Ik hoop dat het gewoon een dagje is met Luna Maar het 19 weken sprongetje moet hier nog komen dus dr komen nog meer van dit soort dagen aan Nu languit op de bank gtst kijken. Tis even stil hier. Hopelijk gaat ze gewoon slapen nu.
Nou Lynn heeft haar fles op en ligt te slapen. Ze lag in me armen met haar ogen echt zowat dicht en te lachen, zo lief! Hier idd gtst gekeken nu criminal minds.
zo net terug van visite. sprongetje, die is hier gelukkig weer voorbij. ze is weer voorbeeldig. heb hier al wel 2 dagen buikpijn, zo onderin bij je baarmoeder, meer zo een ik wordt ongesteld gevoel. alleen dat hoort pas volgende week te komen. misschien een beginnende blaasontsteking... ga het maar even in de gaten houden. heb hier zo een zin in iets lekkers, maar we hebben helemaal niks liggen! echt irritant.
@bloem/senna: wat is de lengte van de voetjes van jullie kindjes? ik zit nl zo te twijfelen welke maat ik moet nemen... Lucas voetje is ong. 10cm lang... Dt komt neer op maat 17 via brandos.nl maar die Emu's zijn er dus in maat 16/17 en 18/19.... Mijn nichtje is van mei vorig jaar en zij had in feb. deze schoentjes in maat 18/19 en die waren toen nog te groot. Maarja, lucas is wel wat groter dan haar... zucht, moeilijk moeilijk!!
Kan je die schoentjes niet ergens in een winkel kopen Iekje? Zodat je ze even bij hem aan kan doen? Ik geloof dat dit soort schoenen erg groot vallen.. Ik zal morgen Mira's voetje even voor je opmeten
Eltrusten meiden Ik lig in bed. Vriendlief is thuis Morgeb weer werken bah zoooo geen zin in! Weltrusten tot morgen!w
Hier hoorde wij vannacht om 1.45 een brabbelend meisje die wat aanb het zeuren was. Niet echt aant huilen maar meer aant mekkeren. Komen we dr kamertje oplopen, ziet ze ons, heeft ze me toch een lol! Grote pret ogen, lachen met kreetjes, flink aant trappelen in dr slaapzak. Maar bovenal eeeeerg wakker, helaas. Dus vriendlief heeft dr een fles gegeven en ik ben weer naar bed gegaan. Vriendlief heeft papa dag vandaag. En nu ligt mevrouw nog te tukken!
@meimama; gelukkig hier geen nachtelijke pret in dr bed. maar als ze na het flesje weer slaapt is dat ook wel weer fijn, niet dat je dan nog een uur wakker zit met haar. voetjes; tjee ik heb die niet opgemeten, zou niet weten hoelang ze zijn. straks eens even checken. Bloemm; bedankt voor de koekjes, ga vanmiddag toch maar even chips halen, alhoewel ik het zou moeten laten, mn weekendjeweg heeft al genoeg kilo's extra gegeven ahum.. dewi ligt weer net te slapen, hopelijk nu eens langer als een half uur.
Hier weer een goede nacht gehad. Gelukkig!! @meimamma; he wat vervelend dat ze klaar wakker was.. Werkze voor jou!! Hier ook niets boeiends op de planning..
planning; euhh zo dadelijk even de was sorteren, heb toch nog een bult liggen. en misschien 1 wasje alvast draaien. en om half 1 moet ik weer naar mn werk. heb vanmiddag een gesprek over de organisatie met de directeur en het management, maar hoorde van andere collega's dat dit gesprek wordt uitgewerkt en in je persoonlijk dossier komt en tevens hebben ze ook een nieuwe kopie van mn paspoort nodig, want die was verlopen??? waarom hebben ze die nu nodig? ben toch al 10 jaar geleden via hun aangemeld bij de belasting, de andere 5 jaar was die kopie ook verlopen hoor en je mag trouwens geen kopie ervan maken, of doe ik nu moeilijk? vind het nergens voor nodig om die alleen maar voor in mn dossier te hebben...
Senna succes vanmiddag! Slaapt Dewi ook zo weinig overdag? Mira ook.. Op een goede dag slaapt ze 2x een uur, anderhalf uur. Maar meestal is het 3x 40min de laatste tijd. En dan is ze om 18.30 helemaal kapot.
goedemorgen dames!! wij zijn weer online we kregen vorige week vrijdag een nieuwe modem maar het ging bij UPC niet helemaal goed kwa aanmelden enzo...... ongesteld zijn: hier er gelukkig weer bijna vanaf.... heb ook de 1e dag heel heftig en daarna zoals normaal..... alleen ben ik erachter gekomen dat ik van tampons hoofdpijn krijg voetbal: manlief is daar mee gestopt voor M. en mij.... aangezien hij iedere maandagavond al uit huis is voor het darten en dan ook nog 2 avonden en de zaterdag weg zou zijn vond HIJ een beetje te veel van het goeie.... meimamma heb je inhalatiecapsules (om mee te stomen) in huis? doe daar 1tje van in een bekertje met heet water en in haar kamertje zetten... het stinkt niet en helpt gigantisch goed!!! lekker hoor om te lezen dat iedereen een weekendje weg gaat... die van ons gaat helaas niet door... M. is niet thuis als s-zus vrij is.... we gaan nu kijken voor een last-minute voor ons 4tjes.... lovely kijk heeeeeel erg goed uit met krentenbaard want dat is giga-besmettelijk!!!! en ja dat zijn die plekjes rond haar mond (kan in het hele gezicht zitten!!) hahaha bloemmie de kleur van de kerstboom.... dit jaar wordt het bij ons lime-groen met zwart senna en SQ succes met de gesprekken!! sprongetje... die is hier inmiddels 2 weken aan de gang... maar volgens mij is ie een beetje aan het verdwijnen.... CB: ik moet straks weer naar het cb voor de laatste prikjes bij K.tje... maar nou wil ik tussendoor niet meer daarheen want het advies wat ze geven slaat nergens op.... K.tje doet het geweldig op de papflessen terwijl de arts zei NIET DOEN!!! ben benieuwd hoe ze reageren
Goedemorgen. Muts; succes zo bij het cb Voor de mensen die moeten werken; werkze vandaag. Maak er wat van Senna; hier ook wassen wassen wassen. Mijn man werkt tot laat dus het is only me & my son today Zo. wij zijn denk ik van de sprong af. Na weken om de 3 uur eten, niet willen slapen, niet alleen willen spelen ( zei de leidster op het kdv ook nog gisteren )... lijkt het nu allemaal weer zo goed als vroeger. Gewoon 20.00 uur slapen en pas om 6 uur weer uit bed. Nu heeft hij in de ochtend bij papa gegeten en is daarna gaan slapen, dus ik heb hem nog niet echt gezien vandaag Heerlijk zeg dat het weer 'normaal 'is. De juf op kdv zei gisteren dat hij erg moeite heeft zichzelf vermaken ( gisteren dus ). Ik denk dat het met de sprong nog heeft te maken. Dus ik ga vandaag kijken hoe hij zich gedraagt. Even een klacht van mij; gisteren ging ik hem halen en lag hij zonder speen en zonder knuffel in bed ( waren 2 invalsters ).. En ik zei; hij heeft gewoon in zijn bakje alles liggen. Het staat ook in zijn dossier. Ik bedoel.. als je gaat invallen neem je toch wel de moeite om even snel zo'n overzichtje te lezen waar puntsgewijs de behoefte van de kinderen wordt beschreven? Als zijn vaste juffie er weer is ga ik er wel een notitie van laten maken, want dit vind ik van de zotte. Nu moet ik eerlijk bekennen dat hij liever op zijn vingers zuigt ( ivm doorkomende tanden ) dan op zijn speen of op de oortjes van zijn knuffel, maar die hadden ze ook niet gegeven. Zucht. Oke, nou ongie dus migraine. DIe pillen die ik heb gehad werken redelijk dus ik kan functioneren. Fijne dag meiden. Bloem.. ik las ergens dat je al bezig was met de kerstversieringen? hahahhahahahahahahahahahahhahahahahahhahah ( SORRY )
Ik zoek een nieuwe telefoon. 1 met android en een goede camera. Liefst touchscreen + querty toetsenbord. Iemand tips?
schandalig palmpje dat ze hem niet zn knuffel/speen hebben gegeven!!! ik zou er ook iets van zeggen tegen zn vast juffie!! trouwens M. is nogsteeds "ziek"... heel erg neusverkouden en zn oren zitten dicht.... eten is dramaaaaaaaaa!!!! (lees: minimaal 1 uur aan zn avondeten en nog is het bord niet leeg ) hij is gister weer naar school geweest maar heeft ff lekker die juf in de boot genomen: huilen tijdens het appeltje eten dat ie zich niet lekker voelde.. en thuis was er niks aan de hand... hij heeft vandaag een andere juf en die heb ik vanmorgen ff duidelijk gemaakt dat ze zich niet in de boot moet laten nemen..... wordt vervolgd