ooh ik vind dat lange eigenlijk leuker staan Maakt je wat volwassener ofzo haha Ach, je kan het allebei eigenlijk wel hebben hihi!
Ik heb nooit kort haar gehad, maar het MOEST er echt af.. Het was zo dood en vooral niet gezond.. Nu groeit het veel mooier en dikker (voor zover dat kan met het haaruitval dat ik nu heb), maar goed. Ach een vrouw wilt steeds wat anders
ik ga het morgen echt doen hoor!!!! ben het puinruimen zoooo verschrikkelijk zat.... nu ook weer... man heeft vannacht op de bank geslapen (tja biertje op is niet naast mij in bed)... maar zijn kleren van gisteravond liggen nogsteeds op dezelfde plek als waar ie ze heeft neer gekwakt.... inmiddels is ie al 4!! keer boven geweest maar neemt ze niet mee
Ik ben daar heel makkelijk in Muts.. Wat niet in de wasmand ligt wordt niet gewassen Moet ie later ook niet zeuren; Waar is dit waar is dat. Wil je je kleren gewassen? Dan doe je ze netjes in de wasmand.
hahahhaha muts! @bloem: Heb je nog steeds last van haar uit val? bij mij is het gelukkig gestopt.... zwangerrrrrrrrrrrrr? hahaha ik maak mezelf een btje gek geloof ik
dit geloven jullie echt niet!!!! hij zegt "ik ga douchen en naar bed".... KIJKT naar de kleren... loopt halverwege de trap ZONDER DE KLEREN... komt weer naar beneden... legt iets op de eettafel en gaat weer naar boven.............
hier is het pas 2 weken aan de gang...... GA TESTEN KOPEN MORGEN!!!! (en als je dat niet doet dan kom ik ze brengen hahahaha)
Oké! Weetje wat ik leuk vind! Iedereen plaats haar laatste buikfoto (de laatste voor de bevalling) Leuk?
hahahahahha bloem! neeeee zo'n dikke buik had ik niet eens bij Lucas nee joh, ik ben niet zwanger (maar zal morgen wel even testen kopen, gewoon voor de (on)zekerheid
Hahahah jullie zijn echt grappig allemaal @Iekje Stefan Meiden ik probeer al vanaf 20.30 HNTM van gisteren terug te kijken maar moet hem steeds pauzeren om hier weer bij te lezen