Wat een gezelligheid. S. komt net binnen van zijn uitje en de PS staat alweer aan hoor... Ik ga naar bed
Zeg stelletje kletsmeiers!!!!! Jeumig ben een dagje niet online en moet meteen pa-gi-na's bijlezen Ik denk dat E en ik de bejaarden van het stel zijn hier.... 47 en 37 jaar oud..... en owh zo not-burgerlijk al bijna 18 jaar verkering en nog niet getrouwd.... Vandaag dagje bij vrienden geweest, onze Bikkel heeft daar twee pupjes "verwekt" en die zijn nu zo ongeveer 5 weken... dus wilden we daar wel even mee gaan kennis maken. M vond het eerst heel interessant en leuk... totdat de pupjes haar en haar schoenen zeer leuk begonnen te vinden, te leuk naar Mariëlla's zin Dus dat werd piepen. Op de terugweg nog even lekker met zn viertjes gegeten en toen door dichte mist weer naar huis gereden en op stukken meer gekropen vanwege het slechte zicht. Morgen maar weer eens verder bijlezen... nu eerste maar slapen. Weltrusten ladies!
nou lucas is van de nachtvoeding tegenwoordig... Balen! This echt zo'n in slaap drinken voeding.... Hoop dat hij het snel weer doorslaapt...
balen hoor iekje!!! maar wel een mooie banner.... volgens moet ik er ook maar weer 1 maken.... iemand tip voor banner met 2 kids??? hoe heeft de rest geslapen??? ik niet zo.. veel wakker door manmonster..... K.tje to 6.47uur dus uitgeslapen hahaha
Hier vroeg! 6.30! Heb der nog tussen in gelegd, maar dat vond ze vooral errug gezellig ipv dat ze nog even ging slapen. Ben nu de fles aan t geven..
het voordeel van dat hij zo smorgens vroeg wat drinkt is dat we wel een beetje kunnen uutslapen maarja nu kom ik vanmiddag zo beroerd uit met de voeding.. Ik moet om 1uur uiterlijk weg nl en lucas heeft nooit om 12uur alweer honger nouja hij eet dan wel natuurlijk, maar fijn is anders @muts: balen dat je manmonster je zo wakker heeft gehouden @lovely: lynn wordt ook steeds vroeger of niet? Heeft je werkritme te pakken misschien?