Ik heb er echt zin in ! S. begint verkouden te worden en nu wordt ie echt zo'n klein kind die de hele tijd zeurt.. "Oh ik zit niet lekker, hoe zal ik zitten" "au, mijn keel" "Mijn chips is op " etc etc etc etc
Lynn is ook een eigenwijs meisje af en toe... Ze gaat ALTIJD s'avonds meteen slapen. Ze was net ook echt moe, in bad geweest, pyjamaatje aan, en tijdens de fles ging ze al knock out.. En nu heeft ze een hoop praatjes in bed! Tussen het "zeuren" door.. En als ik boven haar bedje sta om der speen te zoeken (die dan weer op een onmogelijke plek ligt) gaat ze heel hard met haar armen zwaaien....draaakje!
Haha, dat is ook erg herkenbaar Lovely! Oh en dat blazen op speelgoed doet Mira tegenwoordig ook! Zo blaast ze ook haar speentje uit haar mond
Hahahahah, ik heb trek in een oliebol! Kom elke dag bijna langs die kraam, maar heb nooit geld los in me zak... Gelukkig maar eigenlijk hahah
Je banner is kleiner leuker Lovely!! Ik heb laatst echt heel veel oliebollen achter elkaar gegeten, werd er misselijk van. Haha!