@monika: leuke fotos!! G is dus echt aan het oefenen om te gaan zitten! Leuk!! @flower: staat je goed!!! @bloem: gelukkig niks ernstigs met mira. @lovely: oooh wat een heerlijkheid die nacho supreme!!! hoezo heb ik dat niet eerder ontdekt?! Hahaha en wat fijn dat lynn het goed heeft gedaan op de verjaardag. Hier was het zusje van manlief erweer... Samen even de stad in geweest, maar ik verklaar hierbij zutphen officieel tot prut stad qua kleding. Zucht... Of de collectie is gewoon 3x niks,.. Kan ook haha en bij de opticien, ik krijg waarschijnlijk andere lenzen. Heb de laatste tijd erg last van mn ogen. Waarschijnlijk nog een hormonaalkwaaltje en met borstvoeding blijf je er nog wat langer last van houden. Gelukkig waren mn ogen nog niet ontstoken!! Maar moest wel oppassen van de opticien... Mmm toch maar meer mn bril op doen als ik thuis ben net lekker gedouched met lucas, nu voeden en dan lucas lekker naar bed! Tot straks!!
ik heb hier een jongentje liggen dat de hele dag bababababababababababaababa baaaaaaaaabaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zegt lijkt op papa
Dat doet Mira ook de laatste paar dagen flower! Haha @Iekje; Jammer dat je niet leuk gewinkeld hebt! En balen van je ogen!
Hahahah! Mooi dat jullie het lekker vonden! Oh hier echt een man die niet luistert gewoon! Over die meeting... Ik zeg ik ben er volgende week niet he, ohja wat ging je ook alweer doen, bla bla bla... Dus ik zeg, we gaan gewoon een pannekoek eten. Moet je dat zelf betalen dan? Uhh ja... ik zeg wie dan? Nou die stichting ofzo... Pffffffffffff...hahahaha! Hij denkt geloof ik echt dat we lid zijn van een club ofzo. Dus je gaat gewoon daten met vrouwen die je nog nooit gezien hebt??? Je bent gek hoor hahahahahaha
Raar idee hoor dat we elkaar zaterdag zullen zien! Dan horen we elkaars stemmen en eventuele accenten hihihi Heb er echt zin in!! Luna ligt al zon 3 kwartier in bed. Tijdens de fles viel ze uin slaap maar nu in bed is ze nog wat onrustig.m...
Oh wat baal ik toch dat ik niet kan komen Volgende keer ga ik het zeker weer proberen hoor. Het zitten van G. is maar net hoeveel zin hij erin heeft. Hij kiept nogal snel om namelijk.
hahaha lovely! we hebben een clubbie op gericht lalalalalalalalalaaaaaaaaaa hahaha \ Ooooh ik wil ook! Wie heeft er een accent hier? iedereen zegt natuurlijk van ik niet nou ik iig echt niet (volgens mij )
Ik heb geloof ik ook geen accent Ik ben overal voor in Lovely!!! Misschien is het idd handig om nu een datum te prikken zodat iedereen die leeg kan houden!
ooh trouwens... Die ene zwangere... je weet wel.. Ze is minder ver dan gedacht, ze had van de week eerste echo en ze schatte haar nu op 5 weekjes, ze dacht zelf dat ze al verder was... maar goed.. nou hebben ze van de week een kinderwagen gekocht Echt, ze is nog maar zo kort zwanger en ze schaffen alles al aan En dan zonder zich ergens in te verdiepen. Ik merk dat ik me zelf er erg mee wil bemoeien en ik maak me toch stiekem wel een beetje veel zorgen om hun Ze verdiepen zich gewoon nergens in... pff ben benieuwd hoe het verder gaat!
Meeting 2012! 24 maart 2012? Misschien een idee om nu al te proberen een datum vast te zetten dat echt IEDEREEN er bij kan zijn Zou wel leuk zijn want dan zijn onze kindjes alweer bijna een jaar! Dus als je al bijna zeker weet dat je niet kan ivm een verjaardag o.i.d. laat het even weten