Pfff meiden, Mira heeft de hele avond niet geslapen gisteren. Van half 8 tot 11uur. Pas om 11uur viel ze in slaap en 3.15 werd ze wakker en dat is ze nog steeds.. Ik weet echt niet wat ze heeft. Ik heb alles geprobeerd maar ze blijft maar jengelen en huilen. Haar ogen vallen weg, maar ze vertikt 't om te slapen...
ik heb geen idee maar K.yaro heeft het ook wel eens en die is dan gewoon te bang om iets te missen en vecht echt tegen zn slaap!! oeh Senna wat k*t dat je zo verbrand bent... ik heb het 1 keer gehad op de achterkant van mn benen en heb er natte koude handdoeken opgelegd om de ergste brand eruit te trekken... en daarna goed smeren met "na-het-zonnetje" (kan er niet opkomen hoe het heet)... K.yaro heb ik gisteravond om 12 uur in bed gelegd en manlief heeft m om 7 uur vanmorgen uit bed gehaald omdat ie heel erg lag te hoesten en te mopperen.... (sorry bloemmie) blegh het regent en onweert hier ik had gister het zonnescherm wel omhoog gehaald met het idee de tuinkussen voor het slapen gaan naar binnen te halen maar helaas vergeten.... die zijn nu dus kletsnat!
Mutssss, wat heeft K. Goed geslapen! Je hoeft geen sorry te zeggen hoor. Ben juist blij voor jullie als jullie je rust kunnen pakken Ik wacht nog steeds op de dag dat Mira minimaal 5uur achter elkaar slaapt. Meiden, misschien kunnen jullie me helpen. Mira heeft echt helemaal geen ritme, vind ik niet erg maar wat ze doet is echt heel raar. Ze zet het bijvoorbeeld op een krijsen waarvan je zou denken die heeft onwijs veel honger. Dan maak ik een flesje van 90cc en dan drinkt ze er maar 20cc van! Om vervolgens een uur later weer te krijsen en dan maar 30cc te drinken.. Zo gaat het de hele dag door. Laten huilen of een speentje heb ik al geprobeerd en de tijd rekken door haar in bad te doen etc. ook.. Niets helpt.
Haaaaiiiii... Aiden heeft van 23 tot 3 geslapen en van 3 tot 9 Papa hele nacht fles gegeven mama lekker geslapen echt was zoooo moe... Bloem ben zeg mutsy hier schijnt nog de zon.
Bloem heeeellll raar maar ik heb geeen idee nou moet ik je eerlijk zeggen dat aiden overdag ook vaker komt maar dat ik om de 2 uur soms ... Jengelen doet hij weleens verder mag ik totaal niet klagen aeen slaapt hij snacht nog noet door .. Romy deed dit al met een maand
nou flowert het is onderweg naar jullie zag ik net op de radar... hier trekt het voor de 2e keer weg... en hopelijk blijft het weg!!
geen idee meis.... misschien ff een topic plaatsen bij de voedingsdeskundige? of in het baby-gedeelte... der is dan altijd wel iemand die het wel weet....
Hahahahaha het regent hier nu ook hahahahhahaahhaha ik had nog niet eens uit het raam gekeken en hoorde de vogels dus ik dacht het zonnentje schijnt maar.niet hahhah sollyyy
zo ben weer ff wat bijgelezen. wat een verhaal sq; jeetje zeg. wel fijn dat de keizersnede je mee is gevallen. lekker dat je nu weer thuis bent en je kraambed kan beginnen! tik geven; ach, een corrigerende tik is niks mis mee vind ik, zolang het niet te vaak is en te hard kan het geen kwaad. kreeg ik vroeger ook wel eens. safari jus; oeps haha had romy haar gezichtje wel willen zien toen ze het opdronk. bloemm; en als je mira dan wat water geeft ipv melk? heb ik met dewi gedaan, die was een tijdje geleden ook zo aan het jengelen en dan gaf je de fles en dan idd dronk ze amper. geef haar dan soms gewoon een beetje water, niet te veel maar een slokje of 2 a 3. en dan is ze weer rustig. mn rug is er wel aan, doet helemaal zeer vooral nu ik een bh aan heb. volgende keer let ik wel beter op met die zon! menstruatie; heb nu 3 weken de pil weer geslikt en vrijdag de laatste gehad dus ben benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden en of het dan erger is, heb nml van die verhalen gehoord dat het na je bevalling veel heftiger is die eerste keer. dus heb al wat in huis gehaald hiervoor. wel fijn dat hierna de pil weer 'betrouwbaar' is dus dat we verder niks meer hoeven te gebruiken, ik ben nml niet van de condooms, vind het nogal ondingen. straks gaan we even naar het centrum hier , tenminste als het niet regent. dewi; doet het heel goed! drinkt prima, slaapt de laatste paar dagen van 23.30 tot 05.00-06.00 dus helemaal top!
Ik wacht op me.normale.menstruatie en daarna.ga ik de nuvaring gebruiken maar.wacht eerst me eerste menstruatie af hahahahahahhaha
Meiden, ik ga straks echt een potje huilen van frustratie.. De zusjes van mn man zijn hier aan 't logeren terwijl ik al 2dagen niet heb geslapen en echt kapot ben. Daarnaast pakken ze Mira 100keer op en ik heb het gehad. Ik laat 't duidelijk merken en heb mn man er ook wat van gezegd maar niemand die het wat boeit wat ik zeg. Ik ga straks echt zo hard schreeuwen, ik wordt helemaal gek. Mira is al zo onrustig en slaapt zo weinig en met al die prikkels wordt het 100x erger. Pfffff ik moest echt even mn woede kwijt want anders ga ik dingen doen of zeggen die ik niet wil zeggen. Ik ben gek op ze, maar ik kan het gewoon even niet hebben nu..
Ik snap je helemaal bloempjeeeeee... Even vraagje.drinkt.er.hier.iemand cocacola anderhalve liter cola en.doet niks.met de spaarpunten...??? Me zwager moet.er.nog.maar.een.paar...
Oke bloemiepoemie pfff ik ben zenuwachtig beetje eng vind ik het ben heel erg onzeker dus maak me druk wat ze van me vinden en of ze me niet lelijk vibden enz erg he dat ik me daar zo druk om maak ik moet echt leren schijt eraan te hebven....
Doe niet zo gek Flowertje, fijn voor iedereen die niet leuk over je denkt. Boeienddddd! Je kan het, ik denk aan je vanavond! En als je het even gehad hebt, je weet me te vinden op WhatsApp!
bloemmie hoe oud zijn ze?? bij M. (6jaar) helpt het als ik tegen hem zeg "als ik aan je vraag of je een ijsje wilt versta je me ook dus als ik zeg dat je iets niet mag dan hoor je me ook dus luister!!!" flower heeeeel veel succes vanavond!!! we hadden wel de flessen maar helemaal niet op die punten gelet.. der is hier wel een topic over..... senna vervelend dat je nog last hebt van de verbranding! owja niet te heet douchen want dat maakt het erger!! hihi K.yaro heeft een wakker-dagje.. die is vanaf vanmorgen 7 uur al erg wakker.. heeft hooguit 1 uurtje geslapen...
grrrr ik baal een beetje ik was daar had er zin in maar ze hadden mijn maat gilletje niet dus na lang zoeken zeiden ze ga maar in je blouse met stropdas en sloof dus ik naar benee en ging meelopen wordt ik dus geroepen heb je even dus ik ga met hem mee dus denk ooooo neee dit is snel wat doe ik verkeerd zegt hij ja ik kan je toch niet zo laten werken want iedereen moet het erzelfde uitzien bla bla bla maar ik voelde me zo benauwd had echt het gevoel nou die wilt me niet ofzo dus ik moest echt bijna janken :S:S hormonen nog steeds:'( dus zit nu weer thuis aan de ene kant denk ik ja jezus he regel dan je zaken goed je kan toch wel zien dat ik niet in een maatje 38 of 42 kom..!!! vind het erg slordig heb nu net me maten doorgemaild en hoor wel weer van hem