Mira was pas 08.30 wakker. Ik was vannacht nog wel wakker door S. Die moest van mij de vuilniszak in de hal weggooien. Hij vond dat ie het vanmiddag wel kon doen en ik vond dat dat ding er al een week stond dus dat het wel genoeg was! Elke keer stinkt de hele hal door hem!! Nou hij was dus boos Dat is dat fijn voor 'm hoor
Nou echt heel lang heb ik niet meer geslapen. Me moeder belde me 3x. Hoorde steeds me telefoon trillen, uiteindelijk bij de 3e keer maar opgenomen... Ook hoor ik Lynn steeds vanuit de huiskamer en dan word ik toch wakker... Vandaag geen plannen. Thuis een beetje aan de gang denk ik...
Ik heb ook geen plannen vandaag.. Ik wacht tot S thuis is (om 14.00) dan ga ik het hele huis opruimen en schoonmaken terwijl hij met Mira zit. Want die wilt echt alle aandacht momenteel, ik kan niet eens even naar de WC lopen Dus ik leid haar dan af met een speeltje en dan ren ik snel weg. Hahaha!
ben moeeeeeeeeeeeeeeeeee gisteren drukke dag gehad. eerst naar gesprek geweest over nieuwbouwhuis, maar de prijzen waren toch redelijk duur. dus dat wordt niks. daarna boodschappen gedaan. en huis opgeruimd. smiddags is mijn moeder en haar man op de koffie geweest en die waren pas om 8 uur weg. we hadden maar chinees gehaald, had geen zin om te koken. savonds nog de incredible hulk gekeken. en tijdens de film was dewi al aan het spoken. man is er vanacht een keer of 7 uit geweest om haar terug te draaien of om de speen terug erin te doen. maar dan ben je toch elke keer wakker. pffff moet eigenlijk de was doen maar heb er geen puf voor, morgen weer een dag. straks naar mn vader op de koffie en dan hoop ik dat mn man niet ook nog bij zn moeder op de koffie wil want die is net terug van vakantie dus dat zal dan wel. dinsdag weer werken, heb er wel zin in dan heb ik even tijd voor mezelf haha. dewi is trouwens weer aan het snotteren zie ik dus daardoor zal ze vanacht wel die speen telkens kwijt zijn geweest.
Goedemorgen. Nou hier was het weer babbelen om half 6. En daarna weer van half 7 tot 7 en toen ben ik mijn bed uit gegaan. Gisteravond wilde hij maar 60cc drinken en dat resulteert natuurlijk in vroeg wakker zijn van de honger...pffff. Vanmiddag even langs mijn schoonouders en even boodschapjes doen. Heerlijk de supers open op zondag
Wat mij betreft mag alles 24/7 open zijn Hoef dinsdag pas boodschappen toen, gelukkig maar want dan krijgt S. zijn geld want ik heb nu geloof ik nog 5 euro...
aaaaaah zo lief!! ik merk echt dat K.tje pappa heeft gemist... hij wil echt bij pappa zijn... pappa heeft vannacht doorgewerkt omdat er weeeeeeer mensen niet waren op komen dagen scheelt wel dat ie vanmiddag/vanavond niet hoeft en dus er gewoon lekker bij is als we M. vanavond gaan ophalen
Lees net op telegraaf het volgende bericht: Op veel plaatsen in ons land is het de komende uren beter om binnen te blijven. Zeer dichte mist met een zicht van plaatselijk minder dan 25 meter en gladde wegen maken het zeer gevaarlijk buiten. In het noorden, midden en zuidwesten is de mist het dikst. De ANWB adviseert mensen die zondagochtend de weg op willen, eerst na te denken of dat wel nodig is. "Denk twee keer na. Er is dichte tot zeer dicht mist, met soms zicht van nog geen 50 meter", aldus een woordvoerder. "Dat is link." Glad De temperaturen liggen op veel plaatsen onder het vriespunt. De combinatie van mist en rijp maakt het niet alleen soms fraai wit, maar ook verraderlijk glad. Het KNMI heeft voor het hele land een code geel uitgegeven. Volgens het KNMI kan het op bruggen en viaducten glad zijn door aanvriezing. En dan zie het het weer in het zuiden des lands :
24/7 hoeft voor mij nou ook niet maar als er nou 1 winkel om 12.00uur open zou zijn dan is dat wel een voordeel... vooral als je bedenkt dat ik gister met mn stomme hoofd het boodschappenlijstje ben vergeten en daardoor dus ook voeding voor K.tje.... hier mazzel gehad met het verkopen van 2 telefoons
monika mooie fotos!!!! maareh manlief komt net uit den haag rijden en die heeft op de A12 superdichte mist gehad.... hier begint het nu net een beetje weg te trekken...
hier ook heerlijk weer hoor, lekker zonnetje in de kamer. supers zijn hier nooit open op zondag. zou wel mogen van mij hoor. ga even mn dochter in slaap helpen.
Hier wel erg mistig. Ja word er soms gek van. Is nou nooit zo dat ik lekker eens wat over houd eind van de maand.. Doe toch iets verkeerd denk
Wij houden op het geld dat ik naar Mira's spaarrekening stuur ook niets over per maand hoor Haha, mijn berekeningen komen ook nooit uit door de gat in mijn hand. Heel vervelend soms. Hier is de super altijd van 12.00 tot 19.00 open op Zondag. Heerlijk vind ik dat!
ow hier blijft er aan het einde van de maand ook niks over hoor.... maarja geld moet rollen vind ik..... en zolang we het redden vind ik het prima!!! ow bloemmie das lekker van de super..... hier nogsteeds aan het speuren of er 1 eerder open is....
Hier heeft Luna net fruit gehad en heb dr op bed gelegd maar ze wil niet echt slapen. De trut. Maar ze zal toch even moeten anders zitten we straks met een klein chagarijntje. Was nr 2 staat te draaien en ik heb nog een was van Luna die straks nog gewassen moet worden. Voor de rest vandaag geen huishoudelijke dingen. Morgen is Luun naar het kdv. Dan heb ik wat meer tijd om hier iets te doen
Ik ben zo lui... Heb Lynn op bed gelegd, en ben gewoon zelf ook weer in bed gaan liggen Is schoonmaak-ontwijkend-gedrag dit