Werken om de opvang te betalen = voor mij stoppen met werken en genieten van ons mannetje. Voor 160 euro per maand ga ik dus echt never nooit niet werken.
Hello hier Ik word 28 bijna.. dus gemiddelde leeftijd Monika; groetjes terug aan Sanny Bloem; ik ben ook blij te lezen dat andere babys het hebben. Dan weet ik dat er ook een einde zit aan deze megasprong Gezellig dat je vader langs kwam. Wzas het leuk? Sunny; wat grappig he van die tong? Hahahah Iekje; altijd f ijn om te horen dat die kleine het goed doet he? Starten met bijvoeden dan maar Meimamma; de tijd dat je echt jarig was is verdwenen in de jeugd hahahaha. Raar is dat he? Vroeger kon ik echt nachten wakker liggen van het feit dat ik bijna jarig was. Ging ik fantaseren over mijn cadeau. Nu geef ik mijn man zulke duidelijke hints dat ik vaak wel een beetje weet wat ik krijg. Maar dit jaar heb ik niet zoveel wensen, behalve een kitchenaid en een nieuwe laptop, maar ik denk niet dat 1 van beide erin zit hahahahaha Lovely; lekker bij je mams gegeten? Heerlijk dat je dan zelf niet hoefde te koken na zo'n werkdag he? Snieke; ik had het over dat boek Maar echt verschrikkelijk van kdv. De overheid weet echt niet ewaar ze mee bezig zijn. Dat geld gaat allemaal naar Griekenland. Oke, snap ik ook wel want ik denk als Griekenland failliet gaat er nog een grotere ellende gaat ontstaan, maar ik vind het zo krom soms Lachen; die kleine van mij is best raar. Als we langs een spiegel komen kijkt hij naar zichzelf en begint hij te lachen. Soms huilt hij nu door die sprong en dan loop ik met hem naar de spiegel. Nou lachen dan joh hahahahah echt bizar dat hij zichzelf zo leuk vindt. Lekker project catwalk kijken hier
@palma Ja is wel makkelijk, en dan is ze ook zo lief om voor me vriend te koken wat ik dan mee kan nemen Hier ook project catwalk..
Ja zo denk ik nu ook, is wel met 2 kinderen hoor. En na een jaar gaat Maxime natuurlijk al naar school. Maar goed ik heb wel 5 jaar gestudeerd, dan kan dat toch niet de bedoeling zijn lijkt me... En we mogen niet klagen want we verdienen heel goed, maar ik vind het gewoon zo dom om keihard te gaan snoeien in iets wat blijkbaar succesvol is. Lovely ik had gewoon gegoogeld op plannen kinderopvang 2012 en 2013, toeslagentabel geloof ik. En ja meiden, vanaf nu draait het niet meer om ons maar in de verjaardagen van de kinderen haha!
@lovely; succes morgen met het huis schoonmaken! Ja, ik stond echt op huilen van blijschap toen ze zo leuk ging lachen. Lachen deed ze natuurlijk allang, maar dit was echt anders! Heel lang en hardop! En echt alleen als ik; zit jij onder de worteltjes zei. Hahahahahaha! Manlief had haar worteltjes gegeven en ze zat echt helemaal onder. Ik vond het zo leuk hoe ze deed! Volgende x film ik het @meimamma; speciaal he de positieve test dag! Ik ga mijn bedje in meiden. Welterustennnnnnnnnnn!
@palma; mira vind de spiegel ook erg leuk! Dan wilt ze zichzelf even aan raken, haha haar spiegelbeeld dan.. @monika; Zo denk ik er ook over. Ik was sowieso niet van plan om te gaan werken, maar voor die belachelijke bedragen al helemaal niet. @snieke; dat is inderdaad niet de bedoeling, zolang studeren en zo weinig overhouden..
Ben ff heel boos en verdrietig. Probeerde net Gabriël de fles te geven, nou drama. Krijsen, huilen en absoluut niet willen drinken. Dit is wel zijn laatste fles voor vandaag en hij heeft toch zeker wel 30cc op. Waarom drinkt hij nou niet gewoon voor de nacht. Gegarandeerd dat ik er vannacht dus weer uit mag. Morgen ga ik voor 3 dagen naar mijn ouders in een vakantiehuisje en hoop dat hij dan in een iets beter humeur is dan nu, want dit vind ik echt niet leuk. Had gewoon de neiging om het zo in bed te gooien van bekijk het je maar.
Monika hoe is je nacht verlopen? Hier luna een ruk van 12 uur gemaakt. Had ui onder dr bed gelegd maar heeft niet veel geholpen. Alleen ruikt dr kamer nu naar pastat speciaal. Heb net de voetenzak voor de cosi maar eens gepakt bbbbrr wat is het koud zeg! Straks even hier de markt over verder niks in de planning
Goedemorgen meiden, Goede nacht gehad hier, hoorde Lynn wel al rond 7.00 maar heb haar kunnen laten liggen tot 8.00, met wat jengelen tussendoor. Toen haar flesje op en nu ligt ze op haar speelkleed, sinds vorige week pakt ze ook echt de dingen die eraan hangen, zo leuk! Nu wachten tot ze moe wordt en naar bed gaat dan kan ik aan de slag hier in huis... weet niet eens waar ik zal beginnen!!! haha
Eindelijkk!!!!!!!!! Ik durf het nog niet hardop te zeggen eigenlijk, maar de sprong is geloof ik over... Ze heeft geslapen van 19.00 tot 06.00 en daarna gelijk weer tot nu. Ik ben weer bijgetankt! En nu voel ik pas hoe erg gesloopt ik ben door de afgelopen weken.. @meimamma; het is echt koud ja! De nachten ook.. @monika; is de nacht goed gegaan? Weet helemaal hoe je je voelt @lovely; succes straks *stuurt wat hulp naar lovely*
Ik heb voor het eerst in weken de pc maar eens aangezet. mn hele huis is aan kant dus daar hoef ik niks aan te doen en mn meisje ligt al weer bijna een uur te slapen Dus dan maar even marktplaatsen enzo
Verrassend genoeg was hij vanmorgen om 7 uur nog niet helemaal wakker. Dronk weer maar een halve fles. Maar om 9 uur heeft hij dan wel de rest bijna opgedronken gelukkig.
Kom even hoii zeggen! Dus... Hoiii! Keuken gedaan, eerste wc, gestoft en grstofzuigd in de woonkamer en nu riching badkamer, andere wc en slaapkamer en dna vanmiddag denk als klap op de vuurpijl..... 3 wasmanden opvouwen! Tot laterrr
Haha arme Lovely! Hier zijn de duiveltjes er weer, de 4de keer al.. Ik verlies zo veel bloed die eerste dag, niet normaal! Voor mijn zwangerschap verloor ik weinig bloed, dus dit ben ik niet gewend..
@bloem Ik zit er alweer tegenop dat me pilstrip weer bijna op is. Ik werd toen ongesteld, niks aan de hand viel heel erg mee. Begonnen met de pil toen werd ik ongesteld was niet normaal, lekte steeds door enzo. Terwijl ik dacht mey de pil valt t wel mee... Dus ben benieuwd volgende week
Ja zeker weten.. Nou ik heb even "pauze" want mijn meisje werd wakker. Ze ligt nu nog even te spelen, mag zo de fles..
Hier zijn we net even naar de bieb geweest. Want we hadden een brief gekregen van de boekstarrt week. En nu is luna dus lid van de bieb. We hebben 2 boekjes geleend waarvan 1 knisperboekje. Die vindt ze helemaal geweldig hiihihi. Daarna de auto even door de wasstraat gedaan en getankt dus al met al toch nog iets gedaan. Ik ga dr zo maar eens een een fles geven eerder als dat mag. Maar dan komen we vanavond beter uit
Is het duiveltjesweek dan???? Hier voor het eerst sinds de bevalling dus écht ongesteld. Alleen in juni toen ik begon met Cerazette heb ik een dag wat bloed gehad... maar dat kon ik "houden" in 3 OB-tjes ofzo. Vorige week zaterdag dacht ik al het begon, maar was alleen maar veel afscheiding met een beetje kleur. Vorige week de hele week veel afscheiding gehad, waarin wel steeds een spoortje kleur zat. Dus gisteren dacht ik dat dat het wel weer zou zijn.... maar sinds vanochtend de torpedo's maar weer van stal gehaald Do heeft gisteravond ook maar weinig gedronken en al helemaal geen pap gehad... maar die sliep dus ook door tot vanochtend 7 uur, half 8. Zooo nu mn laatste werkdagje. Denk dat ik vandaag verder niet meer online zal komen.... en de rest van de vakantie dus ook niet omdat we pas rond 7 oktober de aansluitingen kunnen laten verhuizen. Dusse..... ik ga ernstig afkickverschijnselen ontwikkelen lijkt me!
Oei Marjan dat klinkt idd alsof je afkickverschijnsellen zal krijgen Iniedergeval hele fijne vakantie Hoe staat het trouwens met het afvallen? Meiden hebben jullie al gezien dat er een mei 2012 zwangerschaps topic is? Wordt er haast emo van en dan juist op deze dag dat het een jaar geleden is dat ik zelf positief teste. Wat wordt je toch een softie als je moeder bent geworden