De mei-indiaantjes 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door flowertje, 8 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Meimamma; GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Werkze wou ik zeggen, maar je bent al klaar :p
    @Lovely; Ik ben 31mei 22 geworden.. Wat vervelend dat Lynn er al zo vroeg was!
    Ben je net lekker vrij, heb je nog niet goed kunnen slapen.. Veel plezier bij je moeder!
    @Marjan; Wat fijn dat jullie in jullie nieuwe huis zitten. Nu lekker uitrusten hoor!
    Je hebt het zo druk..
    @Palma; Ik weet helemaal hoe je je voelt.. Daar ben ik dus al 2 weken mee bezig..
    Stiekem vind ik het wel fijn dat ik nu zie dat het echt een sprong is, anders zouden jullie er ook geen last van hebben..
    @Iekje; Heerlijk dat Lucas zich zo goed gedragen heeft van het weekend :D Succes bij het CB!

Vannacht was het 'ietsjes beter'. Ze kwam alleen om 3uur..
    Manlief is vandaag thuis, dus we hebben het hele huis saampjes schoongemaakt.
    Het ruikt heerlijk overal, ik hou zo van een schoon huis :D :D

Nu even uitrusten en vanavond komt mijn vader eten.
    Gezellig dagje dus.

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh, en heel veel groetjes terug aan Sanny!
    Ik hoop dat alles goed met haar en Steven gaat?

3. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Hihi bloem ik ben niet vrij hoor ;) ben aan t werk, heb nu pauze..

4. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik even gek word hahahah. Pffff. Lekker gaan wandelen. Hij was zo aan het vechten om niet in slaapt e vallen. Maar goed, toch gaan slapen. Normaal gesproken kan ik hem zonder probleem overzetten van wagen naar bed. Maar nu??? Hij ligt wakker in zijn bed op zijn knuffel te sabbelen. Maar ik ga hem wel even laten liggen. Ik kan werkelijk niets doen!!

Zo genoeg geklaag. Hopelijk kom ik vanavond tot rust wanneer mijn man thuis is

5. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @leeftijd, ik ben 24 geworden in juli. vriendlief is 27!

@19 weken sprong, Jelke is nu 16 weken bijna geloof ik... Ik heb nog niks vernomen, maar wat niet is kan nog komen.

@meimamma: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid en leuk die kado's van je meisje en vent!

Jelke heeft gisteren zijn tong ontdekt. Hij steekt nou constant zijn tong naar buiten en maakt dan geluidjes en blaast belletjes. Zo'n grappig gezicht is dat. Vandaag weer gewerkt tot 13.30 en daarna Jelke bij schoonmams weg gehaald. Hij viel in de maxicosi al in slaap hihi. Dus die ligt lekker op bed!

Liefs

6. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Bloemm. Met Sanny en Steven gaat het goed. De kleine is nu 4 maanden en 1 week en weegt bijna 8 kilo ;)
    Lekker gezond! Ze kolft fulltime en werkt inmiddels ook weer 4 dagen in de week. Daarom heeft ze het zo druk dat ze niet echt het hele topic kan gaan volgen.

7. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    zo daar zijn we weer van het CB, lekkere tijd... precies de slaaptijd van Lucas, normaal gezien niet zo'n probleem maar omdat hij vanmorgen maar een uurtje heeft geslapen, was hij al aan het huilen vóór de prikjes! arm ding! Hij heeft eventjes heel hard en heel zielig gehuild (combi van moe en pijn) maar liet zich goed troosten en bij mij helemaal tot rust gekomen. Viel als een blok in slaap in de maxi cosi, zelfs het overleggen naar bed ging zonder problemen, dus meneer is onder zeil voor een lange tijd hopelijk!

Hij is qua gewicht niet zo heel veel aangekomen. Lucas weegt nu 7015gr. bij 66,8cm. (hij kwam van 6860gr bij 63,8 cm) Dat verklaard dus dat zn budha buikje wat afneemt;)
    Verder was alles prima, geen vreemde vragen van de verpleegkundige;) Ze zei dat Lucas waars. de 6 maanden niet zou halen zonder bijvoedingen omdat hij nu al op 4 voedingen zit. Dat moest ik even in de gaten houden etc. nou prima:)

@bloem: lekker hoor zo'n schoon huissie! ik wou ook aan de slag, maar ben nog steeds niet helemaal lekker... bleegh.
    @sq: grappig he die tong en dat belletjes blazen!

8. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Waar is de tijd gebleven dat je je echt jarig voelde op je verjaardag?!

Heb de boodschappen voor de hele week binnen. Lekker bami gemaakt voor vanavond.
    Huis lekker weer schoon en fris
    En nu zit ik een kilo spruiten schoon te maken, die waren in de aanbieding bij Lidl. Dr kunnen dr zo een hoop in de vriezer;)

Groetjes terug aan Sanny!!

9. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hallo o o o o o (echo)

Is daar iemand?

10. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Hi meiden,

@Palma
    Oeii.. zware nacht.. hier nog niet gehad, ben er ook wel bang voor wanneer het gaat komen, hopenlijk niet natuurlijk maar goed je weet nooit..

@Iekje
    Leuk al die complimentjes! Hadden wij gister ook, en hoor het ook regelmatig op me werk dat ze zo makkelijk is! Leuk om te horen he..
    Fijn dat alles goed was bij het CB.

Nou verder rustig geweest hier zie ik...
    Ik heb gewerkt tot 18.00 toen bij mijn moeder gegeten en naar huis gegaan. Lynn in bad gedaan en ze ligt nu net in bed. Om 21.30 mag ze nog een fles, ze had vanmorgen lang geslapen dus schoof alles wat op.

Nou ben ff GTST kijken..

11. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Dat boek ;)

12. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Ik had nog even naar de kinderopvangplannen gekeken, we krijgen echt haast niks meer terug in 2013! Ik word er zo boos van! Ik houd nog 160 euro per maand over, belachelijk.

13. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    @Sniekie
    Waar kun je dat vinden?

14. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    @lovely: zeker leuk die complimentjes! Heb je je dag een beetje overleefd?
    @snieke: pff erg he al die bezuinigingen? Werken voor de kinderopvang... Ik snap soms echt niet waar het kabinet heen wil met deze maatschappij. Ze willen graag dat vrouwen gaan werken, maar op deze manier bevorderd het dat natuuijk helemaal niet! Net zo als snijden in het onderwijs etc. Zeg maar dag tegen je kenniseconomie! Rare mensen daar in den haag!

Verder is het hier ruuustig! Hier ligt lucas net in bed. Hij is wel heel vrolijk, maar kan ook heel hard huilen om zn bedje vandaag. Verder geen last van de prikjes.

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @snieke; Ik heb het boek al :D
    He wat naar van het kdv! Dan werk je gewoon om opvang te betalen,,
    Belachelijk!!
    @iekje; Mira is ook wat minder een boedha! Haha
    Ik heb het gevoel dat ze nu de lengte ingaat.
    @meimamma; ik voelde me ook helemaal niet jarig de laatste keer. Gek is dat he..

Paps is op visite, vandaar dat ik er zo weinig ben.
    Mira ging vandaag zo hard en leuk lachen in bad.. Was echt een geweldig moment! Ze bleef maar doorlachen, echt heel lang!
    Hahaha, wat hou ik toch van haar..
    Zucht..

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Gaaap! Ik ben zo moe...

17. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    @Iekjee

Ja viel gelukkig best mee vandaag met de moeheid!
    Morgen vrij! Maar heb een hoop plannen, huiskamer doen, overal stofzuigen, badkamer, was opvouwen.. alles moet nog gedaan worden!

Hoop dat Lucas de nacht verder ook goed doorkomt..

Denk dat het hier nog niet extreem wordt met de kinderopvangtoeslag. Ze gaat natuurlijk maar 1 dag...
    Alhoewel ik vanaf deze maand wel benieuwd ben hoe het gaat, krijg nu namelijk 300 minder vanwege die dag minder die ik nu werk.. dus zal wel even wennen zijn!
    We horen gewoon geld over te houden maar het lukt gewoon nooit. Het is altijd precies genoeg.

18. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Toen ik dit jaar jarig was (5 mei) hoopte ik een baby te krijgen voor mijn verjaardag hahah.. voelde me verder ook niet echt jarig ofzo..

@Bloem
    Ohh lief he! Ik vind het ook elke dag weer leuk om haar uit bed te halen (ook al is het 7.00 ;)) op het moment dat ik boven haar bedje sta wordt ze helemaal blij, dan kan ik haar wel opvreten!!

Ze kan ook zo grappig kijken af en toe, dan zit ik echt heel de tijd "Oh ze is zo leuk he, oh wat is ze leuk he" haha

19. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Luna reageerd nu op dr eigen naam zo geinig! Heb het op verschillende momenten geprobeerd als ze dan bijvoorbeeld ligt te spelen in de box en ik zeg dr naam dan kijkt ze me aan hihi zo geinig!

Hier ook moe. Denk dat ik er heel vroeg in lig. Luna lag er weer om 19.45 in. Lekkere griet!

20. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Morgen is het een jaar geleden dat ik een positieve test in handen had.
    En nu een jaar later en heb ik een prachtig mooi meisje!

Deel Deze Pagina