jaaa M. is echt superlief.... tenminste dat kan ie zijn..... vanmorgen alweer 5 keer achter het behang willen plakken maarja hij gaat dit weekend weer naar zn "vader" dus had er al rekening mee gehouden.... whahaha der ligt er hier 1 op de grond de hond uit te dagen.... steeds tegen der lachen en geluidjes maken.... met zn handjes naar haar graaien.... ze wordt er helemaal dol van
wat lieffff mutsyyyflutsyyyyyyyyyy hier zit er 1 zijn zus te pesten aan haar haren trekken maar hij is ook niet helemaal lekker heeft weer veel exceem op zijn gezicht
hihi herkenbaar hoor, hier is de hond er ook aan. ze wil hem aaien nouja noem het maar meppen. hond vind het gelukkig prima. dewi lag gisteren om half 10 in bed. pfff eigenlijk veel te laat. ze ging wel redelijk goed weer slapen. vanochtend haar om half 8 de fles gegeven en net om half 12 weer en ze ligt nu in bed. hopelijk voor langer als 45 minuten. baal er gewoon van dat ze overdag niet fatsoenlijk wil slapen. en kan haar ook niet wakker houden rond 5 a 6 uur want dan valt ze letterlijk om van de slaap.
sjonge, ik dacht ik geef lucas een broodkorstje om op te sabbelen... Hij eet hem gewoon helemaal op!! Hahaha tot nu toe eet hij echt alles behalve broccoli....
Hello!!!! Wij zijn weer thuis! Luna was op de parkeerplaats bij CP in slaap gevallen ze heeft uiteindelijk 2,5 uur geslapen. Ze was heel blij en vrolijk dat we thuis zijn. En het meest merkwaardige is dat ze op de heenweg maandag gepoept had. En voor de rest alle dagen daar helemaal niet. En ze. Ligt hier ib de box en ja hoor! Een flinke poepbroek. Gelijk tassen en spul opgeruimd was aan het draaienn. Ja ja het normale leven begint gelijk Tis wel rustig thuis komen nu ons vogeltje er niet meer is. Maar het scheelt wel in de zooi Nu eerst een groot glas drinken pakken. Ik heb koppijn!
Mira huilt al sinds 11.30.. Niet echt hard huilen, maar heel zielig! Ze stopt steeds haar hand in haar mond en gaat dan nog hard huilen.. Slapen heeft ze nog helemaal niet gedaan na 09.00!! Ik heb net Detinox gesmeerd en een zetpil gegeven.. Ik hoop dat het helpt en ze even gaat slapen... Want dit is echt zielig!
Nou bloem dat klinkt idd als een tandje. Hoop dat ze er niet zo veel last van heeft als G. Daar duren ze al veel te lang.... Zit al 3 weken met het gezeur hier
Arme Mira Hoe is het ondertussen? Werkt de dentinox/zetpil een beetje? Ik hoop dat ze nog wat gaat slapen. Die tandjes zijn niet 1 van de fijnste dingen @meimama: welkom thuissss! Jaa erg he, gelijk een boel was weer doen. Is gelijk dat hele vakantiegevoel weer weg! Ach, nergens fijner poepen dan thuis toch hahaha! Hier heb ik de meeste boodschappen weer binnen... Morgen mag manlief nog even een kratje bier + rode wijn halen... Iemand suggesties voor een lekkere rode wijn van de AH? Heb de was weggestreken de de ramen beneden gelapt! Nu even mama tijd!
Ik weet niet of er bij jou naast de AH een gall en gall zit? Daar verkopen ze lekkere Lambrusco. Rode wijn met een beetje bubbels. Echt heerlijk!
Ja het zijn echt haar tandjes! Ik zag net toen ik haar in bad ging doen dat haar rug en buik helemaal onder de uitslag zat.. Dus even de huisarts gebeld en die wou het even zien. Ze heeft een virus opgelopen! En ze zei inderdaad dat er boven 2 tandjes doorkomen.. Mijn arme prinses ligt nu helemaal uitgeput in bed en valt bijna in slaap.. Ik heb haar nog nooit zo zielig gezien!
Ze slaapt.. Eens kijken voor hoelang! Ik heb net 2 kapsalon's besteld, want ik ben kapot.. Heb geen minuut stil gezeten, dus ik ga echt niet nu nog koken.
Hallooooo lieve meiden Zooo ik ben blij dat ik weekend heb!! Was weer een drukke dag vandaag! Ik weet dat een kinderdagverlijf anders is dan thuis, maar 2 baby's die echt bijna de hele dag huilen is best vermoeiend.... Lynn was wel heel vrolijk vandaag maar heeft heel weinig geslapen dus die heb ik meteen op bed gelegd toen we thuis kwamen. Daarna voor mezelf een stokbroodje gemaakt en nu zit ik met de laptop op de bank! S. heeft een bowling/steengrill uitje met collega's dus ik heb het rijk voor mezelf alleen vanavond! Lekker op de bank The Voice kijken & jullie lastig vallen Helaas niks lekkers erbij hahaha!
Mira heb ik net in bed gelegd.. Ze werd na een klein half uurtje wakker (om 5uur) Haar avond eten wou ze niet en van haar laatste fles heeft ze ook maar 60cc gedronken.. Ze heeft even gehuild, maar het is nu stil.. Ik hoop niet dat dit een lange nacht wordt....
Pfff hier een ventje wat vandaag totaal niet wil eten Vanmorgen pap en fruit op en daarna 45 cc melk en niks meer.
Gezellig Bloemmm haha Lynn heeft haar groente overgeslagen vandaag.. Ga het ook niet meer geven. Maak haar straks wakker denk ik, en dan kijken of ze meteen haar fles wil of nog kan wachten. En dan leg ik haar rond 20.30 weer op bed.
Ik ga rond 22.00 ook even kijken of ze nog wat wilt drinken.. Want ze heeft ook bijna niets op vandaag.. Fruit wou ze ook maar tot de helft, terwijl ze normaal niet eens genoeg heeft aan een heel bakje.. @Monika; Arme G.. Hoop dat zijn tandjes snel door zijn!
och die kleine mira toch! Heeft ze iets voor het virus gekregen of moet het vanzelf overgaan? @lovely: lekker hoor lang uit op de bank! Kan me voorstellen dat het pittig is huilende kindjes op het werk... Het zijn dan nog niet eens je eigen kindjes! @monika: ook al zo'n slecht etertje... Heb je er nog wat in kunnen krijgen? Lucas heeft niks van zn wortels gegeten vanavond.. Ja wat gehapt en toen weer uit zn mond laten vallen ooh lovely: kun jij nog een x dat mexicaanse gedoetje wat jullie wel eens eten hier neer zetten? weet je wat ik bedoel??? Vast wel met die chippies uit de oven... Wraps maar dan anders
Ja Lovely, dat receptje wil ik ook nog wel @Iekje; Nee ze heeft niets meegekregen want het hoort vanzelf over te gaan.. Ik mocht een zetpil geven, maar dat had ik al gedaan voor we naar de huisarts gingen.. Haar hele lichaampje zit onder de uitslag.. Zo zielig!