Ik zal het eens filmen voor jullie morgen! Ditzelfde doet ze ook met telefoons en badeendjes (ja écht!) Die mag je ook absoluut niet afpakken!
aiden slaapt eindelijk eens vroeg hij is zoooo zeurderig de laatste tijd overdag zijn het hazenslaapjes en mama is een beetje moeeeee
Heee meiden, Hier weer een dagje gewerkt! Lynn is bij oma geweest, en dat ging gelukkig harstikke goed. Ook daar hetzelfde schema als gisteren aangehouden (8.00 fles, 12.00 pap, 15.00 fruit, 18.00 groente en 19.30/20.00 fles en naar bed) Ik heb lekker aardappels, boontjes en een balletje gehakt gegeten, lekkerrrr... Nu op de bank Criminal Minds kijken. Morgen weer lekker een dagje vrij!
Meimamma, Luna lijkt echt sprekend op jou!!!!! @Lovely; Wat fijn dat het goed ging bij je moeder Ze spuugt niet meer? Lekker dat je morgen vrij bent.
ik denk dat het iets in de lucht is geweest want in de dagen dat Lynn zo aan het overgeven was had K.tje dat ook en die is er nu ook vanaf.....
owja slaap lekker.... ik duik er vroegjes in en nee ik ga alleen want manlief is nog ff aan het thuiswerken..... blegh die herinnerde me er net aan dat ie het weekend ook moet werken maar nog geen tijden weet... kans op de nacht
meimama; wat een lieve foto! smelt.. bloemm; balen dat je babycook er nog niet is, misschien morgen idd. visite is net weg, gelukkig op tijd, kan ik nog even computeren. dewi heeft vandaag goed geslapen van 07.00-09.00 daarna de eerste fles gegeven. van 10.30-12.00 vanmiddag ook nog even, weet niet meer hoe laat. en toen van 17.00-19.30 en toen de laatste fles gegeven en ze lag er om 20.30 in. zo mag het elke dag wel zijn. en behalve de lange vinger eet ze nog amper bijvoeding. vanmiddag weer brood geprobeerd maar nee hoor, ze sabbelt de jam eraf en alles tuft ze weer uit. veel hapjes lust ze niet, en van degene die ze wel lust eet ze per keer ongeveer 80 gram op.
hey dames! Ik lag er vroeg in gisteravond... Half 10 al met het oog op weer zo'n rot nacht... Rond 11 uur begon het gedonder helaas, na een klein uurtje was het weer rustig. Toen rond half 5 ofzo weer een x speentje erin en om half 6 weer... Maar toen werd meneer boos. Voelde ook dat zn pyjmama en slaapzak nat waren (gister ook al!!) dus gelijk maar even droge spullen aangedaan, maarja toen werd lucas helemaal boos. Zo boos heb ik hem nog nooit gezien! Nu maar even voeden en straks weer lekker slapen hopelijk. Al met al een stuk beter geslapen dan vorige nacht!!!
iekje welke luiers gebruik je voor de nacht??? M. had dus ook dat ie vaak snachts doorlekte.. kreeg de tip om de echte Pampers voor de nacht te gebruiken en dat werkte!!!! merk het nu ook bij K.tje... hele volle luiers smorgens... vanmorgen om 6.20uur was ie overstuur dus bij mij in bed genomen maar het lag toch echt aan de volle luier....
@muts: ik gebruik al pampers... Ik ga voor de nacht maar even over op maatje 4.. En dan overdag nog maatje 3, dat gaat altijd prima. Lucas moest om 6uur blijkbaar alleen ff aan de borst getroost worden, hij viel zo in slaap nl en heeft dus maar kort gedronken. We hebben dan ook heerlijk geslapen tot nu
Goedemorgen meiden, Lynn ligt gewoon nog te slapen.. Inmiddels al klokje rond dus. Ik heb al gedoucht, was vergeten me mascara eraf te halen gisteren dus me ogen zaten dichtgeplakt net hahaha. Denk dat ik vandaag lekker thuis blijf, heb nog wel een kadobon van een kinderkleding winkeltje liggen die ik heel graaag zou willen verbrassen maarja komt nog wel Heb hem al sinds mei liggen! Das echt wel een nieuw record voor mij haha..
Hier eindelijk eens goed geslapen. Ik had G. eens een slaapzak aangedaan, omdat hij nogal graag wil draaien in bed. Nou hij heeft lekker geslapen. Ja is wel even wakker geweest rond 6 uur, maar heeft daarna nog geslapen tot 8 uur Ik heb dus eindelijk eens een beetje bij kunnen tanken.