De Mei Indiaantjes Mama's 2011 - DEEL 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Bloemmm, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik wacht nog een week bloem. Bij mijn zwangerschap van Gabriël testte ik ook pas 1 week na NOD positief. Op NOD heel erg omo-wit namelijk.

2. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    bij dewi had ik met de nod een dikke positieve test, alleen is mn nod alleen altijd moeilijk te bepalen omdat ik schommelde tussen de 29-35dagen aan cyclus.

ben benieuwd dames wat het gaat worden bij jullie!

3. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    ja ik ga toch maar eens even 1 dezer dagen een test kopen denk ik... Ik heb ook geen idee waar ik op moet wachten dusseee;)
    En ook geen idee hoe lang ik zou moeten wachten voordat ik wat zou kunnen zien op de test... haha
    Ach, het houdt je bezig:D maar ik vind het eigenlijk dood eng! :) wat nou als......?!

4. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    ohoh monika! haha!:D

5. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    wat nou als; tja dan wordt het een gezellige uitbreiding he!

zo nu geef ik mezelf een schop onder mn kont en ik ga iets doen.

6. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    @senna: succes! snelsnelsnel! wegwezen hier! ;)

7. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Iekjee, zo zit ik hier ook hoor.
    Manlief zei gisteren nog, we houden het voorlopig nog even bij 1, kunnen we lekker van hem genieten.
    Kon het even niet over mijn hart verkrijgen te vertellen dat ik dus net overtijd ben.
    Als er dit weekend nog niks is, ga ik de test halen en dan kijk ik wel wanneer ik test.
    Maar tot die tijd kunnen de duivels ook nog komen, dus kijk het nog even aan.

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Laatst dacht ik bij mezelf; Nu ben je toch bezig met voeden/verschonen/wassen etc. dus nog 1 erbij kan dan ook wel.
    Straks ben je net klaar met de 1e begin je weer van voor af aan :p
    Het is echt dat ik mijn handen zo vol aan Mira heb anders zou ik er geen seconde over nadenken..
    Ze heeft geen ritme, slaapt vrijwel niet, huilt veel, de reflux, kan niet tegen teveel buiten zijn, kan niet tegen visite hahaha en zo kan ik nog wel doorgaan.

9. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    En ik zit ermee dat ik 2 slaapkamers heb. Slaapt de 1ste door, de 2de natuurlijk niet. Dat gaat wat worden als het zo is...
    Plus financieel een domper, want zelfs nu hebben we niet echt veel te makken, dan helemaal niet meer.
    Dus als het zo is, hoop ik op nog een jongen, dan heb ik wel kleding genoeg :)

10. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    @monika: pff ja spannend he... Ik geef nog bv, dus ik hoef niet op een menstruatie te wachten... Of nouja, die verwachte ik dus in eerste instantie omdat ik opeens die klachten kreeg, maar dat is inmiddels al wel een maand geleden, dus ga er niet van uit dat het dus daar van was... manlief zou het helemaal geweldig vinden denk ik... ik ook wel, maar vind het toch spannend omdat lucas met de kz geboren is en ik dus eigenlijk een jaar moet 'wachten'.

mn zwager die zei afgelopen weekend al: en? wanneer komt de 2e? lekker snel er achteraan zodat je met de kerst wat leuks te vertellen hebt?! eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh:D

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wij hebben ook 2 slaapkamers, helaas :p

12. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    wij hebben wel 3 slpkamers, maar verder neit veel bergruimte, dus dat wordt even passen en meten want verhuizen zit er voorlopig niet in. Maar goed, das neit het belangrijkste dat komt vast goed:D Financieel gezien moet ik ook nog even bekijken... we gaan vanaf 2012 nl 100 euro meer hypotheek betalen en mn man moet beginnen met zn studieschuld af te lossen. bleeghh! das 200 euro extra in de maand!:(
    Maar goed, qua jongen/meisje maakt dan qua kleren niet uit. ik heb van Lucas nog van alles + de dingen van mn zus en mn zus heeft een meisje ook van mei, dus qua seizoenen komt het dan allemaal prima uit;) het lijkt net of we het gepland hebben hahah

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Iekje, ik denk dat je zwanger bent :p

14. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Monika en Iekje jullie maken het spannend hier;)

Zowel vriendlief als ik zouden er beide niet aan moeten denken nualweer zwanger te zijn. Eerst nog maar eens van onze prinses genieten. Wij hebben een tussenwoning met 4 sl.kamers waarvan 1 op zolder.

Net mezelf lekker op een bakkie kibbeling getrakteerd. En bij kv voor Luna een Ernie rammelaar gekocht. Ze vond m gelijk leuk. Heb dr op bed gelegd maar zo te horen is ze het er niet mee eens. Ze ligt niet te huilen maar echt hardop te klagen hihihih misschien poep? Ik zal zo eens even koekeloeren;)

15. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    haha bloeemmm! dat kan gewoon niet!:( dat zou ik heel erg raar vinden, nee wacht: heel heel heel HEEL erg raar vinden:D

16. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    hahaha daar zat ik ook al aan te denken :D:D:D:D
    Iekje ga gewoon testen want je houdt ons veel te veel in spanning :p:p

hier zou een 3e passen en welkom zijn.... moeten we wel de zolder opruimen en opknappen en K.tje naar onze slaapkamer verhuizen.....
    kwa financiën zou ik me geen zorgen maken... komt wel goed :D

17. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    hahaha jullie maken me bang dames:D De zenuwen gieren door mn buik:) ik durrrf niet! hahahha

18. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ben net met M. naar de ha geweest... ze heeft niet duidelijk gezegd wat ie nou heeft maar iig wel een oorontsteking... nu kuurtje doen...
    niet naar school en lekker thuis blijven bij mamma :D
    bij de ha had ie 37,9 graden (oor) en thuis 38,9 (poeperd) :$
    hij ligt nu op de bank tv te kijken... zo maar eens kijken of ik er wat in kan proppen behalve jogi-drink....

19. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    @muts: beterschap voor die grote knul van je!

Hier is mijn kleine knul wakker, tijd voor wassen/aankleden en bossie drinke:D

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Meimamma; Oh lekker kibbeling! Daar heb ik nu ook trek in, bedankt :p
    @Iekje; Waarom is dat raar? Alles kan hoor hahaha.. Gebruikte jullie altijd AC dan?
    @Mutsje; Arme M. Hoop dat ie nog wat fatsoenlijks drinkt en eet zo..

Nou mevrouw heeft lang gehuild, maar heeft wel een tijd geslapen.
    2uur! Dat is veel voor haar doen om deze tijd.
    Ze vertikt het alleen weer om te drinken... Dat is niet zo fijn.
    Even in de gaten houden.

Ik heb even een douche genomen, ben weer fit :D
    Ga eens aan de slag met de was en daarna beginnen aan het eten.

Tot strakssssssssss

Deel Deze Pagina