@Lapalma Ik had ook een BB, beviel me prima hoor, en ik zei NOOOIT een touchscreen voor mij. Kon er niet mee omgaan. Nu heb ik een samsung galaxy S2 en het gaat eigenlijk prima
@wassen: ik heb ook nooit met sensitive gewassen. Lucas' kleren gaan gewoon met onze kleren in de wasmachine. Hier 1 wsmand voor kleding, en de andere wasmand is voor de 60 graden was. @Monika: lekker hoor even er tussen uit! zooo ik ben weer terug van mijn wandeling buiten. Heb ook nog even de bovenverdieping uitgesopt want lucas sliep in de wandelwagen. Hij slaapt al 2 dagen smiddags een half uurtje. Nouja, hij zal wel niet meer nodig hebben. Ze kunnen moeilijk hele dagen blijven slapen he! Die tijd veranderd natuurlijk ook. Straks maar eens even aan de kook en voeden en dan is manlief alweer thuis
Palma is dat plekje in S zn nekje rood en ziet het er glimmend uit? Luna heeft nog weleens een smetjje van het kwijlen. Dat dep ik dan droog en dan smeer ik er Bephantene op. Werkt super. Misschien proberen? Hier de BB bold. Was: ik heb in het begin Luna dr was wel apart met Sensitive gewassen. Nu gaat al haar was bij ons in. Strijken doe ik ook niet. Alleen maar als ik echt iets voor net aan moet. Als ik de was ophang dan sla ik het ook eerst uit. Shirts doe ik aan een hanger. Verder een naar shop-aholic ook een sop-aholic. Ik vind het ook heerlijk om in huis aan de gang te zijn! Vreiendlief is lekker met het eten bezig. Daar scoord ie punten mee.
Ik ben nog even een wasje ophangen (eindelijk is alle was gewassen!!) en dan douchen, tot straks meiden! (Mijn man zegt dat ik niet spoor, omdat ik hier verklaring kom afleggen over wat ik doe en ga doen.. HAHAHA hij zegt steeds; Moet je niet even je vriendinnetjes vertellen wat je gaat doen Hij is nu naar voetbal, Mira slaapt dus lekker tijd voor mezelf!)
Meimamma; thanks voor de tip. Ik smeer af en toe bepanthen, maar niet steeds. Misschien moet ik het vaker gaan doen. Hij krabt er ook niet aan ofzo. Ik zie ook dat er soms stof tussen zit, dus ik denk dat het inderdaad is gaan smetten. Monika; veel plezier nog en we zijn benieuwd naar de foto's O.. jullie doen al de kleintjes hun was samen. Nou dan ga ik dat ook proberen. Bloem; ik vind het ook zo schattig die kleine kleertjes vouwen. S slaapt al. Dus mama gaat met de beentjes omhoog. Ik bedacht mij vanmiddag na zijn slaapje; het is lekker weer, misschien kunnen we even gaan wandelen. Dus we hebben iets van 2,5 uur gelopen. Heb ik zo lang niet gedaan. Ik voel het gelijk in mijn benen ( ach ik word ook een dagje ouder he ). Heb net een pizza gegeten en vandaag doe ik NIETS meer Behalve hier kletsen en zappen
Lucas heeft ook zo'n plekje in zn dubbele nekje Idd goed droog deppen. Ik zal ook eens smeren met bepanthen, doe ik eigenlijk nooit. Thnx voor de tip. @bloem: hahaha die mannen snappen er ook niks van he Hier is lucasje erg aan het jammeren vanavond. Tja, moet je maar meer dan een half uurtje slapen. Zodra we hem aandacht geven is het goed, maar ho is als we weglopen! Hij krijgt nu lekker zn pyjamaatje aan en krijgt dan lekker drinken en hopelijk gaat hij dan lekker slapen! Manlief heeft al weekend! morgen weer vrij! dan krijgen we de nieuwe CV-ketel. Vond het niet zo fijn om dan in mn eentje te zijn met lucas en die vreemde mannen in mn huis Dus manlief heeft vrijgenomen Kreeg trouwens een bosje rozen van m, omdat ik gister zo op hem liep te mopperen dat hij het niet goed had gedaan nou ik ga snel naar mn schatjes! er is er één helemaal overstuur:x
@Palmpje; Lekker even gelopen! Ik kan nooit 'alleen' lopen, ik verveel me dan gelijk @Iekje; Wat lief van je man! En fijn dat jullie nu al weekend hebben. Mira werd ineens wakker, gewoon lachend en spelend.. Ik weet niet wat ze had maar ik probeer haar al een half uur in slaap te krijgen maar dat lukt niet. Ze heeft de hele dag maar in totaal 1uur geslapen, dus ze zal vast wel slapen zo. Zolang ze niet huilt blijft ze maar lekker liggen zo Heb niet kunnen douchen dus.. Ik haat het om 's avonds mijn pyjama aan te doen zonder gedoucht te hebben
We gingen trouwens even boodschappen doen vanmiddag en naast de supermarkt zit een zeeman. Nu vind ik dat echt geen leuke winkel en heb er tot nu toe alleen slofjes, sokjes en slabbertjes gekocht. Maar mijn handen waren weer aan het jeuken en wouden graag geld uit geven en er was echt geen andere winkel.. Toen bedacht ik me dat Mira pyjama's nodig heeft.. Ik dacht ach wat boeit he, wie ziet haar pyjama nou. Als het maar lekker warm is voor de koude dagen.. Nou voor 17 euro had ik zoveel!! 3 longsleeve's om in te slapen dus, 2 trainingsbroekjes, 2 leggings (die kleuren had ik nodig, maar kon ik niet vinden!) en nog 4paar sokjes. Haha die had ik dus even in de wasmachine gegooid en vond het onnodig om voor zo'n klein wasje de droger aan te zetten.. Dus die hangen nu aan het rekje hier. Heeft Mira weer wat thuis kleertjes erbij en ik voel me beter omdat ik iets heb uitgegeven
Bloemmm mijn vriend maakt ook vaak zon opmereking als ik weer eens met mn telefoon aan het spelen ben hihihih Die mannen zijn gewoon jaloers op de gezelligheid hier Palma en Iekje laat even weten of bij jullie de Bephantene ook goed helpt. Wij zweren erbij. Luna heeft ook weleens iets van stofjes ofzo tussen dr smetje zitten. Hier luna al weer bijna een uur op bed. Ze had vandaag weer slecht geslapen en was helemaal vervelend van vermoeidheid. Nu lekker voetjes hoog op de bank, gtst kijken en daarna Robinson.
Wilt iemand een bakje pepernoten? Meimamma; Ik vind Bepanthen ook een wondermiddel! Mijn oom is een hoge teamleider van dat merk; Bayar dat Bepanthen maakt. Dus ik had heel veel tubetjes hier liggen
Dat is balen Bloemmm als je daar net zin aan had hihihi Dan heb jij mazzel met al die tubetjes bloem!!
Wat ik me afvraag he.. De meiden die in eerste instantie borstvoeding hebben gegeven en daarna over gegaan zijn naar de fles, zouden jullie bij een tweede weer borstvoeding proberen?
Daar zit ik ook weleens over te denken Bloemmm. Ik wil zowiezo de eerste belangrijkste melk aan mn kind mee geven. Dus denk dat ik wel weer bv ga proberen ja
Hi meiden, Heb vanavond even mn tattoo laten bijwerken. Me moeder kwam hier eten (en heeft gelijk ons eten voor morgen klaar gemaakt, erg he haha...) Gelukkig was k snel klaar dus kon nog even met me meisje kroelen voor ze naar bed ging, ze mocht om 20.00 drinken maar toen ik 19.45 thuis kwam had ze het al op... Ze had echt van die pretoogjes zo van `Kijk eens even ik heb hem lekker eerder gehad´. Merk dat ze ergens anders dus vaak eerder komt, op het kdv of bij oma dus.. of diegene geven eerder toe ofzo, weet het niet.. maar goed maak niet uit.
Ik wil het ook graag omdat ik die eerste dagen borstvoeding heel belangrijk vind.. Maar als ik achteraf denk aan de kraamperiode is het voorbij gegaan met borstvoeding, borstvoeding en nog eens borstvoeding.. Ik vind dat ik niet genoeg van de kraamperiode genoten heb en daar baal ik soms van.. Dan heb ik weer de gedachte; Bij de 2de gewoon direct flesvoeding.... Zo moeilijk is die keus
Bij mij kwam de kloterij met de bv pas na 4/5 weken en in de kraamperiode heb ik best genoten van alles en ook alles heel bewust mee gemaakt. Vandaar dat ik het best nog eens zou proberen. Aar ik ben er niet het typ voor om het maanden en maanden te geven. m
Ik dacht dat ik juist wel het typje voor borstvoeding zou zijn, maar dat ben ik dus inderdaad echt niet Buiten het feit dat ik het belangrijk vind (en dat ik dat intieme met Mira erg fijn vond) is er niets wat me meer aantrekt tot het geven van borstvoeding..