De mei-indiaantjes 2011 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door flowertje, 8 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Welkom bij de nachtvoeders aiden slaapt al heel lang door van 21 tot 07
    heerlijk zo kom ik goed aan me rust maar betekend wel dat hij om 07 klaar wakker is grrrrr...

palmie fijn dat je een keuze hebt gemaakt en nu fles geeft als je kleine zich er maar beter bij voelt..

bloemieeee hoe is je nacht geweest??

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Nou, zoals verwacht kwam ze vannacht om 03.15.. Maar het was niet erg, binnen 15min had ze haar fles erin en sliep ze weer. Dus 03.30 lagen we alweer terug in bed, niet veel van gemerkt dus.
    Ze is nu weer wakker, maar gaat zo nog wel even slapen denk ik. Dan duik ik er ook nog even in!

@meimamma; Leuk he 's nachts voeden?! NOT :p
    @Flower; Hoe gaat het met je cake-jes? Maak je ze nog? :D

Vandaag een rustig dagje thuis.. Moet ook wel met dit weer!

3. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    hoi meiden! nou Axel kan ook huilen, zo zielig gisterenavond! echt zo'n pruillip, en overstrekken, wist niet wat ik ermee moest. hij bleef ook doorzichtig spugen, heel raar. maar uiteindelijk is ie toch gaan slapen. zou het nog van het griepje komen?

4. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Even een foto van mijn kleine prinses die op dit moment heerlijk naast mama in het grote bed ligt te slapen

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik ben streng aan de lijn dus heel even geen cakejes hahahahaha

6. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Muts ik ben je advies van, Luna meer voeding aanbieden aan het opvolgen. Heb 180|6 gemaakt en ze heeft een kladje laten staan en ligt nu te tukken. Nu eens kijken wanneer.ze weer komt

7. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Wat een schatje is het toch!

8. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Thnx hiihih:)

9. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Nou vanmorgen was het weer grijnzen en kletsen en niks meer overgeven dus gelukkig maar :)

Meimamma wat een schatje zeg!

En inderdaad wat een rotweer vandaag.

10. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Die 180_6 was niet zon goed idee, alles kwam er net uit en ik heb zowrl Luna als mijzelf moeten douchenM
    Nog even een foto van onze woezel en pip fan ;)

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ah dat is balen meimamma! Maar wat een leuke schattige foto's :D

@Flower; Succes met lijnen :p Je kan het!
    @Snieke; Fijn dat het nu goed gaat :D

Ik ga maar eens Babyboom terug kijken.

12. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ach ja zo komen we tenminste met ons luie gat van de bank af hihi.
    Nu bij de voeding maar jbpm gedaan hihi

13. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Goedenmiddag allemaal

Aukje; jij gaat dus aan het sporten? Knap hoor. Ik moet zeggen dat ik nog wel een buikje heb maar niet heel erg. Maar ik iwl het er wel af, ik neem geen genoegen met mijn lijf zo. En hoeveel kilo wil je er af?

Flowertje; ik heb het gemist denk ik, maar volgens mij was er iets met je vent? Hopelijk gaat het nu beter? Sterkte in ieder geval meis

Bloem; ja fijn die beslissing, maar toch voel ik me wel schuldig erover hoor. Ik heb altijd gezegd dat ik niet al te lang bv ga geven ( dus helemaal niet langer dan 6 maanden ) maar nu ik word ' gedwongen ' stoort het mij wel. Ik heb het liever allemaal zelf in de hand. Hoe was je nacht?

Kunstvoeding
    : De vitamine toevoer wordt nu anders he, nu ik alleen kv geef? Moet ik stoppen met vitamine K?

Meimamma; hoe voelt het om bij de nachtvoeders te zitten? Wat heb je een geweldig leuk meisje zeg

Snieke; misschien wel van het griepje. Ik weet het niet zeker natuurlijk, maar wel even in de gaten houden

ZO net onder de douche geweest, nu leftovers van gisteren als lunch. Kip enzo. En verder lekker zappen. Wisten jullie trouwens dat savonds om 1800 animal planet overschakelt naar TLC .. PRogramma's voor vrouwen ;) Dus voor de avondjes zonder je man.. lekker op de bank :)

Aaaa zag je die baby :( Zo zielig. Ik ben donateur geworden!

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik vond het echt een hartverscheurende aflevering.. Wij gooien dagelijks voedsel weg en kijk naar hun..

Wij waren al donateur bij Cordaid Memisa.

15. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Palma, ja je kan nu met vit K stoppen. Dit zit voldoende in de kv.

16. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Thanks Meimamma

BLoem; ik ga het weer stopzetten. Ik kan mij heugen dat cordaid 1 van de oplichtende organisaties is. Maar ik ga het even uitzoeken nog.

Hier: Kwam er net achter dat mijn neppe voeding op is. Zucht dus toch maar naar de winkel. Om mezelf te belonen heb ik lekkere toetjes gekocht die ik normaal niet koop omdat ik ze te duur vind :p
    Maarja, Friso Comfort 1 was op en ze hadden alleen nog van AH huismerk comfort voeding. Die hb ik gekocht. Misschien is het wel oke. Het scheelt in ieder geval wel 5!!!!!!!! Euro per pak.

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Palma eigen merk.is net zo goed ik heb kv eigen mer voor hongerige babys kost 9 euro

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Maar krijgen kindjes dan geen krampjes als je overstapt op een ander merk?

@Palmie; Ja ik vind toetjes meestal ook belachelijk duur, maar kan mezelf soms niet tegenhouden ze in mn boodschappen mandje te gooien. Haha!

Ik heb Mira even aan Sam gegeven want ik ga een hele lange warme douche nemen. Heb ik echt even nodig.. Ik douche al 2maanden snel snel in 5min. Nu ga ik er minstens 20min onderstaan. Haha en daarna ga ik een bordje watermeloen eten en een kopje thee drinken met een koekje erbij. Hahaha

19. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    haha dat snel douchen herken ik wel ja. sochtends ff snel en dan halverwege even de kraan uit en checken of mevr niet aan het huilen is, dan sta je toch niet relaxt te douchen.

@meimama; wat een schattige foto's, dat truitje van de eerste foto heb ik ook, vind ik een fijn ding.

hier weer de eerste werkweek erop zitten. is me niet tegen gevallen, alleen merk wel dat ik mn 5 dagen werk niet in 3 dagen gedaan krijg.
    had ik wel gehoopt maar het is nu veel te druk. als het straks rustiger is dan moet het wel lukken. en ik vergeet iedere keer dat ik vrijdag en maandag vrij heb. dan spreek ik iets af over een dossier van klanten en dan denk ik, ojee, kan het niet afwerken want ik ben er pas weer dinsdag. haha

dewi doet het prima, lacht veel en eigenlijk huilt ze amper nog, soms even 5 minuutjes ofzo, maar verder alleen als ze honger heeft of haar fiep kwijt is.

ga nu snel weer de film verder kijken, the butterfly effect met ashton kutcher. spannend

20. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik blijf maar spammen maar dat krijg je als trotse mama...
    Nog even een foto van ons lachebekkie :D

Deel Deze Pagina