De mei-indiaantjes 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door flowertje, 8 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    SQ nog gefeliciteerd met de geboorte van ullie zoon Jelke, .
    hopelijk kun je nu van hem gaan genieten,

Hier erg druk ook met 2 kids en zeker nu Bas ook nog ziekig is. Snotverkouden en koorts. DUs het is hier erg vermoeiend allemaal. Maar desondanks geniet ik van ze ook al zijn we gesloopt hihih we gaan gewoon door.

xx joyce

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    nee hoor geen rare vraag!! ik heb ingetrokken tepels... volgens de vk heb je er wel hulpmiddelen voor om dan BV te geven maar ik had geen zin in geklooi om het voor elkaar te krijgen (kind ligt te schreeuwen van de honger en jij moet proberen om hem dan wat eten te geven en daar paste ik voor)....

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Mag je weten hoor bloempjee..
    Met romy was ik natuurlijk alleen..
    En het was al zo zwaar voor me emotioneel daarvoor gekozen voor fles maar ik ben ook niet echt het typ voor bv neej zie het niet echt voor me ..
    Dus daarom nu ook niet en vind het makkelijker een.fles ga niet overal me tiet eruit hangen en kolven pfff ....

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik vond het heerlijk om te geven, maar ik wou stiekem dat ik het nooit geprobeerd had. Dan had ik ook nooit geweten hoe het was. Nu voelt het namelijk soms zo vreemd als ik een fles geef.. Ik weet niet of ik het bij een tweede kind nog een keer zou proberen, ik denk het niet.. Het heeft voor zoveel stress gezorgd.. Krijgt Mira wel genoeg? Oh ze plast niet! Dat getrek en gehuil aan de borst omdat ze er niets uitkrijgt en zo'n honger heeft.. Pff wat een stress zeg! Had gewild dat ik er niet aan begonnen was en meer van de 1e periode had genoten.
    Nu heeft ze echt volle plasluiers die ik nog helemaal niet van haar had gezien! Heerlijk.. En ik weet hoeveel ze binnen krijgt.
    Maar net als ik zeg, het blijft af en toe wel een gemis.. Haar zo warm tegen me aan.

Zo weer even mn emoties met jullie gedeeld :p

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mira slaapt al vanaf 07.30! Dat heb ik nog nooit meegemaakt in de avond. Zal het de Nutriton zijn? Ik hoop niet dat dit betekend dat ze vannacht gaat spoken :p

6. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    sjeetje bloemmie dat is zeker stressen voor je geweest... maar! je hebt het wel geprobeerd... als je het niet had geprobeerd dan had je in onzekerheid gezeten hoe het was gegaan!!

en heeft Mira vannacht liggen spoken???
    hopelijk niet!!

hier vannacht weer alleen de voedingen moeten doen... om 4 uur en om half 7 dus ik heb weer weinig geslapen en ben er weer lekker op tijd uit....
    we hadden gister een dartvriend van man op visite en die hebben ff flink zitten tanken met bier.. dat vind ik dan niet zo erg maar dat meneer dan reageert alsof ie weer vrijgezel is :(:(:(:X:X:X
    hij heeft vannacht dus op de bank gelegen en ik was om kwart voor 7 al beneden.. ja doei ik ga er geen rekening mee houden dat jij een sloot bier op hebt en op de bank hebt geslapen.. ik hoorde M. boven lopen dus ik denk "mooi wasmachine aan!".. kom ik boven ligt meneer gewoon in bed :$ dus ik zeg "het is ook niet te geloven"... krijg ik als antwoord "ach heel even nog in bed liggen"... dus ik zeg "ja dat zou ik ook wel willen maar dat kan ik ook niet!!" grrr ben ff helemaal over de zeik!!!
    hij moet niet van mij verwachten dat ik zijn puinzooi op ga ruimen... flesjes bier op het aanrecht, buiten op de tafel en binnen op tafel... snoeppapiertjes op tafel.. snoeppot open op tafel.. spullen van de WII nog op de grond (spelletjes waar ik vannacht al bijna op ging staan toen ik tv uit deed)

*klaagmodus uit*

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Muts; Jeetje! Dat is niet echt aardig van hem nee. Mannen! Pff, Ik weet er alles van.

Hier heeft Mira de hele nacht liggen spoken en heeft nu last van krampjes.. Heb haar een pipetje Infacol gegeven (We hadden het al 2dagen niet meer hoeven te geven) dus hoop dat het iets helpt. Heel zielig kijkt ze. Ik heb dus ook maar 2uur geslapen en ben kapot.

8. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Jeetje Muts wat vervelend. Ik zou er ook kortemette mee maken. Je hebt net 2 kids en tuurlijk hij heeft zijn verzetje ook nodig maar dit vind ik wel ver gaan. Zeker omdat je ook al zo weinig slaapt.

xxx Joyce

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Grrrrr mannen niet te geloven...
    Knuffel muts...
    Hier komt aiden nog steeds snachts om de 4a5 uur soms breekt het me wel op dat wakker worden fles gefen en weer slapen ...

10. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    hier bij de tweede ook meteen de fles.bij de eerste ging ik gewoon borstvoeding geven, maar ik was zo kapot van de bevalling die zo lang duurde dat ik geen energie had, er kwam maar geen melk en mijn kind lag de hele nacht te schreeuwen van de honger. uiteindelijk zei de kraamzorg: zo nu gaan we nutrilon kopen. we waren echt kapot. Bij de tweede even aan de borst gelegd en het voelde zo verkeerd, dat ik meteen heb verkondigd de fles te willen. bv lijkt me prAchtig als het goed loopt maar ik wildenu gewoon een goede start!

11. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    oh muts wat irritant, ik zeg s avomds ee. man s ochtends een man! kan me voorstellen dat je ff geirriteerd is. maar verder is ie wel lief toch hoop ik? ;)

12. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    eeehm nee niet echt! owjawel hij heeft net zelf de bierflesjes opgeruimd omdat ik alles had opgeruimd behalve dat... goh die hint snapt ie dan wel :cool:

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier gaat mijn man ook regelmatig ineens iets in het huishouden doen als ik pissed op 'm ben.
    Dan zie je 'm ineens afwassen! Uit zichzelf! Haha.. Zo frustrerend!

14. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    die mannen pfffff ik wordt er soms zooo gek van..!!!
    kan ik hem nog inruilen maar helaas heb de bon niet meer hihihihi

romy is lekker in de tuin in een badje aan het spelen en gaat zo even naar bedje...
    ik heb spierpijn in me rug doet echt auwwwwwww..!!
    ook heb ik een pijnlijke pukkel op me arm auwwww uitknijpen kan niet want dat doet verrekt veel pijn

morgen moet ik werken spannend van 16 uur tot 22 of later ben benieuwd maarja baal wel van de spierpijn ik begin gewoon met spierpijn

15. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Flower: succes morgen, hoop dat het je goed bevalt daar.

@MUts: owh :x die mannen soms zou je willen dat ze er niet waren. Afgelopen week ook, we hadden echt heel erg ruzie, zo erg dat hij van pure kwaadheid twee koffiemokken tegen de grond smeet, in gruzelementen uiteraard.... maar het was zo bedreigend... ik heb hem van de weeromstuit een fikse klap verkocht :) Inmiddels al wel weer goedgemaakt... maar erg vervelend en lastig is het wel.

Bloemmm: hoe is het met je hand? Niet al teveel pijn meer hopenlijk.

Joyce: hoop dat jullie snel weer opknappen.

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Flower; Neeeeeee, ga je werken? Oh wee als je ons vergeet hier :p Haha nee hoor.. Succes meis! *Knuf*
    @Marjan; Ja, die ruzies komen me bekend voor. Haha, ach het zou ook niet leuk zijn als het altijd rozengeur en manenschijn zou zijn toch :D
    Met mn hand gaat het een stuk beter! Af en toe wat geprik, maar niets ernstigs. Blijf het goed insmeren met de crème die ik gekregen heb.

Wij gaan even uitwaaien in Ijmuiden! Manlief heeft vandaag een auto gekocht omdat onze andere auto zomaar kapot ging vorige week. Heerlijke familie auto! Een grote Opel Astra waar echt alles in past. We hebben nu de Stokke helemaal in de achterbak zitten, met Reiswieg en al! En er kan nog meer bij ook. Ben helemaal blij.
    Nu dus even uitwaaien en genieten van het weer, Mira ligt er heel tevreden bij.

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Lekker hoor bloempje hihihi...
    Nou vergeet jullie niet hoor maar ga het weekend werken savonds.hihihi...
    Kijken of het lukt heb namelijk spierpijn in me onderbuik auwww

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    O meiden ik had een glas sinasappelsap met beetje safari...
    Zat nog wat in het glas komt romy binnen heeft ze het opgedronken owwww ik achaam me rot maar shit he deed get niet exspresss

19. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hai meiden!

Hier ook weer een teken van leven vanaf deze kant.
    Ik ben jullie helemaal aan het verwaarlozen.
    Maar zon kraamweek is best hektisch.
    Maar ja dat hoef ik jullie niet te vertellen.
    Vandaag laatste kz gehad. Dus nu staan we er helemaal alleen voor. Moet zeggen dat ik het best spannend vind.
    We zijn nog druk een ritme aan het zoeken met de bv enzo. Das nog best lastig. Vandaag is Luna een week oud en zit 35 gram boven dr geboorte gewicht.
    Ze doet het goed op de bv. Alleen hapt ze minder makkelijk aan aan mn linkerborst dus dat is zowel voor haar als mij soms best even klungelen.
    Vanmorgen is Luna met papa onder de douche geweest. Na het gemekker in het badje en de tummie tub vond ze het douchen heel ontspannend en begion ze pas te mekkeren toen ze bij papa weg werd gehaald om af te drogen.
    Na de poep probleempjes van vande week. Heeft Luna gister weeer flink gepoept en de kraamzorg vanmorgen bijna over dr shirt gepoept;) Thats my girl!
    Ik hoop snel weer een ritme te hebben en meer tijd om met jullie mee te praten. Mijn dochter is nu ongeduldig aan het worden. Die moet eigenlijk over 20 minuten een borst maar denk niet meer dat het te rekken valt....
    Dus ik zal de tiet weer te voorschijn toveren!

Tot gauw meiden en hopelijk nemen jullie mijn ego niet kwalijk ik kom echt snel weer meer reageren!

Liefs xx

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Flower; Vind je het niet vervelend om zo snel weer te moeten werken? Blijft je vriend dan bij Aiden en Romy? Ik zal aan je denken morgen en hoop dat het je goed afgaat.
    @meimamma; Spannend he als de kraamzorg weg gaat? Maar het is ook wel fijn hoor.. Dan zijn jullie lekker met zn drietjes en heb je meer het familie gevoel. Die ritme kan nog wel een tijdje duren hoor, wij hebben 'm nog steeds niet gevonden. Haha.. Wat ik ook doe mevrouw komt altijd eerder of later dan dan ik plan, dus heb het maar gewoon aan haar over gelaten en voed haar gewoon wanneer ze wilt :p

Wij hebben lekker gelopen en pannekoeken gegeten. Mira doet het zo goed. Was even bang want als ze huilt omdat ze honger heeft wilt ze haar fles NU meteen. Dus was even bang dat ik dan niets kon vinden om haar water te verwarmen, maar zodra ze begon te jengelen heb ik het gelijk laten verwarmen en toen ze echt wakker werd was haar flesje al wat afgekoeld. Het is ons dus gelukt!

Deel Deze Pagina