Mira ligt al sinds 10.30 te slapen.. Dus ik heb even de was kunnen doen en heb een bord spaghetti gegeten. Haha ja daar had ik trek in, lang leve ongesteld zijn. Dan kan ik mezelf nooit tegenhouden en heb ik overal trek in Nu even uitrusten, ze zal zo wel wakker worden Vanmiddag ga ik even de grote boodschappen doen met Sam, die is over een uurtje thuis.
Ik zie dus net een rood puntje op de plek waar zijn 2e voortandje moet krijgen dus die is ook al onderweg.... dan heeft hij straks gewoon al 4 tanden.......... mensen wat gaat het snel zeg!!! wij gaan zo even voor het eerst zwemmen met Jelke. Liefs
Tandjes: Hier komen ze eerst boven bovenste voortandjes voel ik wat scherps, en zie klein licht streepje zitten. (bij allebei) Meiden, even een vraagje: Hoe zit het met koude handjes? Luca heeft steeds van die ijskoude handjes, is dat normaal?
@SQ; Veel plezier straks! Zwemmen met die kleintjes is zo leuk @Gravid; Mira is erg warmbloedig (net als mij) dus ze heeft bijna nooit koude handjes.. Maar dat zei ik laatst tegen meimamma ook al; Volgens mij zijn koude handjes juist heel gezond! Als het in zijn nekje maar warm is.. en zijn voetjes moeten ook warm zijn geloof ik!
@gravid: lucas heeft ook altijd koude handjes, maar ook koude voetjes... bij het CB zeiden ze dat dat normaal was... Daar stroomt zn bloed het minst hard heen ofzo. Ik vind het zo zielig voor hem, maar volgens mij hebben ze er geen last van... Als het nekje maar was is idd, of als ze blauw worden, dan moet je aan de bel trekken.
Bloemm/Iekjee: Ah oke thanx meiden! Ja Luca zn voetjes zijn niet zo heel koud, maar zn handjes zijn vooral 's morgens en 's avonds ijskoud!! Vind ik dan zo sneu voor hem, maar net wat jullie al zeggen, waarschijnlijk hebben ze dr zelf niet eens last van. Zijn nekje is altijd wel warm, dus dan denk ik wel dat et goed zit ja.
Ze doet niet meer vreemd in de nacht *klopt af* Ze is wakker hoor, heeft haar flesje gehad. Nu even aankleden en boodschappen doen. En naar Babypark om mijn babycook op te halen.
En toen was het alweer bijna 3 uur! ik heb het huis maar even aan kant gemaakt en nu even een kopje thee drinken. Lucas ligt lekker te slapen ondertussen. Hij zit al op 4 voedingen vandaag terwijl hij normaal 4 voedingen gedurende de hele dag heeft Nouja, komt vast goed! en hopelijk slaapt hij dan vanavond lekker door!
waar is iedereen??? aan het koken??? dewi ligt net lekker te slapen in haar bedje. ga zo even mn man bellen hoe laat hij thuis is, we krijgen vanavond visite. pfff gelukkig donderdag en vrijdag niks op de planning staan. het hele weekend zit wel weer vol. dewi kreeg vandaag bij de bakker een lange vinger en die ging er voor de helft in, ik stond er van te kijken, geen gepits of gezever/getuf. begint ergens op te lijken haha.
druk druk druk.... vanmorgen winkelcentrum... soort ski-pakje voor K.tje gehaald en boodschapjes, vanmiddag met beide heren weer richting winkelcentrum voor pepernoten-bakspul.... en daarna koffie bij mn vader en zn vrouw... stond net een kilo spruitjes schoon te maken krijg ik de opmerking "ik wou dat de winter voorbij was want dan hoef ik ook geen spruitjes meer te eten".... arm kind.. de winter moet nog beginnen hahahaha...
Hahahaha en spruitjes zijn zo lekker Hier vanmiddag ook naar de stad geweest, even boodschapjes gedaan. En dat was de enige manier om Gabriël te laten slapen. Die tandjes zullen echt ieder moment door kunnen zijn, maar tot die tijd is het veel huilen. Pfff wou dat ze nu eens door kwamen. Hier staat vanavond bloemkool met aardappelen en slavinken op het programma.
Hier lligt Luna al 2,5 uur te slapen. Die is in het kleedhokje van het zwembad in slaapgevallen en heeft er niets van gemerkt dat ze in bedje is gelegd. Ze mag over een half uur weer een fles ben benieuwd of ze er voor wakker wordt. Heb de deur al open gezet van het kamertje maar geen sjoege Vriendlief is soep aan het maken. Lekker met stokbrood en kruidenboter en Browniepudding van Mona als toetje jammie jammie!! Ik verbaas me erover hoe goed ze het doet hier! Tis haast beter als thuis! Denk dat we moeten verhuizen naar een huisje in het bos hahahah. Nee dat is ook weer overdreven Zo slecht doet ze het niet
Eindelijk! Ik zit Moet eigenlijk nog een klein afwasje doen, maar dat is zo gedaan. We hebben vanmiddag heel veel boodschappen gedaan. Mijn babycook was er nog steeds niet, echt balen! Pff, hoop dat hij er morgen is.. En gelukkig is het achter ons huis! Mira ligt net in bed, heeft vandaag weer 3 voedingen gehad! Heb maar een staafmixer gekocht, had ik toch nodig thuis.. Nu even snel een afwasje doen en dan ben ik hier
@muts: Nou ik geef je zoon groot gelijk, vieze spruitjes @Senna: idd aan het koken Succes vanavond met de visite.... Eet Dewi al wat meer behalve dan de lange vinger? @meimamma: Nou heerlijk toch dat Luna het zo goed doet? Maakt je vakantie nog leuker!! Geniet er nog even van!! Hoe laat gaan jullie kindjes slapen voor de nacht?? Lucas meestal tegen 8 uur, maar merk de laatste paar dagen dat hij dat niet meer trekt. Normaal wil hij dan nog wel eens van 7 tot half 8 een slaapje doen, maar dat gebeurd ook niet vaak meer. Denk dat hij dan maar vroeger naar bed moet?? Maar dan hoop ik niet dat hij sochtends ook vroeger komt...
@Senna; Dewi is alweer 7 maanden!! Gefeliciteerd Wat fijn dat ze de lange vinger goed at.. Gaat de rest ook al beter? @Iekje; Mira slaapt om 7uur, later redt ze echt niet. Dan wordt ze meestal tussen 5 en 6 wakker voor een fles (slaapt daarna wel gelijk door) maar de laatste paar dagen komt ze dus pas rond 7, half 8 en slaapt daarna niet meer door. Ik klop het nog steeds af! Met Mira weet je het nooit @Lovely; Ben je al thuis? Lekker gegeten bij je moeder? @Meimamma; Wat fijn dat Luna het zo goed doet daar!! Afwasje is gedaan en heb thee gezet. S heeft tompouchen voor ons op een bord gelegd en ik heb nog chips gekocht hahaha Erg he!
Mira kan wel koekjes eten, maar wordt heel erg driftig! Je mag dan niet meer aan het koekje zitten en soms breekt ze er een groot stuk vanaf en dan moet ik het wel uit haar mond halen.. Dan wordt ze zo boos en gaat ze heel hard huilen! Dus echt fijn is dat niet