Ik heb ook niets van palmpje gehoord! Ze zal het wel druk hebben Mira ligt in bed, dus ik heb mama-tijd!!
goedemorgen.. nouja goede... pffff K.tje is niet lekker.. gister veel gehuild en vanmorgen ook niet echt vrolijk... tandjes (??) en snotterig... hij wil alleen maar op de arm hangen/liggen/zitten.... voel mezelf ook niet vrolijk bijnamen: grote kanjer en kleine kanjer lovely gefeliciteerd!!! monika sterkte bij de action... ik wil vanmiddag een poging doen (als de auto normaal blijft doen) snieke bepanthen werkt geweldig tegen een koortslip!!! iekje veel plezier bij het cb!!!
ik wilde het eigenlijk niet "openbaar" maken maar doe het toch maar ff.... ik las op FB dat er een neef van haar is omgekomen bij een schietpartij.... (allemaal heel erg heftig geweest!!!)
pffff net aiden gered hij stikte in een stukje koek ik baal kan hem niet eens stukje koekje geven voor 4 maanden want hij stikt er gewoon in heb mijn vinger zijn hele keel ingeduwd en toen het stukje eruit gevist pfffffffffffffffff hartverzakking
ow dat is echt verschrikkelijk ja!!!! ik had dat bij K.tje ook... en die Berenkoekjes vanaf 6 maanden moeten niet kunnen afbreken... NOU ECHT WEL!!!!!!!! maar de Liga voor 4 maanden is niet om in de hand te geven .. zg ik toevallig met kleine letters op het pak staan (naast de opening)
@flower: is het echt stikken of gewoon kokhalzen? Kokhalzen hoort er namelijk gewoon bij en komt vanzelf goed, hoe eng het ook klinkt.... Stikken is natuurlijk een ander verhaal, dan moet je gelijk ingrijpen! Aiden krijgt dus alleen nog fijn gemalen eten?? Hier ook mama tijd! Lucas laat ik maar even goed slapen zo lang als hij wilt. Vanmiddag namelijk onder zijn slaaptijd naar het cb. Altijd fijn die wisselende ritmes Lucas heeft vanmorgen weer een broodkorst weg gegeten. Hij kan al echt goed kauwen! Dus hij zal al snel een boterham krijgen denk ik. Volgens mij is dat echt favoriet bij hem! Vanavond eten wij pasta, dus Lucas ga ik ook wat geven, ben benieuwd. Nu even snel de bustijden opzoeken voor vanmiddag. Man lief neemt als het goed is vrij vanmiddag dus dan kan hij lekker mee. Wel lekker hoor zo'n man met zoveel vrije dagen Hij heeft straks in December nog veel vrij! Sowieso aankomende donderdag/vrijdag (ivm mijn verjaardag) en dan vanaf de 2e week van december de vrijdag, die week erop weer de donderdag/vrijdag en dan met kerst/oud&nieuw is hij 2 weken vrij! HEEEEEEEEEEEEERLIJK! Ik zie een beetje groen
het was echt stikken hij werd rooooooddddddddddddddddd het was een berenkoekje die in 1 verpakking zet het brak af en hij stikte in een groot stuk grrrrrrrr
Hier net terug van de action. Slee ziet er leuk uit. Te krijgen in rood en blauw. Alleen net bij thuiskomst zie ik erop staan (op de onderkant) dat hij pas vanaf 3 jaar gebruikt mag worden. Maar als de kleine goed kan zitten gaat hij er gewoon in. Het is alleen hier voor in het parkje waar ik hem zal gebruiken.
@flower: das idd schrikken dan... Hope dat hij snel leert kauwen! @monika: ooh leuk een slee! ik wil er ook graag 1 aanschaffen, maar denk dat ik nog een jaartje wacht. Ik denk niet dat ik Lucas daar een plezier mee doe om nu al te gaan sleeen... Maar ik het lijkt me zelf wel heel erg leuk
De Liga vanaf 4 maanden is ook een poos uit de handel geweest omdat er kindjes in gestikt zijn. Dr staat ook op dat het om te verkruimelen is. Berenkoekjes breken idd wel af. Had het gister met Luna ook. Kan me voorstellen dat Palma nu met dr hoofd bij andere dingen is. Luna heeft goed geslapen. Werd rond kwart voor 7 wakker. Mooie tijd. Dus rustig wakker worden en omgekleed. Stond ik bepakt en bezakt om dr naar het kdv te brengen staat er iemand aan de deur om de watermeter te vervangen. Dus weer even wachten. Toen konden we uiteindelijk gaan doet de auto het niet! Grrrrr De stratmoter doet vaag, al een poos! Dus vriendlief met auto van zn werk gekomen onze auto aan de praat gekregen en gelijk een nieuwe startmotor geregewld en die bouwt ie dan vanmiddag gelijk dr in. Luna naar het kdv gebracht. Vond ze weer helemaal leuk. Dr was een nieuw kindje op de groep een kllein meisje. In augustus geboren. Alleen die miste dr moeder heel erg. Was alleen maar aan het huilen. Zoooo zielig. Echt nog zo baby huiltje! Ik heb net even de tuin aan kant gemaakt. En over een half uur heb ik weer fysio. Vanmiddag een paar boodschappen en misschien mn haar kleuren......
jaaaaaaaaaaa ik heb m ook!!!!! haha was alleen ff vergeten dat we er al 1 in de schuur hadden staan... maarja dat maakt niet uit....
Ik ben mn haar aan het kleuren. Hoop alleen niet dat het een Bassie kleur wordt. Als ik dan toch aan het verven ben doe ik gelijk mn wenkbrauwen maar. Wel met wenkbrauwen verf dan he
Muts, heb jij er ook 7 pinnetjes bij om de remmen vast te zetten, terwijl je er maar 4 nodig hebt? Hoop dat G. straks echt goed kan zitten en dan lekker sleeën.
Hoi meiden, hoe is het hier? Nou ja, ik kom toch maar even melden dat ik voorlopig niet aanwezig ben. Wat Muts zei klopt. Een groot en tragisch verlies voor onze familie, zijn vrienden en mensen die hem kenden. Voorlopig dus niet hier maar kusjes voor jullie en de kleintjes
hey dames! Rustig hier! @palma: sterkte en gecondoleerd! Wat heftig zeg! @meimama of monika: weet t niet meer wie van de 2 nou aan het kleuren was... Meimama sacht ik is het mooi geworden?? Fotooooo oh dames ik ben moe. Bah, geen puf om van de bank te komen.. We zijn net naar het cb geweest. Lucas is niet veel aangekomen, wat ik al had verwacht. Hij weegt nu 7115gram en is 68,5cm! Maar de ka vond het niet erg, hij doet het verder goed en eet goed etc ach, als hij op zn papa lijkt qua bouw dan zal hij ook niet zo snel aankomen nou ik ga eens kijken of ik mezelf nuttig kan maken. Lucas ligt net te slapen namelijk. Manlief is lekker al thuis dus die heeft nog even stofgezogen waar zijn jullieee?
Hier een drama dagje. En ik ben mijn haar niet aan het verven Gabriël wil niet slapen, niet eten en alles is niet goed vandaag. Net voor de zekerheid een pijnstiller gegeven, want dat continu gehuil kan ik echt niet tegen. Nu 15 minuten verder ligt hij in bed en is hij stil. Pff voel me af en toe zo'n slechte mama, dat ik zijn pijn niet altijd herken