neej als kind kwam ik er vaak maar toen leefde me oma nog ging ik altijd bij de ijsman ijs halen en die was lekkerrrrrrr aan het eind van de straat
Flower ik zal mijn oma eens vragen of de achternaam haar wat zegt. Dan woonde je oma op de Wilhelminaweg!! Maar Iekje een volgende keer dan zal ik op mn uitspraken letten hihihi Maar zo kan ik idd ook praten, en dan vooral als ik een op een met mn oma of vaderr praat
Flower door de jaren heen is de ijssalon wel minder geworden hoor En wat Iekje zeg Dieren is nou niet bepaald om de hoek voor jou
Heb je het in de oven gedaan of de grill?? Ik doe het altijd op de grill stand dan gaat het beter. Ik heb ook altijd die vierkante plakjes cheddar smeltkaas van AH.
uhm in de oven heb ik het gedaan.. wel met de grill aan... Misschien heb ik er nog wel een betere stand voor.. Zal er de volgende x eens op letten.. Ja ik had nu kaas van de aldi.. misschien is dat wel prutkaas op hoeveel graden doe je het dan?
Geen idee... ik heb gewoon een knopje grill en dan doe ik 6 minuten ofzo en dan gaat die aan... weet dus niet hoeveel graden die dan staat.. Die smeltkaas die ik gebruik is ook gewoon van Euroshopper hoor, zijn van die wat donkere gele plakjes.
Zijn er nog meer leuke receptjes hier... Ben altijd zo inspiratieloos Elke keer begint het rijtje weer opnieuw... Maarjaa... ik ben ook niet de makkelijkste... Liever niet te veel (vooral onbekende ) ingredieenten waar ik naar moet zoeken en niet langer dan 30 minuten in de keuken staan hahahaha