OOOOOOOOOOOOOH Ik word hier zo gek van!!! Morgen is het zoontje van een van mijn S-zussen jarig. Ze vieren het morgen na schooltijd en s'avonds. Ik werk tot 16.30 en vriend tot 19.30... Ik dacht eerst dan ga ik na me werk en eet ik daar, maar Lynn is meestal zo moe na de creche dat ze lekker thuis gaat slapen, dus om haar dan meteen mee te slepen naar een verjaardag... Om 19.30 vind ik ook niks, want ze krijgt rond 20.00 de laatste fles en gaat naar bed ( als ze al niet slaapt rond die tijd ). En ik wil de voice of holland kijken hahahaha Ik zei dus tegen vriendlief net van, ga anders maar alleen want het is niet handig met Lynn. Ik zie dus aan zijn gezicht dat hij baalt... dus ik dacht al *zuchtttttttt* daar gaan we weeeer! Hij snapt het dus niet, dus belde net, ja kunnen we ook zaterdagmiddag effe gaan, daar heb ik dus geen zin in, dus ik zeg Het gaat je niet om de verjaardag van je neefje maar gewoon dat je weer moet gaan lopen showen met je kind daar?! Maar goed toen hing hij op.... dus ben benieuwd of hij nog belt... En ik ben ook niet makkelijk met dat hele S-familie gedoe, maar goed nu ging het me er gewoon echt om dat ik het niet handig vind met Lynn en sneu vind om na zo'n drukke dag nog te gaan lopen zeulen met haar. Terwijl als die verjaardag zoiezo zaterdag zou zijn, prima dan had ik gewoon gegaan. Ben benieuwd...... MANNNEN!!!! Ze zien het soms zo makkelijk :S!!
@Lapalma Oh dat is wel vervelend zeg. Wij hebben op me werk op de ramen tussen de groep/badkamer met raamstiften alle bijz. van kinderen erop staan, met foto en naam erbij zodat je eht altijd kan vinden, en ook ouders kunnen zien als er weer wat veranderd moet worden. Maar het komt bij ons ook eigenlijk nooit echt voor dat er 2 invallers op 1 groep staan, dan staat er vaak een leidster van een andere groep met een invaller en dan ook een invaller op haar plek weer, dat er toch een bekend gezicht is (nu hebben wij een open deuren beleid dus kennen alle ouders alle leidsters en alle kinderen dus dat scheelt)
@Mutsie; Jeej, je bent er weer! Balen dat jullie vakantie niet doorgaat.. Ik hoop dat jullie nog een leuke last-minute vinden! En wat vervelend dat M. nog steeds ziek is.. Hoop dat ie snel beter is. Vandaag wel gewoon op school gebleven?? @Palmie; Hahahaha, ja als je verslaafd bent aan dingen kopen is zelfs over de kerstboom nadenken nu al leuk Fijn dat het sprongetje zo goed als weg is! En wat een vreemde actie van het KDV... Je hebt een BB met touchscreen en qwerty toetsenbord! @Lovely; Ik kan me zo in jou vinden.. Ik zou ook niet gaan als Mira zo'n drukke dag heeft gehad.. Maargoed, wij zijn inderdaad ook wel eens erg extreem in dit gebeuren. Soms word ik ook niet goed van mezelf, maar het is niet iets wat je 1 2 3 veranderd, het is helaas geen knop die je aan en uit zet Ik weet dus helemaal hoe je je voelt.. Bijvoorbeeld van het weekend is S. eindelijk eens vrij! (hij is maar 1x in de maand en soms maar 1x in de 2 maanden in het weekend vrij) en ik heb zo het vermoeden dat hij wilt dat zijn 2 zusjes van 19 en 7 hier komen logeren. Ik heb niets tegen die meiden hoor, in tegendeel. Ze zijn erg druk met Mira waardoor ik 2 dagen met haar bezig ben als wij bij hun zijn geweest of hun hier en daar baal ik wel van, maar voor de rest kan ik het erg goed met ze vinden. Maar dat is mijn probleem niet. Ik wil gewoon een weekendje met mijn gezin doorbrengen. Iets leuks gaan doen, weet ik het.. Je begrijpt wel wat ik bedoel. Maar S. heeft dan de gedachte; we kunnen toch ook iets leuks doen als hun er zijn.. Daar zijn we het dus niet zo over eens.. Daar kan hij erg mee zitten, dat zie ik aan hem. Maar ik zit er ook mee dat altijd als hij eens vrij is er wel iets tussen komt. Mira slaapt, dus ik heb even tijd voor mezelf Eerst maar eens een wasje aanzetten.
Lovely; logisch dat je er zo over denkt. Normaal gesproken ben ik altijd wel in voor een feestje. Maar goed, nu merk ik dat S gewoon een ritme heeft. DWZ dat wij niet zomaar savonds hier en daar naar toe kunnen. Want JIJ zit dan met een onrustig kind thuis of een kind dat heel het reitme weer moet vinden. Dus ik vind dat je gelijk hebt niet te gaan. Vooral als je zelf gewerkt hebt. Maar goed, hopelijk komen jullie er uit. Ik had het laatst ook erover met mijn man, dat het feestje hier feestje daar toch wel zijn langste tijd heeft gehad. We kunnen wel gaan, maar wel rond 19.00 uur thuis zijn, zodat die kleine gewoon op tijd naar bed kan. Hier op de creche ook zo'n bijzonderheden bordje. Maar goed, ze hebben ook een map met steekwoorden per kind. Dus dat is al er een invalster is. De ene invalster zit er al een paar weken dus die kennen we. Die andere was nieuw. ( volgens mij van een andere groep, maar goed ik ken ze natuurlijk nog niet allemaal ). En over dat S niet alleen kan spelen; ik leg hem in de box en hij is zoet, dus volgens mij lag het aan haar of aan de omstandigheid van geen speen en geen knuffel. BLoem; ja jij bent echt shopverslaafd. Ik ook, maarja nu even niet hihihihihihii. Die bb wil ik niet. Ik wil een android toestel ( ik voel me nu net een klein kind hahahahah ). En ik begrijp je heel goed meis; die mannen snappen het idee van 'gewoon samen met het gezin zijn 'soms gewoon niet. Ik heb het ook hoor. Gelukkig is hij nu wel wat meer thuis ook savonds. Maar gewoon thuis zitten, niets moeten, geen rekening houden met anderen. ZO HEERLIJK. Hier zit er ook een wasje in. S ligt te poepen in de box, heeft gegeten en is in bad geweest dus hij zal zo wel weer gaan pitten als hij gepoept heeft. Dan kan ik zelf even gaan eten. Gisteren huis opgeruimd dus ik hoef alleen de was in de kast te leggen ( 3 manden ) .. Vanmiddag ga ik even een lange wandeling maken met mijn kleintje
Echt iedereen heeft manden vol met gewassen kleding Hier ook nog een hele mand vol hahaha Palmpje, er is geen andere én qwerty én touchscreen! Hahhaha Ik ben erg blij met mijn Iphone, dus die kan ik je wel adviseren
goodmorning lady's! wat een druk geklets op deze mooie zonnige dag @muts: succes met de prikjes & fijn dat je er weer bent! hihi, wij willen juist van UPC af tele2 is goedkoperrrr @ Palma: mm raar zeg. idd even melding van maken, hebben hun waarschijnlijk ook meer plezier van als S. in zn sas is met knuffel&speen @telefoon: mn man heeft de LG optimus nog wattes. hij vindt het helemaal geweldig, maar ik vind hem een beetje groot... Anders Samsung Galaxy S ofzo? @lovely: ooh heel herkenbare situatie. Ik denk dat wij vrouwen ook meer bezig zijn en bekender zijn met de 3 R's, dan dat mannen dat zijn. Hun denken denk ik dat baby's alles aan kunnen. Ik ben het liefst ook altijd voor de laatste voeding thuis zodat hij daarna lekker kan slapen. Heel soms een uitzondering (als ik merk dat Lucas goed in zn vel zit etc). Hier was het vanmorgen half 9 voor mij!woehoe! Lucas was al wel ff wakker hoor, maar ik hoorde hem pas om half 9 kletsen. primmaaaa! Vandaag niet veel op de planning... Lekker even naar buiten vanmiddag de zon opsnuiven voordat dat niet meer kan. En mn zus mailde nog gisteraaf dat hun een babycook hebben die ik mag hebben! fijn zo'n zus die alles heeft haha! Als ze dat nou van het weekend al even had gezegd... nou moet ik er weer op wachten nou ik ga even de centerparcs parken afneuzen en kijken of er nog leuke aanbiedingen zijn!
tanden; lees dat sommigen al bezig zijn met tandjes? hier nog niks te bespeuren. kdv; jeetje, dat ze gewoon lezen en zorgen dat er speeltjes/tutdoekje bij je kindje ligt, ook al zijn het invallers, ze kunnen het werk wel fatsoenlijk uitvoeren he! bloemm; tja dewi slaapt ook heel weinig op een dag, toevallig gisteren heel veel. maar normaal is het 2 a 3x een half uur a 3 kwartier. ze is gewoon veel wakker. al zou ik liever hebben dat ze dan 1x2uur achter elkaar sliep, dan kan ik ook nog eens iets doen. ze ligt nu lekker beneden in de box te spelen, dus kan snel ff computeren. telefoon; ben hier ook op zoek naar een mobiel met wifi, prepaid en onder de 100 euro. is nog lastig om te vinden. de samsung star2 lijkt me wel iets. ik heb nog een bol.com kortingsbon dus misschien dat ik die koop. eerst even overleggen met mn man want het is een uitgave boven de 50 euro en we hebben afgesproken dat we dat dan eerst even overleggen. ben benieuwd wat hij zegt. was; ja niet normaal meer he , sinds ze potjes eet heb ik ook veel meer slabbers/doekjes in de was, en ze zevert nu zoveel dus daar ook doekjes voor nodig en het boxkleed gaat ook 1x per week in de was. al dat gezever erop. jakkes.
Bloem; Ik heb geen hekel aan huishouden doen meestal, maar de was. BRRR ik haat het echt. Ophangen niet eens zozeer, maar voornamelijk vouwen en in de kast doen. GRRRRR En over de telefoon. Ik neig toch ook wel naar Iphone, maar ik ben zo lomp met dat touchscreen gedoe. Misschien moet ik het toch maar doen. Dan twijfel ik tussen iphone en een samsung galalxy plus ofzo. Nou ja, ik laat mijn man het wel uitzoeken Goodmorning Iekje; Wat lekker dat Lucas zo lekker heeft geslapen tot die tijd heeerlijk. Leuk dat je die babycook mag hebben. Scheelt weer.. Ik heb al zoveel hapjes voor S in de vriezer Ik ga van de week even groenten kopen en weer wat potjes maken ( als ik nog bakjes kan vinden ). Nog even en dan gaan we naar de vaste voeding YESSS Centreparcs; lekker. Ik ga ook kijken. Ik zag dat mijn man tot 8 jan vakantie heeft in de kerstvakantie en ik dus ook. Het lijkt mij dan leuk om vanaf 1 jan weg te gaan tot 6e ofzo. Net na de feestdagen nog even een tijd voor ons 3tjes Senna; als je niets kan vinden; ik doe mijn blackberry weg binnenkort. Daar zit wifi op, kun je whatsapp op installeren, en eventueel ook nog een prepaid bb om te 'pingen 'Mocht je tegen die tijd nog niets hebben ( oktober ) mag je die van mij wel voor een mooi prijsje hebben hoor. Maarja, misschien wil je een nieuwe, dan kan ik je niet helpen
Welke BB heb je Palma? Ik heb mijne terug verkocht aan Vodafone toen ik de Iphone nam. Voor 110 euro Ik hou ervan om het huis schoon te maken, het enige wat ik echt afschuwelijk vind is de was opvouwen en opbergen en strijken. Strijken doet mijn man meestal, gelukkig haha
Strijken doe ik niet aan hoor Bloemmie hahahahahah. Oke, natuurlijk als het echt moet. Maar liever niet. Ik sla mijn was ook eerst uit zeg maar en dan hang ik het op. De droger gebruik ik alleen voor handdoeken enzo. Over wassen gesproken; Wassen jullie nog steeds met sensitive voor de kleintjes? Ik was zijn kleding nog apart. Ik weet niet of dat de bedoeling is? Ik heb daar echt geen kaas van gegeten. Welke bb ik heb? Tsja, een curve... nogwat. Ik heb hem pas een jaar in januari, dus een redelijk 'nieuw 'model.
Heb je de nieuwste Curve? En wij welke provider zit je? Ik heb Mira's kleren nooit met sensetive gewassen. Ik was haar kleren wel apart, een babywasje en op de babystand in de droger (dan worden ze ook veel zachter dan de normale stand) Gewoon omdat ik dat fijner vind.. Manlief heeft zo veel vieze voetbalkleren, werkleding (Horeca) etc. Heb liever haar kleding apart. Die van hem apart doen heeft geen nut want die was ik om de dag. Ik sorteer ook nooit op kleur trouwens, nooit geen probleem mee gehad Alleen echt felle kleuren en nieuwe kleding was ik niet door elkaar.
Nee, ik heb niet de nieuwste curve. Maarja, ik heb gekeken en gechat met een vrouwtje van Tmobile. Ik kan pas volgende maand verlengen. Hahahah ik dacht volgende week al Tsss, maar goed, ik denk dat ik de Samsung Galaxy S Plus ga nemen. Wie weet verander ik nog wel van keus de komende maand Ja, normaal doe ik S zijn kleren op een fijne was, met voorwas. Nu heb ik zijn was een bonte was gedaan. Maar ik was nog wel met sensitive. En eigenlijk was ik zijn kleding altijd apart. Morgen trouwens naar de ha. Ik heb een plekje in S zijn nek gespot. Ik denk dat het door de kwijl en spuug komt, dat het is gaan irriteren daar. En het zit er al een week. Maar ik wil even gaan uitsluiten dat het exceem is. Dan kan ik gelijk een nieuwe dosis migraine wonderpillen gaan halen
Sorteren doe ik never. Ik heb trouwens wel een aparte wasmand voor beddengoed, handoeken en kleding doe ik dan samen in een andere wasmand. Handdoeken enzo was ik ook heter. Maar verder gooi ik alles bij elkaar. Ben ik veel te lui voor hahahahahha
Ja hier dus precies hetzelfde Palmpje, haha Ik doe alleen het beddengoed en de handdoeken samen en die gaan een hetere stand
hier gaat het beddengoed op 60. de rest wordt verdeeld in donker, licht en witte was. dewi haar kleren was ik gewoon samen met de rest.
Beddengoed en handdoeken gaan op 60, maar wel apart (heb niet zo'n grote machine). Kleding gaat gesorteerd en de kinderkleding was is gewoon met dat van ons mee. Senna, hier zijn al 2 tandjes door Vandaag laatste dagje weg. Zit 3 dagen bij mijn ouders in een vakantiehuisje. Vanmiddag nog ff zwemmen, dan lekker eten, inpakken en naar huis. Heb een paar leuke foto's. Zal er als ik thuis ben een paar plaatsen.
Gaat het goed met het slapen en drinken van G. Monika? Ik hoop dat het goed is gegaan in het vakantiehuisje. Hier draait het 2e wasje.. Nu moet ik mezelf nog dwingen om de kleren in de droger op te vouwen. Het gekke is dat ik Mira's kleding juist heel leuk vind om te doen! Haha
Hier ook geen apart wasmiddel gebruikt. Meestal doe ik haar kleren bij elkaar maar soms ook met iets van mij erbij..