Ja Lynn is echt het aller makkelijkste kindje Ik ga zo lekker mijn bedje in, ik hoop voor jullie allemaal op een goede nacht!! Welterustennnnnnnn lieve meiden.
@Iekjee Hahah.. Jaaa wat niet is kan nog komen he Ook alweer een half jaar! Lynn over 4 dagen... Een half jaar geleden zat ik ongeduldig te wachten omdat ik al over tijd was.. Morgen weer werken. Lynn gaat weer gezellig mee..
Lovely houden we het gewoon bij de 1e pannenkoekenhuis? @Iekje; Jij bent bevallen op mijn uitgerekende datum Dan was Mira nu ook pas 6 maanden Dus Lynn hoort eigenlijk ouder dan Mira te zijn haha
Nou lucas is ook wel makkelijk hoor... maar hij heeft af en toe echt van die buien en hij is echt een karaktertje aan het ontwikkelen... nou als dat zo doorgaat dan wordt dat nog wat! Hij kan echt onwijs boos worden de laatste paar dagen! En vooral als het etenstijd is, dan heeft meneer gƩƩn geduld! Maar verder is hij heeeeel lief Jaa pff een half jaar geleden zat ik nu de laatste envelopjes te schrijven omdat ik wist dat ik de dag erna ingeleid zou worden. Het is echt zoooo snel gegaan!
Voor mij maakt het niet uit hoor! Jullie mogen kiezen Voor mij is het beide hetzelfde, dus als jullie allemaal liever de 2de hebben is dat voor mij ook helemaal goed!
Werkze ze Lovely en iedereen die moet werken! Mira had honger, dus die heeft even wat gedronken en slaapt nu weer. Ik ga gauw weer mijn warme bed in. Tot straks meiden!
Ohhh wat had ik moeite om me bed uit te komen Bijna klaar, zo Lynn wakker maken en dan naar me werk. Tot vanavonddd!
Iekje was jij dan ook uitgerekend op 21 mei?? Ik ook!! Alleen had Gabriƫl geen zin om zo lang te wachten
Goeiemorgen meiden! Hier begon ons wekkertje om 6.30 te hoesten en te babbelen. Om 7 uur fles gegeven en nu ligt ze lekker te spelen. Zijn we mooi betiujds in touw om de auto in te pakken Helaas gaan we al naar huis vandaag. De tijd vliegt bah bah bah! Zo maar even voor de laatste leer broodjes halen! Ik ga het elke dag chocolade croissants als ontbijt missen Meeting: Welk pannekoekenhuis wordt het nou?! Niemand op mijn uitgerekende datum, 23 mei bevallen
@meimamma Maakt niet uit hoor. Kiezen jullie maar. Gewoon de eerste doen? Het is geloof ik voor iedereen even ver dacht ik.
goedemorgen! Joehoeee mijn lieve lucas viert vandaag zijn halfjaardag! Hihi! @monika: jaa ooh wat grappig! G. Kwam wel een stuk eerder dus! @lovely: werkse meid! Bijna weekend!! Hier was het vanmorgen 5uur toen lucas lag te kletsen in bed.. Om half 6 nog zo, sua toen dacht ik: laat ik het speentje maar even indoen, kijken of hij weer gaat slapen... Ook was ik nieuwsgierig of hij het deze nacht wel droog had gehouden, ik had nl nog 1x maatje 3 omgedaan omdat manlief dacht dat hij de luier miss niet goed aan had gedaan... Maar nee hoor, weer een natte pyjama en slaapzal. Gelukkig niet zn bed elke x... Dus rond kwart voor 6 weer droog spul aangedaan en dat vond lucas natuurlijk niet fijn dus rond 6uur heeft hij 1 kant gedronken en is toen verder gaan slapen tot nu! Daar gaat mn dagplanning weer haha fijne dag dametjes!
iekje gefeliciteerd met de half-jaardag van L.!!!! hier kwam de wekker weer om 6.23uur.. standaard deze week.... heb m ff bij mij in bedje genomen... heeeeeeeerlijk!!!! alleen jammer dat M. terug zn eigen bedje inging ipv ook bij ons kroop.. maar die dacht dat K.tje nog sliep en wilde ons niet wakker maken *smeltsmelt*
Ik ben er ook van overtuigd dat ik 21 mei uitgerekend had moeten zijn, maar alle echo's zeiden 18 mei Dus jaaaa @Muts; Wat liefffffff van M! @Meimamma; Jammer dat jullie nu al terug moeten zeg.. De tijd vliegt he! Mira heeft na haar fles om 6uur nog geslapen tot 9.00, dus dat was heerlijk. Nu is ze aan het poepen, de hele woonkamer ruikt ernaar.. Fijn