@bloem: hahaha! Heb jij ook al gespeeld? @lovely: ooh kijk ben benieuwd! Klinkt heel lekker iig! Heb er nu al zin in maar wij eten morgen eerst wwraps
ooow bloem jij ook al zin in hahha ja ik ook! Maarja.. Heb nog wraps in de kast liggen, die moeten op
Hier net 135 cc naar binnen gekregen en nu ligt hij weer op bed. Ik hoop zo dat het eten morgen weer beter gaat. Dit is nu al 3 dagen zo aan de gang. En aangezien hij pap wel goed eet, probeer ik dat morgen ook wel in de middag te geven. Vind het belangrijkste dat hij wat binnen krijgt.
@Iekjeeee Was benieuwd hoelang het duurde voordat iemand er over zou beginnen...... Na het weekendje weg heb ik het niet meer opgepakt eigenlijk, de 3e week was echt een rot week, zaten totaal geen dingen bij waar je naar uit kon kijken, dat had ik in die andere 2 weken wel... Dus ik ga volgende week even het hele schema erbij pakken en dan een week nemen die er wel "leuk" uit ziet... Het is zooooo moeilijk
@Lovely; Maar als ik naar je profielfoto op FB kijk vind ik je juist dun!!!!! @Iekje; Wat heb ik al gespeeld?
Ja maar moet je ECHT afvallen omdat je vind dat je te zwaar bent of omdat je gewoon je lievelings spijkerbroek weer aan wilt
jij had roch de sims voor jezelf gekocht? @lovely: hmm balen! Weet je wat je eens moet proberen? Waicht watchers... Dat heb ik ook een tijdje gedaan en dat werkt opzich wel. Dan heb je gewoon een aantal punten wat je per dag mag eten, bijv. 19punten, en alles wat je eet heeft een bepaalde hoeveelheid punten... Zo kun je toch iets lekkers eten. Het is alleen ff wat werk qua tellen etc, maar als je dat even doet weet je wel een beetje heoveel punten welk product is...
lalalalalaa ik ga maar eens wat te drinken inschenken en hopen dat mn man snel achter de laptop weg is