De mei-indiaantjes 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door flowertje, 8 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hè bah :x :( Mariëlla loopt vandaag zonder luier rond ivm "zindeljkheidstraining" Vanmorgen al een droge leggin en onderbroek aan moeten trekken.... Zonet was ze even buiten geweest en bij binnenkomst zeg ik tegen haar dat we even naar het potje gaan.... Voelen... ja het kruis was nat... dus die broek uittrekken.... zat ik niet met mn handen vol in de poep :( :$ Had ze dus ook nog even een grote boodschap gedaan.

Naja is risico van het vak uiteraard.... maar ik baalde wel even hoor. :p Nu ligt ze lekker te slapen (mèt luier om... ze was vanochtend vreselijk doorgelekt en heb maar 1 "zeiltje" en ja... die zit nog in de was)

Dus nu de was maar weer gaan ophangen.... dan kan er vanovond weer fris beddegoed op dr bedje.

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @SQ; Wat leuk!! Gefeliciteerd :D De voorbereidingen zijn inderdaad erg leuk om te doen, geniet ervan!

Hier nog even bijgetankt met Mira.. Voel me al ietsjes beter.

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Meiden wat is het weer stil!
    (Flower ik mis je :p)

Ik wou jullie even wat vragen.. Mira kwijlt enorm en ze sabbelt op haar handjes. Dit doet ze sinds een paar dagen en vandaag kwijlt ze echt heel erg.. Als ik langs haar tandvlees voel, voel ik boven iets hards.. Kan dat nu een tandje zijn die door gaat komen? NU AL?!

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    dat zou kunnen bloempje

ik ben hierrr hoor alleen druk druk druk pffffff maar ach jaaaa gaat goed met me hoor..
    moet gewoon nog steeds even een beetje wennen maar meer doormezelf hoor.:p:p

verder alles goed met iedereen ?
    ik gaat even douchen tot zooo

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    FlowerPowerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, wat fijn om iets van je te horen.
    Ik ben geen ZP zonder jou gewend hoor. Doe me dit niet aan :p

Mira is aan het 'praten' met manlief. Wou ik het voor jullie filmen is natuurlijk de batterij van de camera leeg :D

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    hhahahahhaahahha ik blijf ook nog hoor hihi ben er alleen soms wat minder aanwezig :p sorrrryyyyyyyyyyyyy

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
  8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    hahahaha er staan ook nog kleine romy video's hahahahaha

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hahaha! Wat leukkkkkk Flower!!

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    je ziet ook nog kleine romy en ook nog een filmpje waar ik pierc:p:p
    en dat ik uit het vliegtuig spring hahahaha

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    AAAAAH Wat is romy schattig daar!!! :D

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Nog niemand wakker?

Hier is het record verbroken en mama kan haar geluk niet op!
    *Trommelgeluid* Mira heeft geslapen van 22.00 tot 07.00 :D
    Ze heeft gisteren om 22.00 180+6 gedronken (Toen had ik al zoiets van; Dat heeft ze nog nooit gedaan, zal ze nu langer slapen?) en ze was na de fles direct in een diepe slaap.
    Haha, ik voel me herboren.

Vandaag komt de Fysio voor Mira's voorkeurshouding. Ik ben benieuwd!

13. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Goodmorning!

Volgens mij zat Luna gister in een sprongetje. Over de hele dag maar 2 uurtjes geslapen. Steeds maar willen drinken. De fles in etappes. En qua hoeveelheid meer willen drinken als anders. Veel huilen en jengelig zijn.

Gisteravond is ze om half 10 op mn arm in slaap gevallen, na een fles. Ik zat nog te twijfellen dr om 12 uur wakker te maken voor voeding. Maar heb dr in bed gelegd en ze word nu net pas wakker. ( ik hoor wat mompelen) Dus dat moet dan haast wel een sprongetje zijn, denk ik.

Nu maar gauw een fles maken. Ze zal wel honger hebben onderhand.

SQ gefeliciteerd meid!

14. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Sq gefeliciteerd! Wat een verrassing

Luna en Mira goed geslapen, goed zeg :)

Hier gaat het wat beter met de zieken, hebben Axel gisteren een paracetamol gegeven tegen de pijn en koorts, en hij slaapt nu nog.

Zeg ik vroeg me af hebben jullie ook Facebook? Stuur maar een pbtje als je me wilt toevoegen :)

Zo grote man is wakker, eens uit zijn bed plukken

15. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Bloemmm wat goed van Mira!! Lekker zeg! En nou hopen dat het zo door blijft gaan!

Snieke beterschap voor jullie daar!

Flower wat een scheetje van een baby was Romy zeg! En wauw die spring uit dat vliegtuig... R*E*S*P*E*C*T!!

Mutsy Knuf voor jou dat je je grote kleine man 3 weken moet missen.

Palma hoe gaat het bij jou? Met je kleine ventje en met je bv?

Hier maakt lang slapen hongerig. Dr ging net met gemak in 20 minuten 150ml in (met j.b.p) En nu ligt ze weer te slapen beneden in de wagenbak.
    Zo even naar de AH. Ik krijg vanmiddag en vanavond visite en ik heb geen frisdrank en geen muisjes meer. Beiden zaterdag vergeten te halen met boodschappen doen;)

16. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    applaus voor Mira!!!!!

flowert ik ga zo je filmpjes kijken :D:D

snieke je hebt pb...
    fijn dat het al iets beter gaat!!

oeh meimamma dat klinkt idd als een sprongetje!!!
    hier merk ik het ook hoor dat K. hongeriger is als ie de nacht doorslaapt....

hier: erg druk met eigenlijk niks bijzonders....

17. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
  18. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ow trouwens... ik merk dat K.-tje steeds meer op zn vingers ligt te knabbelen eeehm sabbelen haha... hij wil ook heel vaak de speen niet (dan ook niet).... hebben jullie beebjes dat ook???

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @muts; Ja Mira sabbelt sinds een paar dagen ook ineens op haar handen en vingers :p
    @Meimamma; Ook een applausje voor Luna!! Mira dronk in 15min 165cc (150+5) en wou toen ineens nog meer. Dus had er nog 30cc bij gemaakt. Nu ligt ze echt knock out. Haha!

20. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Het is wel het "inschieten van de tandjes in de kaak", maar het wil nog niet zeggen dat haar tandjes echt al gaan doorkomen.
    Mariëlla begon met ongeveer 3 maanden hetzelfde als Mira te doen, de KA bevestigde inderdaad dat de tandjes in de kaak kwamen. Uiteindelijk kreeg ze haar eerste tandje pas met 8 maanden.

Deel Deze Pagina