en die maaat s past mira al? Of nog niet....? Ik vind ze nl zo groot lijken?! This zo lastig want de 1 is 0tot6maand en de ander 6tot12 maand
@bloemmm mooi dat mira haar voorkeurshouding weg is! *stuurt een broodje filet americain naar bloemmm*
Die S past ze nog lang niet Ik denk pas over een maand of 3? Maar dat komt goed uit. Kan ze ze mooi op vakantie aan, dan is het namelijk erg koud
Ik zal voor je duimen SQ Mooi dat Mira dr voorkeurshouding weg is Bloemmm! Iekje lekker dat je gauw weg was bij de tandarts. Ik heb echt altijd wat! Ik poets en flos maar ieder half jaar is er wel een gaatje! Aangezien ik alleen eet vanavond eet ik tagiatelle mety zalm en spinazie. En ik heb mezelf getrakteerd op chocolade mouse. Ik ga zo lekker mn pyama aan doen en leker Robin Hood Prince of thieves kijkenk
@bloem: ja zo'n vermoeden had ik al dat die uggs erg groot uit vallen... mmmmzzz @meimamma: lekker makkelijk! Geniet van je pyjama/film dagje pfff ik moet de badkamer nog doen, maar ik heb zoooo geen zin. Heb op het voeden en eten na nog geen sec. Op mn kont gezeten. Manlief heeft gezogen & gedweild... Kliene lucas heeft besloten om niet zo lang te slapen vanmiddag ik ga theetje drinken met een fruitje erbij
Mira slaapt ook weer erg weinig vandaag Slaapt ze eindelijk, is er buiten onwijs veel geluid! De hele dag niets, precies als Mira gaat slapen.....
Hee, inderdaad duiveltjes week, hier ook bijna vrees ik, en ook leeglopen... Senna, Axel heeft nu maat 19 maar hij is echt groot dus ik denk dat jouw meisje misschien nog wel kleiner heeft. Je kunt wel googelen hoor op schoenmaat en lengte, dan kun je zelf ff meten. Sq succes met de sollicitatie! En flower succes met de scan! Bloem mooi van de fysio!! Hier niet zo goed met Axels nek, straks meer ik moet nu weg!
Tis ook de dag van de slecht slapendee kindjes geloof ik. Ik heb er hier een die alleen maar bij mama op schoot of schouder wil slapen en niet in dr bedje. Heel leuk en aardig hoor, maar erg vermoeiend. Ze heeft net een fles gehad en ik heb dr in bed gelegd en ze gaat maar even proberen te slapen! Ze doet nogal jolig vandaag. Net of ze melig is gekke troela. Ik hoef dr maar aan te kijken en ze heeft grote schik. Of zal dat aan mijn gezicht liggen
@schoentjes: Ik ga toch geen echte uggs kopen, maar Emu's! Die zijn 'maar' 39.00 euro. Nog veel geld, maar wel lekker warm aan zn voetties! This weer rustig hier! Ennnn ik ga nuuu kijken naar vakanties! haha wij willen ook naar cp! weekendje. Even er tussen uit
Hee meiden, Ga zo lezen & reageren. Ben pas net thuis, heb eerst ff een berg boodschappen gedaan toen Lynn opgehaald die dood moe was maar vanmiddag niet wilde gaan slapen, viel in de MC al in slaap terwijl het 5 minuten rijden is, dus nu ligt ze lekker in bed. Ga ff boodschappen uitpakken, tot strakkies!
Hier is er een doodop. Niet zo raar als ze dus nauwelijks geslapen heeft. Had luna net in bad gedaan om beetje te rekken. Nou drama! Krijsen, verschrikkelijk! Niet stil te krijgen tot dat de fles in dr mond ging. Dus ja nu fles , lekker rijstebloem erin en huppakee naar bed!
Zo boodschappen zijn uitgepakt, alhoewel in de auto liggen nog allemaal flessen frisdrank enzo, dacht dat ik wel genoeg had aan 2 tassen maar niet dus... Vandaag gewerkt, was wel rustig al heb ik een aantal handenbindertjes op de groep die veel energie kostten maar goed zo ben ik lekker bezig! Toen boodschappen gedaan, Lynn gehaald en naar huis. Kon vanmiddag ook nog even kroelen met me meisje die in de stad was met (o)ma terwijl ik pauze had. Vanmorgen heeft ze goed geslapen alleen vanmiddag wilde ze niet meer, dus was doodop net. Verder had ze weer een lekkere mega poepluier vandaag, vraag me soms af waar het vandaan komt! haha... @ Bloem Super van de voorkeurshouding! Ik ben benieuwd wat ze er volgende keer over zeggen hier, ik denk zelf dat het wel meevalt en de afplatting minder is.. En ze vonden laatste nog niet nodig om fysio te krijgen dus het zal wel meevallen dan, hoop ik! En die V&D site, sorry bloem! Hihi... heb vanmorgen 3x dat jackie en die wollen "uggs" van 8 euro in me winkelwagentje gedaan en het toch weer 3x weggeklikt... hmmm... misschien morgen gewoon maar even naar de V&D toe, alhoewel heb geen auto dus dan moet ik met de tram en daar heb ik eigenlijk weer geen zin in.. @SQ, succes! @Iekjee Fijn dat je er voorlopig weer vanaf bent.. ik moet geloof ik in oktober naar de tandarts... bah hou er niet van.. Laatste keer was in april, hoogzwanger, en meneer zeg "even een fotootje maken zo" dus ik wacht af, kijkt hij "Oh je bent zwanger.." Viel gelukkig niet op hoor!! Ohhhhhh spelcomputers, hier een Playstation 3... pfffff er zijn wel eens dagen dat ik de hele dag Fifa 11 op de achtergrond hoor! Eten; Hier pannekoeken gegeten! Gemaakt door me moeder Heerlijk een moeder die ongeveer 2x per week mijn eten verzorgd!
PPPpfff ik denk dat ik gek wordt! Luna is echt dood en dood op. Viel halverwege dr fles in slaap, maar heb toch de hele fles leeg gekregen. Leg ik dr in bed...PING grote ogen! Lachen! Dus ik gewoon het hele ritueel afgewerkt net als anders, en nu ligt ze te krijsen in bed! Soms zou het makkelijk zijn als ze konden praten. Ik laat dr maar ff krijsen, want ik weet dat ze doodmoe is. Maar pppfff vermoeiend is het wel! Morgen is vriendlief de hele dag met Luna. S-ouders zijn op vakantie. Ik hoop dat Luna, papa ook een dagje flink afmat!
Ik zie wel echt dingen bij jullie kindjes die Mira ook had de afgelopen weken. Dat is zo fijn van met elkaar praten! Zo zien we dat ze veel rond dezelfde periode doen Weet helemaal hoe je je voelt meimamma.. Echt vermoeiend is het! Mira huilt al 2 dagen niet meer als ik haar in bed leg en wat is dat een opluchting zeg.. De afgelopen weken waren echt slopend. @Lovely; Haha lekker veel boodschappen gedaan! 3oktober hebben we geloof ik KBS en ik ga die dag erna gelijk de stad in. Hoe bedoel je shop verslaafd! Hihi @Iekje; Eens kijken hoe die eruit zien! Hé ik vind ze nog leuk ook hoor! Eens kijken of er iets voor Mira tussen zit.. Haha daar ga ik weer. Eindelijk zit ik Mira wou wel vroeg slapen vandaag (18.30) dus ze zal zo nog wel voor een flesje komen.. Manlief zit op de ene bank voetbal te kijken (zucht) en ik zit lekker achtr mijn lappie op de andere bank
Nouuuu Lynn is gewoon weer wakker! Heeeel vreemd dit... Geef haar straks maar de fles en dan weer terug naar bed, want ze kan nooit uitgeslapen zijn. Ohhh een nichtje van vriendlief heeft krentenbaard, en dat had ze dus zondag al toen we in Landal waren... Heb me er verder niet druk gemaakt, en nu denk ik ineens, zijn dat plekjes rond haar mond....? Misschien zie ik spoken hoor, wacht het even af. Ze zijn niet echt veel bij elkaar in de buurt geweest maar goed... @Bleommm Jaaa voetbal, joepieee, hier vroeg hij net al, kijk even op 320 hoeveel het staat... @Meimama Succes met Luna, wij zullen toch niet de andere meiden achterna gaan met een paar slopende weken he
Ik gun het jullie echt niet, dus ik hoop dat het gewoon iets van vandaag is en dat het morgen weer over is meiden! Haha ik ben nu al aan het kijken voor leuke kleuren voor in de kerstboom dit jaar! Haha Dus ik zeg; "S. welke kleuren zullen we doen?" Hij; "Uh foen.. Het is nog maar september" Ik; "Ja inderdaad, hoog tijd om er eens over na te denken" Hij; "Zucht" HAHAHAHAHA