bloemmie fijn dat je weer fit bent!! is het trouwens weer oke tussen jou en S.???? iekje je houdt me nogsteeds in spanning haha nee grapje hoor maar vind het wel spannend... mn grote kanjer wil geen broodje maar wel een gevulde koek ach ff beetje verwennen moet kunnen... stuurde man net een smsje dat M. een oorontsteking heeft en hij reageerd: ff naar de dokter?? pffff eikel neem nog een biertje.. hoe denk je dat ik weet dat ie een oorontsteking heeft???
Graag gedaan Bloemmmie Muts lekker helder figuur die vent van jou Iekje TESTEN! ihihihi Hier ruikt mn huis heerlijk naar zelf gemarineerd, gebakken speklapjes gebakken ui en stoofperen. Om honger van te krijgen!!! Om het af te maken zou ik eigenlijk nog een appeltaart moeten bakken hihihi Hier is Luna toch gaan slapen! Even tijd voor mezelf
@Muts; We hebben duidelijke afspraken gemaakt, nu is het de vraag of hij zich eraan houdt. Haha grappige reactie van je man! Ach een gevulde koek moet ook eens kunnen
meimamma hoe laat mag ik aanschuiven????? haha ja man is echt een lichtpuntje af en toe... blond he.. ownee hij is grijs hahahaha bloemmie fijn dat de afspraak staat.... misschien opschrijven en op de koelkast hangen????
druk aan het kokkerelen geweest meimama! @muts: haha oh mannen soms ook Tja, denken ze toch dat wij vrouwen alles kunnen en weten @bloemie: hooooi! (haha ik weet ff niet meer wat ik wou zeggen) ik heb hongerrrrrrrr ik ga eens even een boterhammetje eten
ach iekje mijn man denkt af en toe dat ik 1 of ander lopend wonderding ben.... dat ik alles via mn telespastische gave weet, een encyclopedie ben of google pff smsje van hem: lekker onder de deken leggen op de bank.... ja duh wat denk je nou zelf?? ik: "dat ligt ie al!!!!" hij: goed zo.... pfffffffffffff mannen!!!
@muts; ai oorontsteking, dat is niet echt prettig. hoop dat hij er binnen een paar dagen vanaf is. keizersnede; wij hoefden geen jaar te wachten, zag dat net hier ergens voorbij komen, de gynaecoloog adviseerde minimaal een half jaar te wachten en uiteraard was een jaar beter, maar het was geen belemmering om na een half jaar er weer voor te gaan zei hij. (niet dat ik nu haast maak hoor). zo nu weer terug aan het werk
@senna: ja dat was ik! heb jij ook een kz gehad?! ja hier was het idd ook een half jaar, maar het liefst hoe langer hoe beter.. maar goed, stel dat ik zwanger ben, dan is het 3 maanden nouja, we zien wel!
Muts 18 uur hahahah Idd lekker aan het kokkerelen. Lekker eten vind ik belangrijk hihihi Hier een kleine frustie. Mevrouw heeft een troetelbeerknuffel die bijna even groot is al zijzelf. Ze wil hem telkens pakken en zo zwaar is ie ook niet. Maar ze krijgt m niet goed te pakken. Dus ligt ze te mopperen trutje! Ze heeft toch even 3 kweartier geslapen.
pb je nog even je adres meimamma hahaha wat voor knuffel is het??? K.tje heeft een Dikkie Dik en daar kan ie ook zo lekker mee worstelen
@Iekje, ik heb ook een keizersnee gehad en tegen mij werd 9 maanden tot een jaar gezegd. Ik wil dolgraag een 2e maar wil eerst nog even van Jelke alleen genieten (en door onze situatie nu ook maar even wachten), maar als het aan vriendlief ligt gaan we nu ook al voor een 2e. Dus hij houdt nu die 9 maanden strak aan hahaha. Hij roept steeds:'' in maart gaan we weer los!!!'' hahaha! @MANNEN, ja die van mij kan er ook wat van hoor. Hij is heel goed in A zeggen en B doen. Zoals gisteren vraag ik hem of hij me even helpt met afwassen. Zegt hij ja is goed. Blijft hij achter de laptop zitten en komt vervolgens als ik de helft al klaar heb. Dan vraag ik hem of hij de vuilniszak even wil verwisselen en in de container wil gooien. Zegt hij ja dat doe ik... liggen we op bed nog steeds die vuilniszak niet gedaan. Zegt hij dat hij het morgen vroeg doet (dus vanochtend) Kom ik beneden... nog steeds niet gedaan. Dus toen heb ik maar even een pissig smsje gestuurd.... Verder is hij wel lief hoor whahahah! @Palma, serieus ik dacht wie stopt er nou blackberry's (telefoons dus) in de yoghurt whhahaha! @Muts, Jeetje wat heftig zeg! Gecondoleerd!! En sterkte!! Hoe jong mocht jullie neefje worden? En beterschap met je kereltje! @Meimamma, je bent maar druk aan het kokkerellen zeg. Hier geen fan van stoofperen. Vrienlief wel, maar ik niet. Ik maak het op het werk voor de bewoners wel eens, maar thuis nooit. Hmmm en zelf gemaakte appelmoes JAMMIE!!!! Maakte mijn beppe altijd! En toen was ik het weer even kwijt hahaha! SORRY! Liefs
@Iekje ik heb net de droger en wasmachine aan gezet en heb nu totaal geen zin meer om iets te gaan doen, want ben veel te zenuwachtig voor de uitslag van mijn solligesprek. Daarna ga ik wel weer wat doen hahaha!
@sq: ja van jou wist ik wel dat je een kz had gehad Hoe laat kreeg je ook al weer de uitslag of je het bent geworden? spannend! hopelijk is het positief!! ooh mijn kleine mannetje wordt wilt ik kan hem niet eens meer lekker rechtop tegen me aanhouden, dan begint hij als een gek te trappelen, soort van omhoog kruipen met zn beentjes! Nog even en hij kruipt echt over de vloer haha! tijd voor een 2e! ik ga de vaatwasser maar eens even schoonmaken. Best ranzig eigenlijk als je dat ziet wat er allemaal in achterblijft en je daar elke x de vaat in doet
sorry haha ik zet net de stofzuiger weg..... hier vanmorgen gedaan: -woonkamer afgestoft -wasje gedraaid/opgehangen/in droger -afwasmachine aan -aanrecht schoon -bedden rechtgetrokken -toilet beneden -dokter bezocht -aan de telefoon gehangen met s-zus -sigaretten gehaald en uiteraaard met jullie gekletst schade voor vanmiddag: -eten koken.. piepers, bloemkool en verse worst -was opvouwen -en waar ik nog meer zin in heb....
hahahaha iekje... tijd voor een 2e sq neefje zou aankomende maandag 21 jaar worden en ik zit ondertussen voor je te duimen!!! owjee der is er hier weer 1tje wakker... die heeft gewoon vanaf half 12 geslapen
jeetje wat jong zeg Muts!!! @Iekje, rond 15.30 krijg ik een telefoontje!! Dus over 2 uurtjes..... Bedankt voor het duimen alvast dames!! Liefs
@muts: oooh druk bezig jij! petje af! ik ga hier ook aan de slag! lucas ligt alweer in bed das nieuw zo bijna direct na de voeding weer naar bed... al hoewel, de afgelopen dagen ging ik steeds er op uit na zn middag voeding, dus dan wilt meneer natuurlijk bekijken waar we heen gaan bloeeemiiiee ben je druk met Mieertje? en lovely is de stad aan het leeg shoppen van mama's portemonnee???
Zo ben ik ook weer. Net even naar het cb geweest. Ik denk ff wegen en meten. Wegen ze wel maar meten ze niet. Doen ze alleen tijdens de consulten Maar meneertje weegt 7735 gram. In 1 maand 430 gram aangekomen. Is dit niet wat weinig? Vandaag hier al gedaan: -bedden rechtgetrokken -vaatwasser uitgeruimd en weer ingeruimd en aangezet -keuken verder gepoetst -wasje gedraaid en opgehangen -mannen van de woningvereniging de bel laten maken -naar cb geweest -boodschapjes gedaan Vond dat ik ook al weer aardig wat gedaan had.