Luna heeft 1,5 uur geslapen en werd heel vrolijk wakker. Ligt nu bij papa aan de fles. Heb dr gister een paar stukjes brood met abrikozen jam gegeven vond ze een beetje raar. En ik geef dr nu slokjes diksap tussendoor en vanmiddag ga ik eens een berenkoekje proberen. Heb ook bambix vanaf 6 maanden gehaald. Eens kijken wat ze daarvan vind. Rijstebloemm vind ze helemaal niks. Dan drinkt ze een paar slokken en dan moet ze het niet meer. Dus ik moet de rijstebloem maar aan mn zusje zien te slijten.
meimamma heb je wel een papspeen??? k.tje drinkt met een M-speen en die verstopte door de bambix 6 mnd. ivm kleine korreltjes.....
Mira vind rijstebloem wel lekker, maar van die bambix papjes moet ze echt niets hebben. Dus ik heb dat maar gewoon op gegeven hoor Ze eet nu een half broodje, meer wilt ze echt niet.
Lynn heeft net wat brood op, had er een beetje vruchtenmoes op gedaan. Ging al een stuk beter dan gister. Daarna der papfles (met 123 speen trouwens). Ik ga nu was opvouwen en zo de badkamer doen. S. is voetbal kijken en die mag Lynn verder gaan vermaken Hey, nu hebben we het steeds over onze outfits, maar wat gaan onze kids dragen zaterdag hahahha
Dat weet ik nog niet Lovely Ik ga vanmiddag ook Mira's kast helemaal opruimen en strijken wat gestreken moet worden. Dan zie ik wel wat ik haar aandoe
Hahaha.. Ik weet het ook nog niet hoor Voor haar is het veel makkelijker dan voor mezelf, zij heeft genoeg leuks
In de Lounge zeggen ze dat het Uilenbos een mooie en leuke locatie is! Er zijn al eerder meetingen gehouden. Dat is wel fijn
Ik heb trek in chocolade, maar dat hebben we niet in huis. Dus ik zit nu letterlijk uit de Nutela pot te lepelen
Meeting!!!! Mei Indiaantjes Mama's 2011 26 november!!! Lovely2011&Lynn - omgeving Rotterdam Meimamma&Luna Bloemmm&Mira - Wormer Mutsevluts&K.tje&M. - Arnhem Flowertje&Aiden&Romy - Purmerend Snieke&Axel - Omgeving Den Haag/Rotterdam °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Locatie Meeting!!! Pannenkoekenhuis het Uilenbos (Met kinderboerderij en speeltuin) Site;Welkom bij het Uilenbos Adres; Engweg 61, 6741 KC Lunteren GPS: Beukenlaan 5 °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Tijd?! Tussen 12.00 & 12.30 Meiden, ik heb net gereserveerd!!! Tussen 12.00 - 13.00 De reservering staat op mijn naam, dus als jullie er eerder dan mij zijn dan moeten jullie dus zeggen dat we gereserveerd hebben op de naam Funda.
Meeting!!!! Mei Indiaantjes Mama's 2011 26 november!!! Lovely2011&Lynn Meimamma&Luna Bloemmm&Mira Mutsevluts&K.tje&M. Flowertje&Aiden&Romy Snieke&Axel °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Locatie Meeting!!! Pannenkoekenhuis het Uilenbos (Met kinderboerderij en speeltuin) Site;Welkom bij het Uilenbos Adres; Engweg 61, 6741 KC Lunteren GPS: Beukenlaan 5 °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Tijd?! Tussen 12.00 & 12.30 Meiden, ik heb net gereserveerd!!! Tussen 12.00 - 13.00 De reservering staat op mijn naam, dus als jullie er eerder dan mij zijn dan moeten jullie dus zeggen dat we gereserveerd hebben op de naam Funda.
S. is thuis, dus ik ga ook beginnen met schoonmaken. Mira heb ik overgedragen aan haar vader, ze slaapt nog wel Tot later meiden!