@sq: hihi sorry! Dan heb ik niks gezegd! Dan vind ik het extra extra extra lief en romantisch wat die kerel van je doet!!! Wanneer gaan jullie trouwen? @trouwen: jaaa hier al getrouwd hoor al ruim een jaar 27mei 2010 was onze dag @snieke: kan me voorstellen dat het pittig is zo werken... Maar dan heb je na die 4 dagen ook wel alles gehad @slaapzak: hier ligt lucas sinds gister in een dikkere... Kheb niet anders. Die te kleine was wel een zomerding, maarja, t moet maar ff zo. @kinderwagenbak: ja hier ook een knul die er bijna niet meer inpast.. Tja dan maar opgekropte beentjes lucas trekt toch zelf altijd zn beentjes omhoog! En anders idd ombouwen, maar ik weet niet of mijn kinderwagen zo heel plat kon Ehmm verder weet ik het even niet meer wta er allemaal gezegd is!
oja: lekker gegroeid die knul van jullie sq! Altijd fijn! Verder ga ik even een broodje eten en straks de rest van de weekend boodschappen halen met de wandelwagen denk ik... Manlief mag thuisblijven, we hebben open huis wees welkom hahaha alles staat open doordat de voor en achterdeur geverft zijn!
Hoop dat hij er geen last van zal hebben SQ! Lekker uitrusten dus Monika.. Hier weer eens een ik-wil-niet-slapen-terwijl-ik-doodmoe-ben Mira.. Zucht, zucht, zucht..
Hi meiden, Heb pauze. Las iets over trouwen.. Ben niet getrouwd. Wel geregistreerd partnerschap ivm koophuis enzo, was gratis en makkelijk haha Zou het ooit wel willen maar dan wil ik het echt op mijn manier en daar zou ik echt voor moeten sparen haha.. Tot vanavond!
Lovely; Ik zie jou bruiloft al helemaal voor me! Glitter en Glam Trouwen; Wij zijn 4december 2010 getrouwd!
Hoi meiden wat is er veel gekletst Heb nog niet alles bij gelezen ben namelijk nog aan het werk. Het is echt ramen-was-week! Vanmorgen een adres gehad , 3 uurtjes, en nu 4 uurtjes bij mn laatste adresje. Ben als een razende roeland tekeer aan het gaan vandaag dus nu even op een stoel neergeploft. Man waar ik nu werk is even boodschappen aan het doen Luna heeft eindelijk weer goed geslapen vannacht! Van 19.45 tot 7 uur vanmorgen. Toen heb ik dr wakker gemaakt omdat ze naar mn zusje moest. Arme kind lag zo lekker te slapen. Maar had mn zusje nog gebeld en Luun vermaaktyer zich daar prima! Dikke pret. Ppppfffff zondag hou ik mijn verjaardag want maandag ben ik jarig en pppfff morgen mn huis beetje aan kant maken taart maken pppffff. Verjaardagen van een ander zijn leuk maar als ik het zelf moet verzorgen, zo geen zin in. En Luna houdt niet zo van drukte dus dat beloofd wat.
Hahahahahaha Iekje! Lovely wilt celebrity's op haar bruiloft BNN'ers, gasten in úber dure merkkleding en Lynn in een zelfontworpen jurk
Hier inmiddels al dik 5 jaar getrouwd. 1-8-06 is onze trouwdag. Tijd gaat hard hoor Tja bloemmm daar horen natuurlijk ook diverse bands bij he. Er moet wel muziek gespeeld worden
ohjaa heel bekent NL is op Lovely's bruiloft! en ONZE kindjes zijn de bruidsmeisjes/jonkers natuurlijk
Hahahahahahahahahahahhahaha En er zijn obers in hele nette pakjes met een strikje om, ze lopen met dienbladen met hapjes en dure wijn.
Hé ladies, ff pauze van het inpakken en sjouwen.... en ik moet gaan afkicken We kunnen pas op zn vroegst vanaf 7 oktober weer internet en telefonie krijgen op ons nieuwe adres Dus misschien dat ik nog wel zo'n dongelachtigding ga opsnorren... dan zijn we toch online E wil vannacht al in het andere huis slapen... M's kamer is al bijna leeg, onze kledingkast (incl inhoud) is al over, nu ons bed nog. E is samen met zn jongere broer aan het sjouwen en heen en weer rijden. Ik houd me bezig met de was, Do verzorgen en de keuken inpakken.... en krijg net telefoon dat de mannen koffie willen Dusse.... ikke is weer even weg. Doeiei.... dus als jullie me missen... ben niet vissen maar verhuizen
je hebt toch ook de mutsy transporter??? ik heb de mijne net omgebouwd (binnen 5 min klaar!!).... en ik vind m wel lekker plat! heb van de voetenzak de onderkant erin gelegd waardoor ie zachter ligt.... het "hoofdkussentje" heb ik eruit gehaald want dat paste niet met de voetenzak erin....
hahahaha stelletje gekke indiaantjes jullie zijn gewoon lovely's bruiloft aan het plannen..... maar bloemmie jij had echt een gave jurk!! denk dat lovely die ook wel mooi vind..... wij zijn 21-06-2010 getrouwd... op maandagochtend (gratis )..... smiddags receptie in cafeetje van het darten van manlief en diner bij een vriend in het restaurant.....
Woohoo, het eerste tandje is hier eindelijk doorgebroken En het mooie is, vandaag was de dag van mijn positieve zw.test Marjan, succes met verhuizen!