zoo meiden wat kletsen jullie veel in 1 avond zeg. Dat is echt niet bij te houden. En nu ook al een 2e deel.
Goedemorgennn!!! Happy New Topic allemaal!! Nog goede voornemens dit deel??? Hahahah... Ik ben alweer bijna klaar om te gaan! Beetje een gebroken nacht gehad, en niet eens door Lynn maar door me vriend.. Die heeft een gekneusde rib en begon gister ook nog grieperig te worden dus die lag maar te woelen, en te kreunen en stond echt 3x naast zijn bed om er uit te gaan.. en als die dan hoorde dat het nog geen tijd was ging die weer terug. Hij had al een paar dagen pijn, maarja je weet hoe mannen zijn dus dacht het zal wel.. Bleek een gekneusde rib.. Okeee.. kan flink pijn doen natuurlijk, maar nu hij weet wat het is loopt die de hele dag met zijn hand er op en elke keer als die op staat of gaat zitten is het "Ahh" of "Oehhh"... En ik elke keer maar *Adem in...adem uit..* hahahaha.. Achh wel zielig voor hem hoor.. Nou meiden ik ga weer verder even, hoorde Lynn net al.. lekker vroeg er bij dus.. als ik moet werken niet zo erg, als ze het morgen maar niet doet Tot later, heb om 13.00 pauze dan kom ik even gluren hier!
Goodmorning Tis wat SQ al zei, niet bij te houden hier hihihi Ik ga even gauw broodje eten en dan luna wakker maken, flessen en dan naar mn zusje. Ik voel me nu al gejaagt bah! Fijne dag meiden! Xx
oei een gekneusde rib, dat is niet echt fijn nee. hoop dat het snel minder pijn doet voor hem. stel kletsers!! haha deel 2 alweer. hier vannacht amper geslapen, dewi is spontaan ineens verkouden en heeft de hele nacht lopen snotteren en kuchen, resultaat; ik wakker. ze heeft een 3 kwartier geleden de fles gehad en normaal slaapt ze dan nog een klein uurtje. ze sliep ook even, totdat manlief even kwam zeggen dat hij naar zn werk was en madame daarvan wakker werd en nu komt ze niet meer in slaap, ligt alleen te mopperen. iemand tips voor verkouden kindjes? dit is nml de eerste keer. ik heb wel neusspray voor baby's maar heb er verder geen verstand van, heb wel eens iets hier voorbij zien komen van uien op de kamer?
goedemorgen meiden! @lovely: werkse! @meimamma: fijn he zo'n dag als je sochtends je al gehaast voelt. Succes vandaag dan maar! Hier was lucas gisteraaf klaarwakker toen wij naar bed gingen Hij had zich ook weer lekker naar boven gewerkt. Heb hem maar weer even goed gelegd en meneer ging gelukkig wel weer slapen. Maar hij heeft vannacht nog wel gekeet in zn bed, maar hoefde er niet voor uit. Hij lag weer helemaal boven in zn bed! Nu snel voeden. Cv ketel mannetjes kunnen vanaf half 9 komen... Dan even ontbijten en dan moet ik maar even zien of ik nog wat kan doen vandaag... Fijne dag dames!
@senna: idd uien op de kamer. Heb er verder ook nog geen ervaring mee... Maar uien helpen idd. Kan me herinneren dat iemand het over luuf heeft gehad? Neusspray idd... Succes ermee! Zo sneu voor zo'n kleintje!
een inhalatiecapsule in een beker/bakje heeeeel heet water op haar kamer zetten... die lucht is hetzelfde als een ui alleen blijft het minder lang hangen... van de week een ui op kamertje van K. gezet en die stank hangt er nu nog terwijl de lucht op de kamer van M. al weg is
haha ik heeeel netjes in deel 1 mijn reactie geplaatst en alles terug gelezen .... zie ik ineens een deel 2 voorbij komen..... maargoed nogmaals mijn reactie uit deel 1: goeie(nouja goeie) morgen dames.... ik zit er ff heeeeeeeeeelemaal doorheen...... het ene is hier nog niet voorbij of het volgende gebeurd alweer.... we zijn gister halsoverkop naar Leeuwarden geweest want een neefje van manlief heeft donderdagnacht een heel ernstig auto-ongeluk gehad er is een hele kleine kans dat hij het overleefd (hij heeft 20 min onder water gelegen en heeft een hartstilstand gehad.....) 112 Fryslân - Dag en nacht op pad - Home - Auto rijdt van viaduct : drie gewonden CB: K.tje heeft het geweldig gedaan met de prikjes deze wijkverpleegster kan wel prikken hij is nu 7565gr. en 66cm. helaas begint die nu ook ziek te worden (heb een klein mini-zeehondje) M. is nogsteeds ziek..... hopelijk gaat het van het weekend goed bij zn "vader".... hij is vannacht bij s-zus blijven slapen omdat hij daar was toen we naar L'warden waren en ze net naar bed wilden gaan toen wij daar kwamen.....
Hier weer een vreemde nacht.. Ze kwam weer om 3u! Ik weet niet wat ze met die 3u heeft hoor.. Haar laatste fles had ze wel wat laten staan, zal daar wel aan liggen. Gelukkig sliep ze daarna gelijk door en nu liggen we samen op het grote bed even knuffelen en kroelen! Vandaag niets bijzonders op de planning... Jullie? Senna een ui werkte erg goed hier! En luuf om te smeren ook. Als het nodig is nog een neusspray voor voor het drinken. Succes ermee, is zo sneu als ze ziek zijn..
Mutsie wat erg van dat ongeluk.. Hoop dat hij het overleefd!!! Hoop ook dat je mannetjes snel beter zijn.. Ik had aan Lotte gevraagd of ze het andere deel wou sluiten. Zal ze vast vandaag doen.
@muts: He wat schrikken meid! vreselijk! Hoop het beste voor hem en jullie als familie! @bloem: gekke gekke mira! Wat doet ze dan om 3 uur snachts? Wil ze echt drinken? of is het meer gewoon ff wakker zijn en beetje pruttelen? Dat doet Lucas ook wel eens, maar omdat hij niet meer bij ons op de kamer slaapt ga ik er ook niet heen... Ik merk het van zelf wel als hij echt wat nodig heeft en andrs valt hij wel weer in slaap... Hier verder geen plannen! Ik kan niks! water ligt er af... hihi! Dus ik heb alle tijd voor jullie haha onze overburen gaan trouwen.... (homo stelletje) Gister werd er al een enorme ballonnen boog geplaatst, dus ik vroeg me al af wat er dus gaat gebeuren. Kwamen ze net hier aan de deur of die auto van de CV ketel man weg kon, omdat ze dus gingen trouwen... Tja zegt de cv ketel man: zeg maar wanneer hij echt weg moet, ik moet nl de hele tijd heen en weer lopen! Nou ik heb al even boodschappen gedaan bij de c1000.... had beter niet kunnen gaan, alle aanbiedingen waren zo als altijd alweer op. ik vind de c1000 echt een prut winkel!
Iekje, nee dan zet ze het echt op een brullen voor voeding Maar ik had er al rekening mee gehouden omdat ze de laatste fles dus had laten staan. Ik ga het huis grondig schoonmaken vandaag
Jeetje meiden wat kunnen jullie kletsen. Bloem, G. heeft de dagen in het huisje slecht geslapen. Wijzelf ook, want het was binnen veel te warm. Heeft wel goed gedronken. Vannacht thuis echt zoveel beter geslapen, ook G. Lovely, mooie tattoo zeg! Muts, ik hoop dat neefje er toch nog bovenop komt. Het zit jullie niet mee. Ik zal straks de foto's op de pc zetten en er dan hier een paar plaatsen, maar eerst ff boodschappen doen, heb niks in huis.
Ben benieuwd naar de foto's Monika!! De kamers zijn lekker schoon, en de keuken heb ik ook even met een sopje schoongemaakt. Nu even een ontbijtje (ja nu pas) en dan Mira de fles, dan kan ze haar bedje in. Ik hoop voor een tijdje want dan kan ik stof af nemen, stofzuigen, de badkamer schoonmaken etc. Ik ben weer helemaal in mijn schoonmaak bui
nee hoor of nouja ik wacht tot Lucas komt die lijkt wel beter te slapen door al dat lawaai hier haha! moet de radio in het vervolg maar aan gaan zetten denk ik
Ik had even pauze ingelast en ga nu weer gauw door met het huis. Ik wil echt het hele weekend niets doen in huis zodat we lekker naar buiten kunnen, dus nu nog even de rest van het huis doen
hier bezig met andere dingen.... bloemmie wanneer kom je hier ??? en komen de zusjes van S. nog het weekend??? iekje hier staat de radio of (radio via) tv altijd aan.... het stomme is dat K.tje dus niet tegen de stofzuiger meer kan... dat heb ik 1 week niet gedaan tijdens zijn slaapje in de box en nu wordt ie er wakker van... dus stofzuig ik als ie net wakker is... van het neefje is nog even afwachten maar er is een heeeeeeele kleine kans dat ie het overleefd en als ie het toch overleefd is het niet goed hoe ie eruit komt maar ze kunnen er nog niks over zeggen... vatten jullie m ??
Goedemiddag. Hoe gaat het hier stelletje kletsmajoortjes? Hier goed, in de ochtend naar de ha geweest. S heeft inderdaad een plekje door slijm/ spuug/ zweet/ stof. Ik vertelde dat ik bepanthene gebruik, maar hij heeft een ander zalfje voorgeschreven. Nou het proberen waard toch? Ik ben wel superblij dat het geen exceem is. Gezien papa zijn kwaaltjes Meimamma; vreselijk he dat gejaag? Nu heb ik dat nog niet, maar ik kan mij voorstellen dat ik straks werk en dat het ook altijd haasten is. Gelukkig werkt mijn man in de buurt en heeft hij vaak nog speling tussen zijn werktijden. Dus hij kan S altijd brengen wat later en daarom hoop ik dat we niet zo hoeven te haasten. Maar de praktijk zal het (hopelijk snel ) gaan uitwijzen. Senna; dat verkouden neusje. S is nu een lange week verkouden. Gelukkig komt er nu geen groene snot meer, maar wel vaak als hij slaapt is het ademen door zijn neus wat moeilijk. Meestal wacht ik tot hij slaapt en dan doe ik een spuitje hier, en een spuitje daar. Overdag spuit ik bijna niet in zijn neusje, want ik wil niet te vaak geneesmiddelen gebruiken. Maar dan veeg ik zijn neusje gewoon met een snoetepoetser. Ik smeer trouwens ook vaseline onder zijn neusje dat het een beetje glad blijft. Anders gaat het zo schraal worden enzo. Vind ik zielig en het ziet er niet uit ( alles voor het oog he ) Iekje; succes met de cvketel-mannen. Hopelijk maken ze niet teveel lawaai zodat Lucas lekker kan bijtukken Muts: wat erg!! Wow, daar schrik ik van zeg. Kun je nagaan hoe jullie zijn geschrokken. Wat moeilijk. Sterkte voor jullie! Bloem; wat raar dat ze weer om 3 uur kwam. Gelukkig sliep ze daarna weer goed door. C1000. De c1000 zit hier even verder op. Dus we gaan niet vaak, maar er wonen daar veel oude mensen. Dus vaak rustig en meestal hebben ze alles wel. Misschien moet ik ook even boodschappen daar doen. Gisteren had ik bij LIdl yoghurt met een smaakje gehaald. Voor 3 bekers betaalde ik hetzelfde als 1 bij de Appie. Echt belachelijk eigenlijk en vaak komt het ook nog eens uit dezelfde fabriek. MIsschien moet ik toch vaker elders winkelen. Ik ben benieuwd naar de foto's Monika Hier verder ook niets, maar niets in huis. Dus toch maar even bschappen doen. Misschien stuur ik mijn man wel hihihi/ Ik verheug mij op de voice vanavond