De mei-indiaantjes 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door flowertje, 8 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Nou Mira heeft voor het eerst zo laat de laatste fles gehad, dus ik ben benieuwd wanneer ze weer komt!

@SQ; Fijn dat jullie het goed maken :D
    @Muts; Ja, het zal wel heersen! Het weer is ook elke dag anders, de ene dag koud en de andere dag bloedheet.

Ik duik mn bed in! Trusten meiden.

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    goed hoor flower!!! ga zo door meis!!
    iieehl dat ze het weglikt... M. haalde altijd zn onderarm erlangs dus die had zn mouwen altijd helemaal onder zitten....

idd bloem het weer speelt ook mee... maar tot nu toe heeft K. nog geen korte mouw ofzo aangehad want hierbinnen is het altijd heerlijk koel (behalve van de week toen het zonnescherm omhoog was en het 25 graden binnen was)

zo ik heb vannacht manmonster de nachtvoeding laten doen... ik kan op 1 hand tellen hoevaak hij het heeft gedaan dus het mocht wel een keertje... alleen erg jammer dat K. na de fles er aan het huilen was en manmonster doodleuk naast me op bed ging zitten :(
    pff dan hoop je dat er rekening wordt gehouden met je omdat je al de hele dag hele erg hoofdpijn hebt waar je niet vanaf komt :(:(
    (en nogsteeds niet vanaf bent)

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Muts; He wat vervelend dat je niet even hebt kunnen rusten! Hier in huis is het altijd boven de 23 graden! Dus Mira heeft vaak korte mouwen aan. Nu bijv. Is het 24,5 graden! Echt niet normaal.

Mira heeft onrustig geslapen.. Veel wakker, maar niets willen. Alleen bij Mama op schoot. Naast me laten liggen hielp ook niet, ze wou perse op me arm. Ze ligt nog steeds bij me en lacht afentoe naar me! *Smelt*

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Goeiemoggelllll.

Ik ga vandaag naar inloop uur van cb even aiden laten wegen ben benieuwd.
    Verder kwam aiden wat vaker.voor voeding ach ja hij zal wel honger hebben hahahhaahhhah...

Ik ben trouwens net wakker ro is thuis heerlijk was niks te doen op het werk..

Muts jammer dat je niet wat langer kon rusten

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Aukje: da's idd wel balen zeg. Ik heb bij beide bevallingen wel een knip gehad en ben gehecht geweest, maar geen problemen met incontinentie. Dus durf niets te zeggen hierover.

Spugen: Dootje heeft gistermiddag ook behoorlijk gespuugd... kon zelfs het matrasje van de wandelwagen wassen :$ En zij moest compleet droge kleren aan, armding. Hier ook een kindje wat het liefst bij mama of papa wilt zitten/liggen. Zodra je haar weglegt dan schrikt ze wakker en begint direct te huilen.

Flower: ga zo door meid!!!! Nog even en je hebt je eerste doel gehaald!!
    Hier inmiddels ook weer op gewicht... nu t model nog ;) Kan al mn oude kleren weer aan, moet alleen met bovenkleding een beetje oppassen vanwege mn BV-boobies, daardoor spant bepaalde kleding wat :)

Muts: ben je weer een beetje opgeknapt?

SQ: Fijn dat t al zo lekker met je/jullie gaat. Hoop dat je morgen lekker naar huis mag gaan.

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @marjan; Wat zielig voor Dootje!! Echt sneu he..
    @Flower; En? Wat is Aiden zn gewicht? :D

Meiden, hoeveel schepjes Nutriton doen jullie door het flesje?

7. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Update van Sunnyqueen;

Mijn herstel voorloopt voorspoedig en ik mag morgen lekker naar huis toe met ons ventje. Heb zonet lekker mogen douchen en heb weinig tot geen last van de wond. De wond ziet er heel mooi uit, volgens de verpleegkundige zie je daar over een tijdje niets meer van. Liefs!

* Deze update is wat vertraagd.... ik was op visite!*

8. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    aukje; jeetje wat een verhaal zeg. lijkt me flink klote zoals het nu is. hoop voor je dat je baat hebt bij die ceasartherapeut en dat ze het straks mooi aan elkaar kunnen zetten zodat je nergens meer last van hebt.

sq; fijn dat het goed gaat en dat je niet al teveel last hebt van de wond. van het weekend lekker naar huis, heerlijk met je mannetje.

@hier; waren naar de stad geweest meteen na dewi haar voeding en het ging prima tot ik op een gegeven moment poep rook. ikke kijken, alles onder gepoept, kleren en de wandelwagen. had beter de spuuglap onder haar billen kunnen leggen.haha
    dus wij naar huis, we waren er al 3 uur dus was toch prima, en weer echt helemaal doorgelekt tot aan dr oksels.
    ben nu ook door mn setjes heen dus heeft ze nu maat 56 aan en helemaal opgerold. wasmachine staat weer aan.

maar zijn deze 'poepbroeken' normaal? is dat altijd zo? ze poept nml 1x per 4 dagen ongeveer en dan kan de luier dat echt niet aan. tis dan ook vrij dun, maar dat is normaal toch??

vannacht had ze weer top geslapen, van 23.30 tot 05.30.
    en net gaf ik haar de fles en toen begon ze te mopperen toen het op was, dus nog bijgemaakt en dat was in no time ook op. dus ze heeft nu gehad 150ml. maarja soms laat ze van de 120 nog staan dus ga het nog even op 120 houden en kijk wel hoe ze reageert als de fles op is.

straks uit eten.... hmmmmmm

heb net nog een korte jeans gekocht, zat super leuk en een blousje.
    hoop eigenlijk toch weer snel in mn oude jeans te passen.

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    zo dames hier durk dagje gehad de stad in geweest maar daar tijdje gebleven pfffffff
    maar heb een witte bh voor zondag anders heb ik een zwarte bh onder een witte blouce...
    en nog veel meer ben en ben moe ach jaaaa

aiden roept ga even flesje geven

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Nou, wij komen net van de huisartsenpost want ik heb mijn hand heel erg verbrand.. Heb een half uur gehuild terwijl ik niet eens bij het bevallen heb gehuild, moet je nagaan! Ik ging echt van mn stokkie. Maargoed, Ik leef en op een prikkende hand na gaat 't wel.. Heb een verkoelende crĆØme met verband erom gekregen en heb 2 pijnstillers genomen. Echt balen..

11. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    oeh bloemmie hoe komt het?? beterschapjes....

eehm senna volgens mij moet Dewi 1 keer per 24 uur poepen... tip van mn kraamhulp: 2 theelepels afgekoeld gekookt water geven voor de fles.....

marjan wat vervelend dat Dootje ook aan het spugen is geweest....

SQ wat fijn dat jullie morgen al naar huis mogen!!!! :D:D

hmm flower een zwarte bh onder een witte blouse kan echt niet!!!!
    vind dat zooo verschrikkelijk lelijk!!

(.)(.) vraagje... ik had voor deze zw. hangende theezakjes (mini A) maar nu een B :D blijft dit zo of ga ik straks verdrietig worden dat het weer theezakjes worden???

12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Senna, geef je BV? Want dan is het niet erg, dan varieren de poepluiers nl van 5 maal per dag tot eens per 10 dagen, volgens de Hebamme. Dootje had tot afgelopen week meerdere vieze luiers per dag en als ze er nu 1 per dag heeft is het veel/vaak.
    Bij FV moeten ze liefst wel eens per dag een vieze luier hebben (geloof ik)

Sunny: fijn dat jullie morgen naar huis mogen!!!!

Bloemmm: hoe heb je dat nu weer gehad meid? Beterschap hoor, is niets lekker om je hand te verbranden.
    Nutriton, volgens mij deed ik vier schepjes op een fles. Maar dat is echt een beetje uitvogelen hoor. Begin eerst anders een met twee schepjes zien hoe dat gaat en dan kun je evt vermeerderen.

Flowertje: hoe was het vanochtend bij het CB?

Wij gaan zometeen even naar de overkant, even "clandestien" gebruik maken van het zwembad van de buurtjes. Buren zijn een weekendje naar Denemarken en wij moeten oppassen. Dus Eelke had zin om even te gaan zwemmen, hij duikt er zometeen even in met Mariƫlla. En ik ga mooi toekijken met Dootje :D

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mira was heel erg aan 't huilen van de honger. Maar had net een nieuwe speen gekocht die uitgekookt moest worden.. Dus ik had haast. Na 5min haal ik de magnetronsteralisator eruit (met een theedoek!) Maar toen ik 'm open maakte kwam er wat van dat water en die stoom op mn 3vingers. Eerst had ik nog niets, maar na 5min wist ik niet meer waar ik 't zoeken moest.

@Marjan; Ik wil ook zo graag zwemmen, maar ik wacht tot Mira een maandje of 3 is en tot die 6weken voorbij zijn ivm het vloeien.. Ik vloei niet meer, maar toch.
    @Muts; Ik geloof dat mijn theezakjes ook weer terug komen.. Flink balen.

14. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Balen bloemm, beterschap!

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ike had een heeeeeeeeeeeeeeeeeel bericht gemaakt trekt die pa van me het internet eruit balennnnn tekst weg ..!!!

nou probeer het nog meer een keer dan
    here we go

bloempje sterkte mop .. auw waar heb je je aan verbrand dan.?

zijn jullie trouwens ook zo verstrooit ik wel heel erg zal een voorbeeld geven
    we staan in de supermarkt in de rij bij een kassa waar je alleen kan pinnen dus ik maak grapjes ja ro je mag hier alleen pinnen enz enz
    wat doe ik de tuthola geef die vrouw 50 euro uuuuuuhhh hoe dommmm moest natuurlijk weer eens hard lachen om me eigen domme actie:p:p

ook met praten kom ik soms echt niet uit me woorden lijk wel gek:p
    dat ben ik ook wel een beetje

het cb was trouwens dicht grrrrr was een keer dat ze dicht waren en tja kom daar niet dus wist het niet baalde echt enorm maarja shit happends..!!!

owwjaaa theezakjes nou meiden hier ook en nu kunnen we wel gezellig een highthee beginnen mwauauauauau
    er liepen net jongens langs me tuin en ik zit hier in een shirt in de tuin zonder bh nou die dachten denk ik waar eindigen haar tieten dan:p:p

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
  17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hahahahahahaha flower!!!!!!

18. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    whahaha ik moet meteen denken aan Xybille van Tineke Schouten!!!
    Dat is een typetje van haar die een nudisten-cafe in de Tirol heeft hahahaha!!!

Owjeetje bloemmie dat niet prettig meis!!! hebben jullie de magnetron hoog staan dan? heb je trouwens spul meegekregen om erop te smeren?? anders morgen Calendula van VSM halen en dat smeren.. ideaal spul!!

hmm flower is ook niet lief van je vader!!
    haha echt niet dat ik zonder bh ofzo ga lopen.. of in de tuin zitten!!

poepluiers: dat wat ik zei met 1 keer per 24 uur is inderdaad voor FV... van BV heb ik geen kaas gegeten met mn theezakjes :p

hihi een vriend van manlief is er :D die heeft bij ons gegeten en ze zitten nu te WII-en :D M. vind het helemaal geweldig maar die gaat zo echt wel naar bed want die is al vanaf vanmorgen 6 uur wakker!!

19. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
  20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja, ik heb er spul voor gekregen Mutsie! En het helpt gelukkig heel goed.

Meiden ik vraag me af waarom jullie direct voor flesvoeding hebben gekozen, gewoon uit nieuwgierigheid. Hoop niet dat ik iets vervelends vraag :p

Deel Deze Pagina