haaai meidennnn sorry sorry sorry ... Ik krijg 30 september een mri van me hersenen heb erg hoofdpijnen die erg worden druk achter me ogen en soms ben ik erg afwezig jullie snappen natuurlijk dat ik erg zenuwachtig ben Knuffieeeee voor jullie
ik ben er nog hoor, lees soms wel even mee, maar heb het echt zo druk!!!! heb ook geen telefoon waarmee ik op internet kan en overdag is dewi zo vaak wakker dat ik ook geen tijd heb, de pc staat nml boven en ik kan dewi niet op en neer sjouwen. en savonds wil mn mannetje aandacht. we zijn van het weekend naar landal geweest in hapert, het vennebos. was in 1woord geweldig! het is echt voor herhaling vatbaar. dewi had de grootste lol in het zwembad en de bokkentuin. ga even wat terug lezen hier. groetjes
oh trouwens, ze hadden bij de vdprijzenfestijn van die mini uggs voor 8 euro, neppe natuurlijk. maar welke maat zou ze hebben? 18 ofzo?
@Flowerrr Sterkte meid! Spannend allemaal! @Sennaa Leuk zo'n weekendje! Wij gaan de 30ste naar CP, zin innn!!! Me dochter heeft af en toe nikies aan, en dat is maat 16... Zag ook wat leuks bij V&D. Zo'n klein roze baseballjack, vond ik zo leuk. Hoop van de week nog even te kunnen kijken! Oh zit nu op de site, zie eigenlijk nog meer leuke dingen
goedemrgen!! @flower: sterkte meid! Hopen op een goede uitslag. @senna: leuk dat het weekendje weg zo'n succes was! Nu wil ik ook haha @lovely: gefeliciteerd met je 4maanden meisje zooo ik zit al kant en klaar op de bank met een kind aan de borst straks naar de tandarts. Nou tot later dametjes!
Lovely gefeli met de 4 maanden! Flower veel sterkte voor de mri hopelijk komt er iets uit zodat er wat aan te doen is. Hoop voor jou dat het niet te ernstig is! Senna Vennebos is een super leuk park! Vriendlief en ik zijn 2 jr geleden samen een midweek geweest wij vonden het ook helemaal super! Luna kwam om half 7 vanmorgen met een flinke poepbroek. Fles gegeven en tot net geslapen. Snotverkouden arm kind! Hier niet veel op de planning. Vriendlief heeft school en is pas om 21 uur thuis en heeft de auto mee. Dus ik ben beperkt in mn doen en laten vandaag. En ik moet eens even verzinnen wat ik met etenb doe vanavond??? Nu eerst maar even een ontbijtje fiksen
Hier een heerlijke nacht gehad! om 10.00 hadden we fysio, daarom ben ik er wat latet dan normaal Mira's voorkeurshouding is helemaal verdwenen! De stand van haar oren is weer zoals het moet zijn, afplatting is zo goed als weg! Dus ik ben natuurlijk helemaal blij. Nu even ontbijten, nog geen tijd voor gehad. Senna, Mira kan 18 nog niet aan! Ze heeft Uggs van maat 15/16 en die passen nu prima. Tot straks meidennnnnnn
@Flower; Succes met de MRI, ik hoop dat er niets uit komt.. @Lovely; Ben je me nu de V&D site aan het aanpraten Ik ga niet kijken, want ik heb gisteren een aankoop van 60euro bij H&M online gedaan. Dat was niet helemaal de bedoeling, maar goed Ik wil nu 2 weken wachten en dan lekker van haar KBS voor haar shoppen @Iekje; Shopze vandaag En ik hoop dat het meeviel bij de tandarts! @Meimamma; Arme jij, zit je helemaal alleen vandaag.. Ik hou daar echt niet van! Als ik alleen eet wordt het meestal iets dat niet bepaald gezond is (pizza,patat,of iets bestellen ) Nu even Mira de fles geven en naar bed brengen, dan kan ik even rusten.
Dames aankomende maandag heb ik een sollicitatie om 14.30 willen jullie voor me duimen please???? Liefs
Ik zal hard voor je duimen SQ!! Mijn voet kwam net zo hard tegen de poot van de bank aan Mijn tenen klapte helemaal om, heb echt even op de grond gezeten van de pijn... Ik ben de laatste dagen zo afwezig! Ik vergeet alles, doe de domste dingen.. Ik bracht bijvoorbeeld gisteren de vieze kleren naar de gang (bij de voordeur?!) ipv naar de bijkeuken.. Ik stond echt even een minuut stil en dacht; Wat doe ik hier? Of dan loop ik naar een kamer om iets te pakken bijvoorbeeld en als ik er dan ben denk ik; Waarom ben ik hier? Wat zou ik ook al weer doen?
ow hahaha nee dan kan het niet nee!!! Dan kan het nog van het ontzwangeren zijn heb ik mij laten vertellen.
zoooo hier ben ik weer! @bloem: fijn dat de voorkeurshouding over is! Heb je nou ook geen fysio meer? Enne is dat maat s van uggs? Ik stond er mee in mn handen vandaag, maar weet niet welke maat ik moet nemen en of ik het het geld waard vindt voor die mini voetjes @sq: ik zal duimen! Fijn dat je iig op gesprek mag komen! Hier weer terug van de tandarts. Ik zit altijd langer in de wachtkamer dan in de stoel. Irritant alles was prima in orde, foto's gemaakt, ook daar was niks op te zien! Hoef pas over een jaar terug te komen!! Dan kan ik gewoon met lucas op de fiets das een gek idee! Haha! Verder eeeeven gekeken voor een pyjamatje voor lucas. Wil graag uit 1stuk maar kan nog niks vinden. Dus heb er maar 1 voor mezelf gekocht en bij de xenos wat etenswaren gekocht en dat was t! Goed he! Hahaha! Heb nog wel met een super leuk tuniekje van de steps in mn handen gestaan, die heb ik al een tijdje op het oog, maar heb het niet gedaan. *trots* verder, mannen zuuuucht!!! Is mn man vrij vandaag, had ik gister al gezegd wat ik nog in het huis wil doen vandaag, hij zei dat hij me ging helpen. Kom ik thuis, heeft meneer gewoon nog niks gedaan! Hele ochtend zitten xboxen! Bleeegh stomme spelcomputers! Knikker ze het liefst de deur uit. Kan ik dus de hele middag aan de gang ipv dat we met zn 3tjes wat kunnen doen. Zo, dat was het
@Iekje; Ja ik heb maatje S van de ECHTE Uggs Daar heb ik er 2 van Ik vond het geld wel waard, want ik heb ze zelf ook. Hihihi Maar van de neppe heeft ze 15/16 Zucht, echt mannen! Lekker nasi! Ik zit te denken aan wraps met kipfilet, advocado en een zelfgemaakt sausje.. Of aan aardappels met een visje en groente. Eerst maar eens op manlief wachten, dan kan ik even naar de winkels. Kijk daar wel wat het wordt. Ik heb al een tijdje trek in vis