Ik kom vanuit Wormer! Utrecht is voor mij hoe dan ook een uur, dus mij maakt het niet zo uit wat je kiest Lovely. Kijk maar wat Ik zit weer vanaf mijn telefoon want we zitten voor de buis met S. Ja echt! Hij zit niet meer achter de PS
Door mijn 2 zwangerschappen en 3 bekkenoperatie's heb ik erg last van een hangbuik (weet niet goed hoe ik het anders moet noemen hihi) nu doet het me veel pijn veel steken erin als ik draai in me bed pijn steken ik kan niet ergens tegen aan staan met me buik stoten doet al pijn broek dragen doet pijn en er op drukken ook.. ik merk gewoon dat de pijn niet weggaat maar steeds erger wordt Wie herkend dit ? en wat kan je eraan doen de pijn zit trouwens binnenin en aan de buitenkant
euhh hangbuik, geen ervaring mee. misschien corrigerend ondergoed dragen? kheb geen idee hoor, ik opper maar iets. lijkt me dat het dan compact bij elkaar zit en misschien fijner? maar misschien ook helemaal niet. wel lastig zeg. huisarts naar laten kijken? heb de laatste dagen een probleempje met dewi. rond een uur of 5 a 6 wordt ze zo moe, dan leggen we haar op bed en nu slaapt ze dus nog steeds. ze zou nog in bad moeten en de fles nog van half 8. ze zet haar nachtslaap al in denk ik. kan ook niet rekken tot half 8 dan zeurt ze alles bij elkaar.
Flower is zo'n buikband niks? Ik had dat na de bevalling van Axel dat vond ik wel lekker zitten. Je hebt je buik dan lekker compact bij je en dan is ie ook minder gevoelig. En lekker een legging aan met een rok of jurkje (draag ik meestal, ik heb sowieso niet vaak een broek aan). Heb je al iets van fysio? Klinkt namelijk een beetje als slappe banden.
oh trouwens over de playstation. zie dat er zijn van 160gb en 320gb. waarvoor heb je die ruimte nodig? is dat voor opslag van spellen of wat?? vraag het me af. krijg hier toch de twijfels om die voor kerst te kopen. we wilden toch een blue ray speler kopen en die kosten ook al gauw rond de 100-150 euro. leg er nog 100 bij en je hebt ook een ps3
ik denk zelf dat het echt littekenweefsel is dat dus erg veel pijn doet de pijn zit bij me navel en doet echt pijn:S gekke zin hahahah
Meeting!!!! Mei Indiaantjes Mama's 2011 26 november!!! Lovely2011&Lynn - omgeving Rotterdam Meimamma&Luna Bloemmm&Mira - Wormer Mutsevluts&K.tje&M. - Arnhem Flowertje&Aiden&Romy - Purmerend Snieke&Axel - Omgeving Den Haag/Rotterdam °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Locatie Meeting!!! Pannenkoekenhuis het Uilenbos (Met kinderboerderij en speeltuin) Site;Welkom bij het Uilenbos Adres; Engweg 61, 6741 KC Lunteren GPS: Beukenlaan 5 °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Tijd?! Tussen 12.00 & 12.30 Voor de liefste Lovely
Okeee... moet alleen nog even erachter komen waar meimamma ongeveer vandaan komt hahah En dan ga ik even op internet kijken, want heb niet echt een topografisch geheugen hahahah
kan ook goed een verkleving zijn van het littekenweefsel ofzoiets, dan zou het ook moeten trekken als je je uitrekt. man heeft net dewi maar uit bed gehaald, gaat ze heel zielig huilen. arme meid. ze zit nu met papa even in bed,dan fles erin en hopen dat ze dan weer gaat slapen. wel lastig als ze al om 5 a 6 uur met haar nachtslaap gaat beginnen. dan zou ze ook eerder wakker worden denk ik zo. maarja ze slaapt overdag ook zo weinig, die is doodop om 5 uur. iemand tips??
Ik heb nog een pannekoekenhuis gevonden. Pannenkoekenboerderij Groenesteijn | Utrecht Bilthoven Zeist Amsersfoort Vanaf Rotterdam is het 49 minuten Wormer 57 minuten, Purmerend 55 minuten, arnhem 49 minuten... Dusss... ik zit alleen nog even te wachten op meimamma hoever het voor haar is... maar zoals ik het nu zie is het voor de rest wel een stuk minder ver rijden??
@Senna Moeilijk zeg! Ik heb eigenlijk niet echt een tip voor je Merk hier de laatste tijd dat het schema er aardig in zit. In de ochtend een kort slaapje, tussen de minder wat langer en dan tussen 17.00-18.00 nog een slaapje waardoor ze dus niet om 18.30 chagrijnig wordt, maar het red tot 20.00 Het is hier wel een tijdje zo geweest dat ze ook vroeg al heel moe was en dan maakte ik haar rond 19.30/20.00 wakker... even spelen, kroelen etc. En dan gaf ik rond 21.00 de fles en legde ik haar in bed. Maar goed dat moet wel kunnen natuurlijk, Lynn gign dan ook meteen weer slapen. Als je een kindje hebt wat dan een uur gaat jengelen is ook niks.
Huh.... is ook vaag... Toen ik net op me telefoon de route op zocht naar het Uilenbos gaf hij 1uur 40 minuten aan... maar volgens mij was dat het verkeerde adres want op internet zie ik dat het gewoon 1 uur en 10 minuten is.... Nou dan maakt het eigenlijk niet zo veel uit...hahahaha
Voor mij is het alle 2 een uurtje rijden. Dus ik laat de keuze aan jullie @senna; Ik heb 320gb gekocht, ik dacht als ik 'm koop dan maar in 1x goed! Wat vervelend dat ze zo vroeg slaapt.. Lukt het met geen mogelijkheid om haar in de middag te laten slapen? @snieke; Kom je ook naar de meeting??
ik heb hier een zoon en die wilt niet slapen en ik wordt gek ik snap aiden eventjes helemaal niet hij slaapt zo slecht snel wakker enz niks willen pfffff
haaaaaiii Wat lekker gekletst hier weer! @flower: mmm wat raar dat het zo trekt.. idd misschien even de ha erna laten kijken? @senna: krijg je Dewi met geen mogelijkheid overdag op bed?? Is wel lastig ja.. is ze na de fles wel weer lekker gaan slapen nu? @lovely: volgens mij is Lynn het aller makkelijkste kindje van de mei-mama's Fijnfijnfijn voor jullie! en wat een geweldig filmpje op je FB Hier ligt lucas er sinds kwart over 8 in. Ben benieuwd wat hij vannacht weer in petto heeft. Ik hoop niet te veel gekkigheid iig morgen is mijn kleine man alweer een half jaar