@meimamma Ja zag het inderdaad, zo raar dat het al een jaar geleden is. Morgen is mn meisje alweer 4 maanden!
@Marjan; Succes met afkicken @Meimamma; Ja dat zei ik laatst ook al, dat er een mei-mamma 2012 topic is.. Erg he!!!! Ik werd er ook een beetje vreemd van
Het gaat allemaal zo snel joh. Vooral als je terug gaat denken pppff. Mijn meisje is volgende week woensdag 4 maanden. Als mensen tegen mij zeiden van; geniet er maar van ze zijn zo groot"dacht ik altijd van je lult maa het zal wel. Maar het is echt zo. Deze 4 maanden zijn echt zo hard voorbij gevlogen. Ik wordt er haast sentimenteel van. hahahahahah
Het gaat inderdaad veel en veel te snel.... Ik ben al de hele dag aan het snaaien. Lang leve ongesteld zijn, NOT! Ik eet ook nog een alles door elkaar... Crackers, Cup a Soup, Glace koek (?!), Pepernoten, Tosti En het is nog maar 15.00
Flower heeft een topic over een MRI die van haar hersenen wordt gemaakt.. Flowerrrr?! Waar ben je? Ben je er daarom zo weinig?
Hé dames! iedereen een beetje druk? met poetsen of snoepen of uitjes naar de bieb of werken? Hier ook een druk dagje, maar wel zonder energie Ik ben echt al een paar dagen koos energieloos Gister ging ik om half 10 maar slapen en nu ben ik gewoon al weer moe... Ben ondertussen naar de winkel gewandeld, wasje opgevouwen nieuwe was opgehangen en ben verder gegaan met ramen lappen waar ik gister al mee was begonnen. Nu hoef ik alleen de voorkant boven aan de buitenkant nog te doen en Lucas zn kamertje van binnen en dan is dat ook weer klaar. Maar dat zal hem vandaag neit worden Lucasje is verder erg lief, dat scheelt
Ik dacht ook altijd als mensen zeiden Geniet er maar van, het gaat zo snel van... Jaja... zal wel.. En nu wil ik het bijna soms zelf zeggen tegen mensen! Badkamer is ook gedaan, alleen nog de slaapkamer stofzuigen en nog steeds die berg was die er op ligt opvouwen, maar wacht denk ik toch met stofzuigen tot Lynn weer wakker is, ze heeft gelukkig wel rekening gehouden met haar mama, want ze heeft veel geslapen vandaag (8.00 wakker, 9.30 tot 12.00 geslapen en 13.15 weer gaan slapen) zodat ik lekker mijn gang kon gaan Verder niet de deur uit geweest, dus ook geen boodschappen gehaald. Vriendlief neemt Mac mee vanavond, en ik bedenk me net dat ik dat dus precies 4 maanden geleden ook heb gegeten, alleen kwam dat er helaas snachts weer uit toen ik weeen kreeg hahaha...
Haha! Lovely! Ik heb bij mijn bevalling echt liters met limonade gedronken! Niet normaal veel.. Manlief zei op een gegeven moment; "Zullen we wat limonade in je infuus doen?" Kwam ineens in me op
*EGO* Vandaag helemaal geen leuk nieuws te horen gekregen. Vriendlief zijn contract loopt bijna af en het bedrijf moet hem voor vast aannemen omdat hij nu 3 contracten heeft gehad en ze hebben vandaag dus gezegd dat ze hem niet voor vast aan nemen want ze willen een technisch tekenaar met HBO diploma. En vriendlief heeft een MBO diploma. Hij heeft wel HBO gedaan maar niet afgemaakt. Wij zijn beide van mening dat MBO of HBO niet uit moet maken, maar dat je naar ervaring moet kijken, maar daar denkt het bedrijf dus anders over. Dus we zijn beide straks werkeloos en ik weet dat je positief moet blijven, maar vandaag kan ik dat even niet. We wouden volgend jaar heel graag trouwen, maar dat hebben we nu ook maar op de lange baan geschoven. Dus ik ben erg verdrietig momenteel en heel erg bang dat Jelke straks wat te kort komt. Liefs
@SQ; He bah Ik weet niet wat ik moet zeggen.. Wil je wel even een dikke knuffel sturen, en ik zal voor je duimen dat alles goed komt!!! *KNUF*
Hé Sunny, wat klote zeg! Is het geen optie om voor te stellen dat hij alsnog HBO gaat doen via het bedrijf? Hij blij, zij blij? En het lijkt me dat hij evt ook nog wel vrijstellingen zou kunnen vragen obv ervaring etc. Maar wel stom hoor, hij heeft al drie contracten tot volle tevredenheid gewerkt met MBO diploma en nu ineens zou dat niet meer voldoende zijn. Vervelende is wel dat je er niets aan kunt doen omdat er een einddatum in de contracten staat. Dikke knuffel voor jullie!!!!!
@Bloem Jajaa, inderdaad! En we zijn toevallig dat weekend weg, dus kunnen we gelijk voor haar ook shoppen. (Ik denk namelijk dat we het de 3e krijgen omdat de 1e op zaterdag is) Al ben ik ook van plan om een voetenzak te halen voor de kinderwagen en die is ook al 109 euro dus doe er ook nog iets "nuttigs" mee
@Lovely; Mira zit nog maar net in 62, maar is er ook bijna weer uit. Dus ik ga flink wat winterkleding aanschaffen in 68 en 74. En ik heb nog een winter slaapzak nodig, en een goede deken Dus ik ga het ook nuttig gebruiken Ik denk ook dat het die maandag komt! Dinsdag gelijk een leuke stad in
SQ: wat eem klootsituatie voor jullie meid! Ik weet hier ook niets nuttigs op te zeggen, maar wil je wel even een dikke knuf geven! Bloemmm ik hier ook een snaai dag hoor en niet eens last van de duiveltjes Bleomm en lovely: De kinderbijslag is al uitgegeven lees ik hihih Ik heb er nog geen besteding voor. Misschien idd ook kleertjes voor de winter. Maar verder heb ik geen gekkigheid nodig voor Luun. En de Mac jammie jammie toen ik dus de auto had gewassen vanmorgen heb ik daar ook nog even een snelle stop gedaan hihiih wasstraat en mac zitten bijna naast elkaar We hebben vanavond andyviestamp op het menu. Wel de snelle versie (met kant en klare aardappelpuree) Vind vriendlief qua smaak het lekkerst. Em tis zo klaar Morgen moet vriendlief naar school. EN heeft ie de auto mee. Dus ik zit hier de hele dag alleen tot 21 uur en kan nergens heen.... Ja alleen op loopafstand Beetje balen, maar ja. Ik hoor hier iemand zeikerig wakker worden. Ze heeft net de fles gehad en viel op schoot in slaap. Heb dr in bed gelegd maar nu wordt ze dus krenterig wakker hihihi stoute mama. Dus ik ga weer even tutten met mn meissie
Wij eten lekker makkelijk pizza Die grote big americans, Jammieee! Manlief is voetballen vanavond, dus ik ben ook weer eens zielig alleen. Zucht Zucht Zucht
Balen SQ. Hoop dat 1 van jullie snel iets vindt. Kinderbijslag, daar worden luiers, voeding en kleding voor gehaald.
Ik baal momenteel zo erg!!!! S. is maar hooguit 3uurtjes thuis, laat ie de pizza's aanbranden terwijl ik Mira de fles gaf. De hele woonkamer ruikt alsof er brand is! 1pizza is nog een beetje normaal, die zit ik nu in mijn eentje te eten terwijl hij 1 nieuwe haalt. Heel gezellig dus, we kunnen niet eens samen even eten. Nu gaat Mira ook al huilen. Ik heb het echt even gehad. En ik iriteer me mateloos aan zijn voetbal. Tas klaarzetten doet ie uren van te voren, maar even op een pizza letten ho maar. Zo dat lucht op.
@Bloemm Ohh irritant! Hier ook een voetbal gek.. idd soms heel vervelend!! Hier slingert die tas juist constant rond, op de vervelendste plekken. Van de week zocht hij zn voetbal sokken en die lagen dus nog in de was, en dan word ik weer geirriteerd omdat ik dan zoiets heb, dan was jij maar een keer hoor! Ik doe alles al.. En op het laatste moment alles zoeken dan he.. maarjaa... Nou meid, hoop dat je het kwijt bent! Lynn heeft net perzik/nectarine op, vond ze ook lekker.. Tot nu toe nog geen groente gevonden die ze lekker vind, moet worteltjes nog gaan proberen, en daarna begin ik gewoon weer opnieuw, blijf het maar aanbieden. Ohh begin honger te krijgen maar me vriend is pas 19.30 klaar dus moet nog even geduld hebben..