De Mei Indiaantjes Mama's 2011 - DEEL 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Bloemmm, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ja daar hebben ze het in het topic ook over.....
    en of je er wel of geen fruit in moet doen (advies:niet doen)

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Nee je kan het geloof ik beter bij of na het avondeten geven.
    Puur zonder iets erin.

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik vroeg het omdat ik erg van Yoghurt hou..
    Maar dan niet de normale Nederlandse (die vind manlief juist weer erg lekker)
    Ik heb dus voor mezelf altijd 'dikke' yoghurt in huis en voor hem een pak normale yoghurt :p

4. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ach gewoon proberen toch????

probeer ik ondertussen ook een andere pagina dan ZP werkend te krijgen.... FB, Hyves of nu.nl ... niks werkt :(:(

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh wat gek Muts dat niets het doet!

Ik ga zo mijn bed in denk ik..
    Mijn ogen vallen letterlijk weg :(

6. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Palma, hij is hier dan ook niet echt meer te genieten als hij in zijn ogen wrijft.
    Als hij dat doet, gaat hij linea recta naar bed toe.

7. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    weltrusten.... ik ga zo denk ik ook....

8. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    lekker hoor dat je m wakker in bed kan leggen.... echt niet dat K.tje daarin trapt na zn sprongetje die 3 weken geleden begon :(:(

9. meimamma

meimamma Fanatiek lid

K heb net zelf appelmoes gemaakt. Beetje zonder suiker apart gehouden voor Luun. Kijken of ze dat wat vind.

Verder saaie bedoeling hier vanavond. Luna dr laatste fles weer voor de helft opgedronken *zucht*
    Dus maar weer afwachten hoe dat gaat verlopen. Vandaag nog geen fles leeg gedronken. Ze komt ook al 2 dagen op 4 flessen uit van 200ml die niet worden opgedronken maar ze slaapt snachts gewoon door maar dr plasbroeken zijn minder zwaar. Maar ze is wel erg vrolijk.
    Soms is het wel een gepuzzel zon ukje!i

10. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    meimamma is ze ook hangerig????
    als ik het zo lees zit ze tegen het 19 weken sprongetje aan te hikken....

weltrusten dames.... ik ga douchen en lekker naar bedje toe... morgenvroeg om 5 uur gaat de 1e wekker alweer af.....

11. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hangerig valt eigenlijk wel mee. Maar ik had ook al wel een idee dat het een aanloop was naar het 19 wk sprongetje we wachten maar weer af hoe dit verder gaat.
    Ik ga zo ook lekker mn bed in meiden. Morgen lekker een plan-loos dagje. Iniedergeval lekker genieten van mn meissie)

Alvast weltrusten meiden! Xx ;

12. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Zooooo druk, druk, druk hier vandaag!! Ga maar eens even bijlezen :D

13. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Zo hallooo, 8 pagina's! Kletsindianen!

14. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Bloem; ooow, ik hou zo van griekse yoghurt. Vooral die met honing of blackberrys erin :D

Muts; wel logisch van je man. Jullie hebben nogal wat te verduren gehad lately

Meimamma. ja das lastig he? Ook vooral omdat zo'n kleine gewoon niet kan zeggen wat er is. Misschien gewoon een dagje geen trek ofzo. Heb ik soms ook, maarja ik ben geen baby hihihihi

Lovely; ja een hoop gekletst hier. JIj leuke dag gehad?

Ik ben weer bezig met online shoppen. Voor het gesprek heb ik een nieuwe outfit gekocht. Enneeee.. ik zoek nu een nieuwe tas. Maar de tassen die ik mooi vind zijn allemaal boven de 300 euries.. Dus dan doen wij effe niet , ik moet ook nog nieuwe laarzen hebben namelijk. En als het uitkomt, ook nog een nieuwe jas. Maar ik kan zo weinig mooie winterjassen vinden :(

15. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    meimamma, dat lijkt idd het 19 weken sprongetje. ff volhouden.

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Misschien zitten wij ook nog wel in de 19 weken sprong..

@Palma; Ik lus geen honing, maar met fruit vind ik het ook erg lekker! :D
    @Lovely; Lees ze :p
    @Meimamma; Klinkt inderdaad als de 19 weken sprong..

Ik lig in bed meiden, tot morgen!
    Ik verwacht Mira 2 keer vannacht aangezien ze niet genoeg gedronken heeft. We zullen zien.
    Welterustennnnnn

17. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    @Muts
    Hahahah... jaaaaa iedereen was er ;)
    En inderdaad zoals Bloemm daarna zegt, wat goed dat je dat soort dingen onthoudt zeg!!
    Bah, en nu 2 pagina's verder lees ik dit :( Veel sterkte zeg!!

@meimamma
    Nou inderdaad wat velen al zeggen, dat je dan toch gaat werken, ik ben ook zo hoor.. maar ook bij mij op mn werk vaak dezelfde mensen die ziek zijn of andere "problemen" hebben..

@Senna
    Wat een leuke foto's!!!

@SQ
    Spannend! Zal voor je duimen!

@Bloemm
    Gatverr.. rot tandarts.. Ik heb nooit wat gehad en toen had ik dus 2 kleine gaatjes die zijn gevuld en daarna steeds kiespijn, uiteindelijk wortelkanaalbehandelingen. Kan denk niet tegen die witte vullingen..
    Verstandskiezen hoefden er niet uit hier..

@Palma
    Hahahahaha ik zie echt ineens een bak yoghurt met allemaal blackberry's (telefoons) er in hahaha :D:D

Okeeeeee..... ben zo goed als bij geloof ik....

Nou hier een dagje gewerkt, vind het zo fijn om Lynn mee te nemen.. Ik kan gewoon heel goed mijn werk doen maar toch ook af en toe met haar kroelen. Gelukkig zijn mijn collega's ook heel relaxed ermee.. Komen haar zelfs juist af en toe brengen dan dat ik er naar toe ga... Ben blij dat het zo goed gaat! Als de kinderopvang niet zo duur zou zijn, zou ik lekker 2 dagen doen.
    Papa heeft haar rond 16.30 opgehaald en ik heb daarna nog vergadering gehad... Was nog wat uitgelopen, was 20.30 thuis.
    Lynn mocht nog een fles dus heb haar net nog even gezien. Ze ligt nu alweer een uur te slapen.

Hij had haar in de slaapzak gedaan vanavond met kleertjes... maar ze had een katoenen broekje aan, dus niet zo'n zachte.
    Dus ik zeg Kijk je hebt broekjes die ze wel aan kan houden in bed, en broekjes die niet zo lekker liggen.. waaronder dus deze...
    Ohja.. ja ik zat nog te twijfelen zei hij...
    Ach mannen he ;) Al ben ik allang blij dat hij het toch allemaal doet, en dat het goed gaat!

18. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Goodmorning girlsss!

Ondanks dast ze veel laat staan heeft ze toch geslapen van 20.00 tot 6.45 valt mij dan niets tegen. Ze ligt nu aan de fles en ze. Lurkt nogal aardif. Hopelijk drinkt ze vandaag beter. En ik hoop dat ze zo nog even wil slapen, dan duik ik er ook nog even in ;)

19. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Goedemorgen meiden!

Vanmorgen moest manlief er eerder uit voor het werk. Gelijk de kleine ook een uur eerder wakker dan normaal.
    Ach voor mij maakt het niet zoveel uit.
    Zo komen ze de deurbel maken, maar weet niet meer of het nu tussen 8 en 10 is of tussen 9 en 11.
    Ach ja. Straks rond half 1 even wegen en meten en even een boodschapje doen.
    Al met al weer een lekker dagje.

20. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Madame wilde weer 70ml laten staan. Toen heb ik dr maar even in de houtgreep gelegd met dr handjes zodat ze zich er niet mee kon bemoeien. Toen uiteindelijk 40 laten staan. Nou dat is beter als die 70;)

Maar hadden jullie kindjes dan ook met die 19 wk sprong, dat ze zoveel lieten staan? Slechte plasluiers?

Luna heeft best wat reseves, maar ook niet voor een paar dagen achter elkaar lijkt mij.

Deel Deze Pagina