Oow en wat betreft namen, wij noemden Maxime vaak Ziemie, zo heeft hij zichzelf dus genoemd tot ie 2 was.
Ow Snieke das balen. Kijk maar uit met de kleine. Hij kan erg ziek worden van het herpes virus of er zelfs aan overlijden.
Heh jekkie Snieke wat vervelend! Ik niem Luna vaak Luun, Luuneke of Muuske. Don't ask me why Ik heb zoooooooon zin om mn bedje in te duiken!
Goedemorgennn.... Heb net S. wakker gemaakt... Ik kan nog heel eventjes liggen... Ben zo moe! Straks om 9.00 beginnen, tot 18.00 en dan bij mijn ouders eten. Dus tot vanavonddd!
goedemorgennnn! Wat een geklets weer gisteravons! @bloem: oooohh wat zul je geschrokkeen zijn!!! gelykkig heeft mira niks! @snieke: sterkte met je koortlip! Hopen dat hij snel verdwenen is! @lovely. Hoeraaa voor lynn! Gefeliciteerd met haar halfjaar dag!! Hier goed geslapen tot 7uur... Ik geloof dat de rare nachten weer voorbij zijn nu. Hij wordt alleen wel een uurtje vroeger wakker, maar das op zich niet heel erg... Vanmiddag moeten we naar het CB! Ben benieuwd wat lucas nou weegt/meet en voor de rest stroomt 1wasmand over, dus die ga ik even wegwerken en het is kouddddd brrrr!!! Werkse voor degene die moeten werken!!
Goedemorgen. Ik ben weer lekker vroeg uit de veren en ga zo gelijk even naar de action. Die hebben een plastic slee in de aanbieding. Leuk voor in de winter. Sleetje rijden
Goedemorgen meiden! Wij zijn net pas wakker. S. heeft vandaag de hele dag (tot 17.00) school. En heeft de laptop mee!! Fijn.... Gelukkig heb ik internet op mijn telefoon Ik doe vandaag ook alleen de was, voor de rest las ik een rust dagje in @Lovely; Hieperdepiep voor Lynnnn!!!!!!!! @Monika; Respect dat je nu al naar buiten gaat, ik sta hier nog steeds te gapen! @Iekje; Fijn dat Lucas weer goed geslapen heeft
Goodmorning maandag is altijd lekker pyama dag hier heerlijjkjkkkkkk Gisteren weer om 21 uur in slaap gevallen wat ben.ik moe de laatste 2 dagen zeg