Ik heb zo geen tips, maar ik zou proberen hem nat te maken en hem uit te rekken (niet extreem natuurlijk), zodat hij weer naar normale maat gaat. Verder geen idee hoe anders. Maar ga hier eens een flesje maken er is er 1 wakker.
hoi meiden! Ik heb weer een aantal boodsschapjes binnen! Lucas heeft vandaag voor het eerst mango gehad, nou volgens mij is t zn lievelingsfruit hahaha! Maar het meeste fruit is zo lastig te happen... Of te glibberig voor hem zelf om vast te houden. Hij kreeg in 1x een heel groot stuk binnen, dus ik dacht al: oei! Maar hij ging alleen kokhalzen en toen slikte hij hem gewoon door! Het was echt een heel groot stuk! Arm kind! Nu ligt hij nog even op bed gelukkig. Kan ik aan de preischotel beginnen
Mira heeft geslapen van 13.00 tot 15.30! S. en ik waren ook naar bed gegaan, wat voel ik me nu uitgerust zeg *bedankt Mira* Nu even douchen en kijken wat ik kook vanavond.
Hier straks lekker witlofschotel uit de oven. Ben alleen erg moe. Het is hier vandaag ook redelijk mistig dus echt genieten van uitzicht kan ik vandaag ook niet.
Hai meiden, @Bloemmm Zo dus jij had genoeg tijd om te wordfeuden vannacht...pfff... wat een tijden zeg! Gelukkig ben je nog uitgerust vanmiddag! @Iekjee Ik ben niet zo'n superhuisvrouw dus heb geen tips voor gekrompen wollen truien @Muts Heb nog nooit van me leven een naaimachine aangeraakt, en dat laat ik maar zo denk ik hahaha successss! @meimamma Grote meid zeg met der tuitbeker! Ik ga denk ook eens op zoek! @Monika Eetse! Hier is het gelukkig niet meer mistig.. Ik ben iets eerder weggegaan van het werk, was toch rustig... Had achteraf gewoon vrij kunnen nemen, sterf van de overuren en die mag je alleen opnemen als er dan geen inval voor je geregeld hoeft te worden en dat had vandaag eigenlijk wel gekund maarja... het kind aantal laat het wel toe, maar als er dan een hele dag huilende baby en een ontzettend drukke tweeling bij zit dan werkt dat gewoon niet, ik vind het dan toch lullig om mijn collega alleen te laten... Me moeder heeft Lynn net gebracht, dus ik ga zo aan het eten beginnen. Opgebakken aardappeltjes van gisteren met paprika, ui, champignons, boontjes erdoor, en een soort varkenshaasje met spek erom heen...
@bloem: lekker dat je ff bij kon tanken! Ik word meestal nog moeier als ik smiddags ga slapen @lovely: wat fijn dat je iets eerder weg kon. En idd ik zou me ook lullig voelen als ik weet dat mn collega zit opgescheept met een huilbaby etc... Kun je je overuren niet uitbetaald krijgen?? Kookse! Hier staat het eten klaar. De preischotel dus lucas slaapt nog... Fijn zo'n in de war gegooid schema dus ik ga hem zo maar wakker maken... Morgen maar flink aan de bak in huis, terwijl manlief voor lucas zorgt/boodschappen haalt of mij gewoon mee helpt
@Iekjee Ja volgens mij zou dat wel kunnen, alhoewel daar verschillende verhalen over zijn, maar ben bang dat ik er dan niet veel van overhoud..? Maar goed ze vervallen eind van het jaar dus lukt het niet meer ga ik het alsnog navragen, liever iets dan niets dan he... Lynn ligt inmiddels weer even op bed.. Heeft bij oma van 13.00 tot 15.15 geslapen maar is meestal dit tijdstip ook moe.. Vind het niet erg want dan red ze het makkelijker tot 20.00, anders is ze tegen 19.00 aan dood moe...
hmmm tja er wordt natuurlijk wel in de hoogste schaal belasting af getrokken, maar goed, als je dan toch geen vrij kan krijgen dan heb je iig nog een klein zak centje en jou kennende ga je op je vrije dag toch naar je collega's nou ik ga lucas even broccoli geven!
Jammie hier net de erwtensoep op. Was erg lekker en vooral makkelijk Ik heb Luna om 17.00. In bed gelegd en normaal slaapt ze eigenlijk nooit rond die tijd. Maar het was 10 minuten tegensputteren en ze is gaan slapen! Ze had goed warm gegeten. Al met al een hele goeie dag vandaag
Lynn was alweer snel uitgeslapen dus die heeft inmiddels haar groente op. Ik ben nu aan het eten. S. is pas 19.30 klaar.
Even een filmpje van mijn gekke kind haha http://youtu.be/u95UGaGdkpA Dat blazen wat ze op haar speeltje doet, dat doet ze nu dus de hele dag door. Met of zonder iets in haar mond... Oja en maar gillen!
Lynn is zo ontzettend schattig!! Mira ligt in bed.. Wij hebben soep en couscous salade gegeten. En Mira broccoli met aardappel, dat blijft haar favoriet! @Iekje; Fijn dat je man morgen thuis is, dan kan hij je inderdaad helpen @Meimamma; Gelukkig heb je een goede dag gehad, het is toch best moeilijk he alleen! Ik baal er soms ook van als S. avonddienst heeft en ik de hele dag alleen met Mira ben. Maar meestal is ze op die dagen juist heel lief en rustig! @Monika; Bleh, het enige wat ik echt niet lus is witlof!! @Muts; Jammer dat je het zo druk hebtttt! Ik heb thee gezet en nog een wasje in de wasmachine gedaan (Ben nog steeds niet door de was heen!!!) en de keuken is heerlijk schoon. Nu op de bank met de laptop, S. zit toch weer op de PS en die zal daarna wel voetbal gaan kijken Oh en ik zoek receptjes voor Zondag. Dan komt S. zijn beste vriend met zijn vriendin eten. Dus ik koekeloer nog even verder tot ik wat lekkere dingetjes heb gevonden. Als iemand tips heeft hoor ik het graag!
Joehoe! Ik verveel me hoor! Waar zijn jullie? @Sniekje; (Hé dat is leuk Iekje en Sniekje Haha) kom je ook Zaterdag??
Oow wat een haar heeft ze! Daardoor lijkt ze veel ouder dan 6 maand. Axel heeft weer bijna een heel 4 maanden potje op! Het gaat de goede kant op met zijn eten!
Meeting!!!! Mei Indiaantjes Mama's 2011 26 november!!! Lovely2011&Lynn Meimamma&Luna Bloemmm&Mira Mutsevluts&K.tje&M. Flowertje&Aiden&Romy Snieke&Axel °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Locatie Meeting!!! Pannenkoekenhuis het Uilenbos (Met kinderboerderij en speeltuin) Site;Welkom bij het Uilenbos Adres; Engweg 61, 6741 KC Lunteren GPS: Beukenlaan 5 °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Tijd?! Tussen 12.00 & 12.30 Meiden, ik heb gereserveerd!!! Tussen 12.00 - 13.00 De reservering staat op mijn naam, dus als jullie er eerder dan mij zijn dan moeten jullie dus zeggen dat we gereserveerd hebben op de naam Funda.
Haha die MEGA letters over die reservering Hoelaat denken jullie er ongeveer te zijn? Meer richting de 12.00 of meer richting de 13.00 haha Spannenddd
Ik ben er denk ik rond half 1 Lovely! Aangezien Mira slaapt tot 11 uur, dan sta ik al klaar met haar tas. Doe ik haar kleertjes aan en ga ik om 11.30 uit huis! Dan ben ik er om 12.30