Dit was met 41 weken. Me vliezen waren toen al gebroken en de volgende ochtend om 5.45 ben ik bevallen
wauw lovely wat een mooie buik!!!! (en wat een mooie box ... die hebben wij ook ) IK MIS M ECHT NIET!!!! jaaaaaaa bloemmie dat waren nog eens tijden.... vroegah..... hahahaha... en het is pas een paar maandjes geleden ....
Muts, jij en ik hadden altijd buikfoto's bij dezelfde spiegel. Hahahahahahha Altijd op de slaapkamer met het bed erachter
hahaha bloemmie ja dat was * ook de enige spiegel in huis waar het in kon.... de andere spiegel hangt in de douche..... *was omdat de kast inmiddels eruit is
Mooie buik "ovely! Ik mis mn buik ook echt!!!! Tis hier niet bij te houden via mn foon dames Willen jullie al gauw een deel 3
Ik ga denk ik maar iets in de trant van; "Het 1e jaar dat een meisje is geboren hoort een kerstboom roze" zeggen.. Die arme jongen weet toch niets van kerst en kerstbomen
Ik heb ook zo'n zin in kerst. Outfits scoren, cadeaus scoren, lekker eten bedenken. Een prachtig pakje voor de kleine. Heerlijk. Can't wait. Sinterklaas daarentegen heb ik niets mee . Kerst is mijn tijd
Vorig jaar hadden we geen kerstboom, want toen zaten e midden in de verhuizing. Dus dit jaar ga ik het wel extra aanpakken.