De mei-indiaantjes 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door flowertje, 8 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    jeeej palmpie wat goed..!!!

he meiden mischien ben ik een hele domme indiaan maar uuuh mijn banner staat 1 maand en 5 dagen maar aiden is vandaag 5 weken
    ik dacht dat 1 maand altijd 4 weken was hahahahha

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Flower; Ja daar hadden mijn man en ik het ook over vorige keer. Haha. Zondag was Mira namelijk 4weken, maar gisteren 1maand :p

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Even mijn slapende prinsesje showen :D

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    het zal wel hahahahha

owww het topic is nu echt gesloten wat raar zeg heb daar echt dik 9 maanden gezeten en dan nu opeens ergens anders heen verhuizen maar 1 voordeel hier blijven we verlopig hahahahha

we kennen elkaar ook allemaal zowat een jaar we moeten eens wat leuks gaan doen met zijn alle..!!!
    ik zeg meeten

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Meeten met de kindjes? Vind ook dat we dat een keer moeten doen ja!

Hier heeft Ziggo storing.. Mn internet en TV doet het allebei niet. Pff!
    Gelukkig heb ik mn telefoon nog :D

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

* breekt in *

bloem wat lieffffffff en jullie hebben ook de aerosleep zo te zien :D

* breekt weer uit *

7. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    sq; gefeliciteerd met jullie zoon!!!! wat een gewicht he!

@la palma; fijn dat jullie goed nieuws hebben, nu snel naar huis he.

roken; ik rook niet

bloemm; wat is het toch een mooi meisje he, en die haren! heeft ze geen uitval gehad van die haartjes?

dewi begint gelukkig weer nieuwe haartjes te krijgen op dr voorhoofd, het was nml alleen daar uitgevallen, zag er heel raar uit.
    misschien dat de rest ook nog uitvalt maar denk het niet.

manlief wilde niet naar de prenatal, dus we gaan zo na dewi haar voeding even naar de braderie hier in het dorp en als het niet te druk is gaan we ook nog ff op het terras zitten. maar dat zal wel bomvol zijn, is meestal met zo een dagen.

morgen gaan we dus naar de sushibar, heerlijk, weer rauwe vis eten en lekker soppen in de sojasaus met wasabi.. dan nog heerlijk een wijntje erbij en ik heb mn gelukzalige momentje. hiervoor kun je mij echt snachts wakker maken.

ben gisteren toch verbrand in de zon, niet normaal, had het niet eens in de gaten, zag het gisteravond pas in de spiegel met het omkleden.

kleding; hebben jullie alweer gewone kleding aan? ik vandaag toevallig wel maar mn jeans zitten echt nog niet lekker, en die zwangerschapsonderbroeken zitten ook nog heerlijk ivm die wond van de keizersnede. maarja zal eerdaags toch eens switchen. manlief heeft die dingen lang genoeg moeten zien haha.

dewi heeft vannacht geslapen van 23.30 tot 04.30 dus weer top! laatste voeding had ze om 21.30. gaat dus de goede kant op.
    vind half 5 geen probleem. als het maar niet om 3uur snachts is, dan ben ik niet te wakker te krijgen en gaat alles op de automatische piloot.

vond het wel raar dat het andere topic nu gesloten is, is toch een afsluiting van een periode, moest er bijna om huilen, rare ik.
    maarja we zijn er zolang mee bezig geweest om zwanger te raken en dan heb je die negen maanden die je zo intens beleeft, en dan ineens besef je dat je zwanger af bent en je gewoon een kind hebt en je weer in je dagelijkse leven komt... snap je?
    ach het zullen mn hormonen nog wel zijn.

8. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Senna ik heb dat ook hoor, ondanks dat ik een rot zwangerschap heb gehad, het is toch een periode zo 'vol verwachting'

9. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    een meeting met de kids erbij, goed idee!!

moeten we een lijst maken wie wil, wanneer en waar.
    ik kom uit regio eindhoven. maar ik neem aan dat we door het hele land verspreid zitten dus regio utrecht ofzo??

10. meedje

meedje Niet meer actief

Inderdaad een afsluiting van een bijzondere periode. Nu zijn we allemaal mama. Vinden jullie de tijd ook zo snel gaan? Hier begint het kraambezoek nu op gang te komen. Dus de komende weken aardig vol gepland.
    Kletsen we hier verder! Er begint weer 1 te huilen...

11. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Jaaaaa indianen meeting leuk mogen de grotere kindjes ook mee????...

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Senna vibd het wel super dat je hier mee klets ondat je toen wegging bij de mei clubje

13. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
  14. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    lijkt me wel leuk als de 'oudere' kids dan ook welkom zijn.

en het meekletsen, tja het andere topic vond ik op een gegeven moment vaak gaan over beschuldigingen over en weer en daar pas ik voor. vond het hier wat gezelliger vandaar dat ik toen hier ben gaan meekletsen.

maarre dewi meld zich,,jippie braderie komt in zicht!

15. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    ah wat een scheetje he flower. zal van de week dewi eens showen hier, die is ook al flink gegroeit.

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
  17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
  18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Hamis; Dankjewel! Ja ik heb ook de Aerosleep :D
    @Senna; Ja, iedereen zei dat haar haar zou uitvallen, maar ik wist dat dat niet zou gebeuren. Ze heeft namelijk precies hetzelfde haar als dat ik had toen ik geboren werd en dat is ook nooit uitgevallen. Ik heb die babyhaartjes zelfs nog in mn nek! Wat ik trouwens erg lelijk vind :p
    @afsluiten zwangerschapsperiode; Tuurlijk hebben we er het mooiste van de hele wereld voor terug gekregen, maar ik mis het zwanger zijn wel hoor! Ik vind het echt erg dat ik gewoon vergeet hoe het ook al weer voelde als ze me trapte.. En de vk bezoeken! Echo's :D Ooooh hier gieren de hormonen ook nog!
    De zwangerschapsstreep op mn buik is nu ook aan 't wegtrekken..

Ja, ik zal even een lijstje maken van wie het leuk lijkt om samen een keer iets te doen!

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Flower; Ooooh mooie Romy (Ben verliefd op je kind:p) en Aiden! Ja die zou ik wel willen als schoonzoon :p Hahahahahahaha! Echt een lekkerding!
    @Senna; Jaaaa ik ben zo benieuwd naar Dewiiiiii :D

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    hahahahahahahaha nou gelukkig dan mag romy ook mee naar de meeting hahahahahha..!!
    nou bloempje wil mira ook wel als schoondochter hoor

trouwens dames aiden maakt lachende geluidjes zooo lief en gaat dan lachen

Deel Deze Pagina