Bekers - Difrax ik zou voor deze gaan.... die met de harde tuit is echt keihard en als ie dan een keertje bijt dan heeft ie een pijn wat je echt niet wilt weten....
Dat was ik zelf ook al aan het bedenken, zeker nu hij zo bezig is met tandjes krijgen. Morgen dus maar ff naar de drogist toe.
Mira drinkt alleen de fruitsap van Friso Lovely! De rest (thee en diksap) vind ze niet zo boeiend. @Monika: Ik heb ook een tuitbeker nodig voor de sap, ze vind het zo leuk om zelf vast te houden! Dus ik hoor het graag welke je bevalt
Thee; Luna houdt van slappe bosvruchten thee Drinken: ik geef Luna al een paar dagen wat diksap maar echt drinken deed ze niet. Was meer beetje nippen en "bijten" Haal ik Luna op bij het kdv vertellen ze me dat je haar wat lauwe diksap hebben gegeven en dat ze dat echt van harte dronk. Dus thuis geprobeerd, en ja hoor!!!!!!!! Mijn kieskeurige tante houdt gewoon echt niet van koud!!!
Dat doet Axel ook, hij wil nog geen stukjes en brood is leuk om tegen te praten. Komt vanzelf wel. Maxime at met 9 maanden goed een boterham.
@Monika: Wat gaat het hard he als ze opeens van alles zelf willen/kunnen doen? Ook wel weer leuk natuurlijk! Stapje verder in hun ontwikkeling! @lovely: volgens mij zit het dan wel goed toch qua vocht? Zolang ze genoeg plasluiers heeft lijkt het mij goed? @bloem: volgens mij hoeven ze nou echt nog niet goed alles te eten, hallo ze zijn net 6 maand! Kost gewoon tijd. Volgens mij halen ze de meeste voedingstoffen uit de melk. Iig bij BV wel. Weet niet precies wanneer ze echt goed moeten eten. Volgens mij rond een jaar, dan eten ze toch 'met de pot mee'? Heb je al eens hele stukken geprobeerd ipv pureren? @meimama: Weer wat nieuws ontdekt over je meisje! Lauw drinken! lekker hoor
Mira is te druk en driftig voor een heel stuk (Ik ga het morgen echt voor jullie filmen!!) Dan mag ik niet meer aan haar en het eten komen en dan stikt ze erin omdat ze het gewoon in haar keel duwt Afpakken of helpen is dan echt een kwartier huilen Ik heb een beetje een gek kind (heeft ze van haar moeder )
geeft er iemand al rijstewafels van jullie? en geven jullie dan echt die babydingen of ook de gewone?
Ik keek ook altijd Friends hahahahaha! @iekje; Ik geef die baby rijstewafeltjes. Ik ga eens kijken of ze nog wat wilt drinken.. Ze heeft weer erg selcht gedronken vandaag! Ik hoop dat haar tandjes snel door zijn hoor! Daarna duik ik mijn bed in, Trusten meiden!!!
mmm oke... ja lees overal over zout etc... maar die van de euroshopper zou weer wel mogen ofzo? enne lovely... mijn man denkt dat je vals speelt op WF hahaha
Absoluuuuuuut niet Iekjee Ik ben gewoon woorden aan het verzinnen om eindelijk eens van jou (proberen) te winnen! @Bloemmm Ik ben zo erg dat ik in verschillende situaties, meerdere malen per week dan aan een scene of aflevering moet denken.... Kijk het bijna elke dag nog... Echt erg haha Welterusten Bloemmm
en grr ik kan bij mn zus is een x 'comedy' neerleggen, maar er is nergens plaast voor! baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalen!