grrrrr meiden ik ben nu blond hoog blond en ik wil graag weer donker mar weet het niet wat leuker is bij mij dus meiden denk even meeeeee
Zwaait even, net naar Sinterklaas intocht geweest, Maxime vond het geweldig! Bloem waar heeft Mira die uitslag? Maxime heeft altijd rode vlekjes op zijn wang als hij een tand of kies krijgt...
@lovely: stiekem gaan wij vanavond toch jouw recept eten vanavond! hahahhaha ben benieuwd of het lekker is! vanavond kom ik reageren!
Iekje bij dat recept van Lovely met die Nacho4... Wanneer komt de zure room aan bod? Heb van haar het recept. En wil het zo gaan maken m*ar dr stond niet bij wanneer de zure room erbij moet. En had Lovely al ge-pbt maar die zit denk ik op de verjaardag
Meiden ik ben er even snel, want Mira wilt aandacht.. Daarnaast moet ik nog koken enzo! Mira heeft een blauwe onderlip, niet haar hele lip hoor maar in het midden een beetje.. Ik weet echt niet wat dit nu is en wat ik er mee aan moet? Koorts heeft ze niet en drinken doet ze heel weinig, maar voor de rest is ze best leuk.. Ze wilt alleen de hele tijd dat je bij haar in de buurt blijft. Ik weet echt niet hoe die blauwe onderlip er ineens is? Hoort dat ook bij tandjes? Ik lees er niet echt leuke dingen over als ik Google... Maar om nou de HAP te bellen?
Ik denk dat Mira gewoon iets tegen haar lip heeft gestoten. Hier ging vanmiddag ook het fruithapje met liga en yoghurt en gewoon goed in. Zou hij nu eindelijk doorhebben dat hij gewoon weer moet eten? Vanmiddag ook nog leuke foto's gemaakt. FF spammen.
Bekijk bijlage 200165 ik ben officieel een redhead het is eigenlijk best flink rood ik vind het wel stoer
@Flowerrr Stoer hoor! Ik ga donderdag waarschijnlijk van blond naar bruin.. @Meimamma Hahah.. Die kun je apart doen net als de guacomole gewoon lekker een klodder er door heen gooien @Bloemm Heb je nog gebeld? Wij zijn thuis. Verjaardag ging wel goed. Lynn is wel "rondgegaan" maar ze vind het zelf niet zo erg, dat scheelt. Toen ze moe werd heeft S. haar aan mij gegeven. Ze heeft net groente op.. Nu hopen dat ze het nog even volhoud. Om alvast in de stemming te komen voor volgende week ben ik pannekoeken aan het bakken hahaha
Monika wat een lekker jochie zeg! Stoere bink! Flower staat je goed zeg! Mooie kleur! Lovely.... Wij zitten nu te eten en eten onze vingers erbij op! Vooral de chips met die cheddarkaas en dan dippen in de guacamole echt zoooooo lekker! Dit wordt een favoriet hier. Vriendlief vind het ook helemaal heerlijk. Dus dank u voor dit heerlijke recept!
Ik wou het ook vandaag maken, maar heb er helaas geen tijd voor gehad! S. vind het in ieder geval heel lekker klinken, dus ik ga het ook snel een keer maken Ik heb even gebeld en hun dachten inderdaad ook dat ze door haar tandjes te driftig is geweest en er bijvoorbeeld op heeft gebeten. Of inderdaad ergens tegen aan gestoten. Als haar hele mond blauw was was het wel erg, maar dat het alleen op het midden van haar onderlip is zegt al genoeg. Ze slaapt nu.. Ze had voor het laatst van 12.00 tot 13.00 geslapen arm kind.. @Monika; Wat een leuke fotooooos!! @Lovely; Fijn dat het goed ging op de verjaardag. @meimamma; Jammieeee, ik wil ook! Ik ga nu een film kijken met S. Met onze macaroni op schoot. We gaan nu pas eten hahaha
Flower echt mooi je haar! Ik kom nog wel via mijn tel kijken wat jullie doen. Niet teveel kletsen hoor
Lynn is lekker schoon. Net in bad geweest. Ligt nu haar laatste flesje te drinken en dan lekker naar bed..