ja als iedereen richting bed gaat, dan is het hier natuurlijk rustig he... nou dan sluit ik ook maar af... en check ik nog wel even via telefoon We kunnen ook geen moment zonder elkaar he
Ze was weer wakker om half 5.. Ik moet zeggen dat ik liever om half 5 opsta dan om 3uur! Heb haar net een flesje gegeven. Hoop dat jullie een goede nacht hebben! Toooot straksss
Jeetje mina meiden wat kunnen jullie ontzettend veel kletsen met zijn 3tjes. Was gisteren echt te moe om mee te doen. Heb een goede nacht achter de rug, maar denk dat als G. zo moe is en terug het bed in gaat ik ook nog even ga liggen. Hij was er al om half 6 Een 2de....ergens vind ik het leuk als er vlot een 2de komt en aan de andere kant denk ik dan van...gaat dat wel lukken qua drukte enzo. Maar we zien we of we er nog 1 mogen krijgen. Je weet maar nooit natuurlijk.
Hihi Monika leuke banner! Hier goed geslapen. Hoorde haar rond 6 even maar is weer in slaap gevallen. Daarna 7.30. Nu flesje aan het drinken en denk nog even luieren in bed Hopelijk wil Lynn dat ook
hahaha monika! Ik zie het!!! Zat ik ook aan te denken maar wou er dan eerst 1 van sint oef half 6 is vroeg! Hoop dat je nog ff kan slapen @bloem: idd half 5 is beter dan 3uur.. Heb je al wat langer kunnen slapen he. Hier was lucas tussen 12 en half 2, 2x wakker. Toen was ik pas moe was ik net zelf in slaap gevallen, kan ik er weer uit voor een speentje. Lucas heeft toen verder geslapen tot nu lijkt wel of hij van mijn man wakker wordt rond 6uur... Vandaag druuuukke dag! Geen zin in haha maar ik zal wel tijd vrij maken voor jullie af en toe
Ze heeft gelukkig nog geslapen tot nu. Dus dat is wel fijn @Iekje! Succes vandaag!! @monika; leuke bannerrrrr @Lovely; Hier ook eentje die graag mijn telefoon afpakt hahaha Ik ga vanmiddag even de stad in met S en Mira denk ik.. Heb nog steeds geen extra vest/jas voor Mira.