ooohik ben al laat met mn haren opmerking zie ik mmm ik moet plassen, maar heb geen zin om op te staan
@Iekjee Wij gaan een weekend naar het meerdal in een VIP huisje. Met bubbelbad en sauna inderdaad.. Was niet goedkoop, 300 euro voor een 2 persoonshuisje (Lynn gaat dus "illegaal" mee) Hun zeggen is geen plek voor een babybedje maar ik heb al eens zo'n huisje gehad en vind dat ik er wel plek voor kan maken Al moet ik de eettafel naar buiten gooien haha of ik schuif de bedden gewoon op. Het is toch maar voor 3 nachtjes. Normaal kostte het zelfs over de 400 maar had een kortingscode.
Zo grappig om ineens een gezicht te zien van iemand waar je al tijden mee kletst maar gewoon verder niet weten hoe iemand er uit ziet!
@Iekjeee Hahaha ja ik zag alleen "de bovenkant" en toen stond er nog geen foto bij dus snapte hem niet
Ik heb eigenlijk nog veel mooiere studio foto's, maar daar hebben ze een film van gemaakt ipv de foto's los.. Heel iritant, die krijg ik niet op internet. Dus jullie moeten het hier maar mee doen
mmm trouwfoto's altijd leuk hihi! wij hebben net een paar weken geleden nog wat trouwfoto's nabesteld bij de fotograaf! haha beeeetje laat! maar goed, beter laat dan nooit