De Mei Indiaantjes Mama's 2011 - DEEL 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Bloemmm, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Leuke fotoos Muts!! Idd die 2de foto is geweldig!

Ik ben blij dat ik oxi spul en wasmiddel mee heb. Luna is sinds vanmiddag weer aan het hoesten en in bedje heeft ze door het hoesten het bed en zichzelf onder gespuugt. Dus dat was weer omkleden en het spul in een soppie. Pfff lijkt geen einde te komen aan dat hoesten!!!

2. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    haha lovely!
    Morgenheb je ook geen zin in de was;) en dan heb je donderdag weer 2x zoveel omdat je dan weer gewassen hebt:p
    dvdkijkse!

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Sam zijn Playstation is besteld :D :D :D
    Er zat 1 of andere oorlog spelletje bij en ik heb er apart nog Pro Evolution Soccer bij gekocht
    (Die wou hij graag :D)
    En voor mezelf Sims :D :D :D
    HAHAHAHAHA!
    Donderdag hebben we 'm in huis.

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Morgen hou ik een kleren was en opvouw dag..
    Heb er ook absoluut geen zin in, maar ik heb echt een berg kleren liggen!

Ik ga kijken of Mira nog een fles wilt (Heeft maar 30cc van haar laatste fles gedronken voor het slapen gaan....) en dan ga ik ook naar bed.
    Welterusten lieve meiden.

5. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    goedenacht,
    welkom op dit belachelijke tijdstip... Ik heb weer fijn nachtvoedingen... :(
    hopelijk is het weer sneeeeel voorbij. Ik ben moe en dit absoluut niet meer gewend!
    Nouja hoop dat het komt omdat hij de afgelopen dagen zo slecht heeft gedronken.. Hopelijk gaat hij zo weer lekker slapen en ik ook.. Tot morgenvroeg 11uur :p ik ga eens een x uitslapen :p hahaha

6. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    halloooo daar ben ik weer!
    Wat een fijne nacht heb ik toch... Zucht.. Lucas tot miinstens half 3wakker geweest vannacht, toen ben ik in slaap gevallen en hij waarschijnlijk ook. En nu is hij alweer wakker en in een slecht humeur. Nouja dan maar weer even voeden. Mooie boost voor mn melk iig. Ik ga het vandaag maae even weer rustig aan doen en een beetje bijslapen indien mogelijk.

Zal wel een combi zijn van 6maanden, tanden, meerdere dagen slecht drinken. Kortom: ik hoop een tijdelijk iets!

7. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Ohhh Iekjee dat zijn geen leuke tijden!
    Ik ga mezelf me bed uitsleuren..... En douchen. Daarna Lynn eruit halen want die hoor ik wakker worden.

Vandaag werken tot 18.00 daarna bij mijn ma eten, wel zo makkelijk :p

Tot vanavond!

8. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    ohhhhhhhhhhhhhh jullie posten veel te lieve foto's !!!!!
    echt van die schattige hummeltjes.

meimama; arme luna, zielig is dat he en je kan eigenlijk weinig voor ze doen.

bloemm; jaja verwen hem maar. hihi, die van mij zou dat echt niet krijgen. dan zie ik hem nooit meer.

iekje; oei, sprongetje???? hoop dat het snel over is.

lovely; werk ze vandaag!

hier ; de laatste week vakantie. heb geen zin om weer te gaan werken volgende week maarja.
    dewi ligt nog steeds te slapen in ons bed. was gisteren ook al zo.
    ach, tja dan schuiven we het schema wat door.

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    #3849 Bloemmm, 16 nov 2011
    Laatst bewerkt: 16 nov 2011
    Mira was weer om 08.00 wakker.
    Alleen ging S. zijn wekker om 4.00. Normaal slaap ik dan gelijk door, maar nu was ik klaarwakker tot 05.00..
    Gelukkig viel ik daarna in slaap!
    Wat was het koud vannacht zeg!!!

@iekje; Wat een vervelende nacht :( Ik weet er alles van!
    Misschien heb je regeldagen?? Ik hoop in ieder geval dat het tijdelijk is.
    @Lovely; Werkze vandaag!!!
    @Senna; Hij wilt 'm al zolang, maar het kwam er steeds niet van. Ben benieuwd hoe blij ie is als Donderdag die doos hier staat :p

10. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    en toen dacht je: ik ga muts wordfeuden!!!!
    ik hoor ineens plingpling... manlief was er niet dus moest mijn telefoon het wel zijn......

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja jullie allemaal Muts hahahahhaha

12. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    daar ben ik weer! Ik heb weer heerlijk verder geslapen tot nu! En lucas slaapt nog steeds.... Daar gaat mn schema voor vandaag :p niet dat ik die nog had na 2x voeden vannacht... Nu maar eens rustig opstaan. Volgens mij hebben lucas en ik goed ons best gedaan om die borstontsteking niet verder te laten komen. Ik heb iig geen last meer dus hopelijk blijft het zo!

@senna: is snel gegaan die 5weken vakantie! Geniet van je laatste paar dagen.
    @bloem: brrr het was zkr koud vannacht... Dat heb ik heel fijn meegekregen :p

fijne dag dames!

13. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hallo dames,

Ik wou even vertellen dat Jelke inmiddels nog een tand er bij heeft. de voortand boven!!! Dus dik 5 maanden en al 3 tandjes..... Waar is mijn baby toch gebleven???

Liefs

14. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Pff bij jou gaat het sneller dan bij mij. Hij is hier nu al 3 weken bezig om de tandjes boven te krijgen. Er komen er nu 2 bijna tegelijk aan, de bulten zitten er al.

Heeft Jelke er veel last van gehad?

15. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Monika, van die eerste 2 tandjes heeft hij veel last gehad. Dat was rond 4 maanden. Zodra toen de eerste door was was het over en een dag later was nummer 2 door. Maar van het 3e tandje hebben we eigenlijk niks gemerkt... Tenminste hij heeft al een week rode wangetjes en af en toe wat luieruitslag, maar hij was verder niet anders dan anders en ik voelde vorige week nog niks...Gisteren had ik hem op schoot en hij ging zelf even helemaal achterover liggen met zijn mond open en toen dacht ik ineens HUH!!!?? Zit daar nou een tandje... en ik voelen en jaaah hoorr.. Hij was er al door en alles.... Dus hij heeft hier overduidelijk minder last van gehad dan die eerste 2!

Liefs

16. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    die bulten die jij beschrijft hebben wij dus ook op gelet, maar konden steeds niks ontdekken en ineens is er een tand door.... Maar goed misschien zijn het wel bulten omdat er 2 tegelijk komen??? En dat denk ik meer pijn ofzo...?? Hopenlijk zijn ze er snel door voor jullie mannetje!!

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat goed SQ!! :D

Hier nog steeds niets hoor..

18. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ha Sunny: hoe is het met solliciteren, heb je al zicht op een andere baan? T zal niet zo dik gezaaid zijn in Friesland denk ik.
    Leuk trouwens dat Jelke al drie tanden heeft.... hier ook nog niets hoor.

Dootje heeft al wel een paar dagen dat ze vooral savonds veel huilt, dan kan ze ook moeilijk in slaap komen. Ze ligt nu al drie dagen/nachten tussen ons in. Dan is ze heerlijk rustig op dr duim aan het sabbelen en zo ineens begint ze heel klaaglijk te huilen. Hebben gisteravond de Dentinox, de Lycopodiudm (krampjes) en Chamomilla (rustig worden) maar tevoorschijn gehaald en E heeft een poos met haar gezeten waardoor ze in slaap is gevallen.... Is ze éénmaal "vertrokken" dan is het goed en slaapt ze lekker door (gelukkig)

Leuke foto's zag ik voorbij komen van Muts, Gravid, Monika, Flower en van Luna.....

Zo en nu ga ik maar weer "an die Arbeit"... moet toch iets doen voor mn centjes hè :)

19. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Goeiemorgen meiden!

Luna had zich vanmorgen om 6.30 wakker gehoest. En wilde alleen maar melk en niet bij ons in bed. Daarna heeft ze nog tot 9.30 geslapen. Nu ligt ze bij papa aan de fles.

Buitenlucht maakt hongerig. Ze dribkt hier om de 4 uur!!! 210/7!!!!!!

Gister heeft Luun dr teen gestoten denk ik. Dr rechter grote teentje is rood maar kan er wel gewoon aan zitten.

Hier (toch) nog geen tandjes. We dachten 2 weken geleden dat ze kwamen maar blijkbaar toch niet.

Ze is nu WEER verkouden aan het worden. Wordt er niet goed van. Iedere keer als het net weer beter lijkt te gaan begint het gehoest en gesnotter weer opnieuw!!

20. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    @meimama: he balen van luna's verkoudheid... Had gelezen dat dat bij baby's heel vaak voorkomt... :( Sterkte ermee! En anders miss toch een x de HA erna laten kijken??
    @marjan: Hopen dat Dootje snel in haar fijne humeurtje is:) en werkse!
    @SQ: wat leuk 3 tandjes!! Het gaat zo snel he?!

Tijd voor een broodje! Lucas is nog steeds wakker vanaf half 10 ongeveer... Hij maakt ook nog geen aanstalten om moeheid uit te stralen, dus ik hou hem nog maar even op. Hopen dat hij dan vannacht beter slaapt;)
    Ik ben een beetje in huis aan het rommelen, ga niet naar buiten vandaag.
    Waar zijn de andere dames?!:D

Deel Deze Pagina