Jeej SQ wat een afwijzing. Gegarandeerd dat er een andere reden achter zit, maar dat ze die niet uit kunnen/mogen spreken omdat het een soort van discriminatie kan zijn, bv leeftijd, te duur enz... (om maar een voorbeeld te noemen). En die baas is echt mesjokke. Verlofuren heeft hij niet te bepalen en muziek weghalen zodat de werksfeer nog minder wordt...pffff.
@Iekjee en Monika Hmmm....Spannend zeg!!! Hier 3 slaapkamers, al zijn het 2 vrij grote slaapkamers en 1 hele kleine. Maar goed voor een kind tot een jaar of 6 heel goed toe doen. Maar op lange termijn zou ik niet willen dat 1 van de 2 kinderen een hele grote en de ander een hele kleine kamer heeft. Maar goed we wonen hier net een jaar dus verhuizen zit er voorlopig niet in, het is een koophuis dus alle kosten die er in zijn gegaan kunnen we er dan nog lang niet uit halen. Maar goed... van een 2e is nog geen sprake.. Tuurlijk kriebelt het vaak, maar ik ben nog jong, en wil er ook wel echt van kunnen genieten, want vind zwanger zijn zo leuk @Muts Beterschap met je mannetje! @SQ Oh dat is een herkenbare man!!! Kwam vanmorgen in de woonkamer... wat een bende! Hij maakt zelf sigaretten met zo'n apparaatje en dat ligt dan over de hele tafel... allemaal kruimels van de pizza. Pizzadoos op de aanrecht.. Noem maar op.. En als ik dan iets zeg is het "Ja dat wou ik net doen..." Hij had vandaag een halve dag en als ik dan vraag of die even een wasje wil ophangen en wil stofzuigen doet hij dat ook gewoon maar zou liever zien dat hij het uit zichzelf ziet.. Balen zeg van die baan!!! Is inderdaad wel heel raar om dat als reden te geven, het is nooit goed denk je dan?! Nou fijn dat je het hier even er uit kan gooien! *Knuffel!* Fruit&Groente; Hier nu ook een week of 2 fruit en groente.. Doe nu meestal de ene dag fruit en de andere dag groente. Het wordt anders zo krap allemaal met flessen en slapen er bij. Heb ook van die kleine bakjes van Wibra geloof ik waar ik dan porties in doe en invries. Hier nu peer, banaan, appel, perzik-nectarine en peer-appel gehad. En bloemkool, broccoli, worteltjes en sperzieboontjes. Bloemkool vindt ze inmiddels wel lekker en worteltjes ook. Fruit vindt ze heerlijk
Lynn doet trouwens nog geen pogingen om te draaien ofzo, maar nu leg ik haar net in de box en ze ligt nu overdwars, dus is wel bewogen maar draaien zie ik nog niet gebeuren. Zelfs niet richting haar zij... luilakkie hahaha
Hier vandaag bijna per ongeluk op zijn buik gedraaid, alleen lag zijn arm nog onder hem dus draaide hij vlak daarna alweer terug. Denk dat het nu niet lang meer zal duren voor hij dat door heeft
SQ wat een kloot reden zeg. Slaat ook nergens op! En die baas van je vriend is ook een grote hufter zeg! Hier nu zon week of 3 met fruit aan de gang. Ook maar een paar hapjes want mevrouw heeft wel moeite met wennen ze vind het nog niet helemaal geweldig. Heb eerst een paar dagen banaan gegeven en nu ga ik voor de zelfgemaakte appelmoes. Luna houdt dr lippen op elkaar of gaat kokhalzen als ze niet meer wil. Luna doet ook nog geen moeite om te draaien hoor Wij hebben vanmiddag een poos gewandeld naar een park met kinderboerderij en theehuis hier aan de rand van het dorp. Half uur heen en half uur terug en dan daar even gewandeld en wat gedronken. Nu zere benen hihi
@sq: he wat balen van je sollicitatie! En wat een rare reden idd. Snap dat je er even flink van baalt. Hoor je op je ene werk dit denk je, ik ga het veranderen, is het wéér niet goed... Hopelijk komt er snel weer wat nieuws op je pad. @lovely: lekker dagje gehad dus? @meimama: goed bezig! this ook zulk lekker weer he! wij hebben het eten weer op! Zo maar eens even douchen/kleine man in bad doen/voeden etc!
lovely ik zag toevallig dat ze bij de hema ook voetenzakken in de aanbieding hebben...... (volgens de folder universeel dus overal op passend)..... jammer dat ze het jasje niet meer hadden..... K.tje heeft 3 vestjes in maat 68 maar alle 3 zitten ze krapjes morgen maar ff speuren voor een maatje 74.... M. knapt al een beetje op... hij heeft vanmiddag heeeeeeeeeeel even liggen slapen op de bank (en dat doet ie nooooooooit!!).... hij heeft zn bordje leeg *vreugdedansje* eten was de laatste 2 weken een drama dus ik is happy hij zit nu toetje te eten.... iekje heb je al testen gehaald veel plezier met douchen enzo!!! monika hier ook 1tje die zn arm eronder heeft hangen.. als ik zn armen dan goed leg vind ie het geweldig (eindelijk!!)
@muts: wat fijn dat M. al weer wat op knapt!! En die andere van jou groeit als kool volgens mij Lekker hoor! en neeee ik heb nog geen testen gehaald. ga ik morgen maar eens even doen... iemand ervaring met KV/etos eigen merk testen?
KV eigen merk testen... 2 testen voor 5 euro... Die heb ik gebruikt bij Jelke en ik had op mijn NOD een duidelijke streep dus ik ben DIK tevreden over die testen Iekje!
sq; balen zeg, en dan die reden... belachelijk gewoon. draaien; madame draait van dr rug naar dr buik en wordt dan boos als ze niet terug kan. gisteren lag ze in bed op dr rug. kom ik na 10 minuten op dr kamer ligt ze op dr buik met 2 handjes op de spijlen zichzelf omhoog te trekken. haha... gek ding. het lukte natuurlijk nog niet maar het begin is gemaakt. kruipen, als ze op haar buik ligt maakt ze wel een soort van zwembeweging met haar voeten is grappig om te zien. en ik had haar gister op het laminaat op dr buik gelegd en toen zette ze zich af met haar handjes en schuift ze zo achteruit de kamer door!! heel kwijlspoor er achteraan haha zevermien. is echt leuk om te zien die ontwikkeling.
Zo, ik zit! Heb net pas gegeten... Lynn had vanmiddag in de stad niet veel geslapen dus thuis even mee naar boven (woonkamer = boven, slaapkamers beneden) en daarna op bed gelegd... Ze werd best een beetje boos! Dus heb maar groente opgewarmd en haar er uit gehaald. Bloemkool gegeten (ze vindt het nu wel lekker!) maar goed... toen was het inmiddels al 18.00 geweest, en ze mocht rond 19.45 weer de fles, de laatste voor vandaag.... Ondertussen lasagna gemaakt en in de oven gezet en gewacht tot Lynn het zat werd. Rond 18.50 werd ze moe en hongerig dus heb ik haar maar even in bad gedaan, slaapzakje alvast aan enzo. Uiteindelijk om 19.30 flesje gegeven en ze viel daarna meteen in slaap, dus nu ligt ze op bed en heb ik net gegeten en nu op de bank geploft
@Senna Ja ik zit dan ook een soort van te wachten wanneer ze gaat draaien, maarja dan krijg je dat dus! Dat ze steeds gaan draaien en niet meer terug kunnen!
@Palma; Ik heb de Hema bakjes, voor de rest weeg ik niets. @SQ: Wat balen Ik gunde het jullie zo.. En wat een k*t argument zeg!!!!!! @Beginnen met bijvoeding; Ik ben nooit begonnen met 2 hapjes etc. Ik geef haar gewoon elke dag hoeveel ze wilt. Meestal laat ze iets staan, maar ze geeft goed aan als ze niet meer wilt. Op sperziebonen en banaan na eet ze tot nu toe alles wat ik haar heb aangeboden. Vooral peer en broccoli zijn hier favoriet! @Lovely; Wat fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad @Draaien; Hier dus ook nog maar 2x gezien, kan dus net zo goed toeval zijn geweest. @Meimamma; Lekker gewandeld in het mooie weer dus @Iekje; Ik heb bij Mira de 2voor5 van Kruidvat gebruikt, ik vond ze erg fijn! Op NOD een duidelijke positieve test en heb 'm ook meerdere malen gebruikt toen ik niet zwanger was en toen was ie ook duidelijk negatief. @Senna; Wat leuk dat Dewi dat allemaal al doetttt Paps is net weg, vandaar dat ik er nu pas ben. S. is aan het trainen en Mira ligt al een tijdje te slapen.. Heerlijk even Mama-tijd
hier zijn we allemaal weer fris en fruitig Lucas was errrruug moe en viel tijdens het drinken al in slaap. hebben hem dus gelijk na de voeding op bed gelegd maar hij miept nog wel wat, maar is bijna in dromeland. Manlief kijkt voetbal, dus ik moet op de laptop
Haaai drukke Snieke Geniet van je rust Bloemmm Hier heeft Luun maar 70 gedronken *zucht* en ligt nu heeerlijk te tukken. In het oei ik groei boek staat bij de 19 wk sprong ook dat dat erbij hoord dus we nemen het maar voor lief Hier vechten om de afstandsbediening. Er is voetbal en ow ow cherso. Niet dat cherso zo leuk is, maar voetbal is helemaal niets aan! Hebben jullie trouwens al mee gekregen dat het eigen risico van je zorgverzekering 210 euro wordt volgend jaar!!!! Van de zotten toch! En je basis verzekering komt over de 100 euro! Niet normaal toch!!
kruidvat 2 voor 5 euro.... ik zweer erbij!!!! die van Etos vond ik maar vaag en zijn zoals ik hier heb gelezen op ZP ook niet echt betrouwbaar....