mmm maar ik kan mijn wandelwagen volgens mij niet zo makkelijk losklikken... Met de reiswieg erop wel, maar straks het zit gedeelte niet geloof ik... (muts?!!!) maar goed, mijn zus heeft een maxi taxi, dus gaat lucas gewoon daarun in de maxi cosi! @meimama: ooow wat een lieve foto! @monika: leuk het geboortekaartje van g! @deel 3! Jaaa zeg ook niet zonder mij doen he!! Ik moest alweer 2blz bijlezen! Sjongejonge heb de helft van de was gestreken... De rest is nog niet droog... Grrrr heb al een taartbodem gemaakt en boven gezogen... Nu afnemen en dan de rest van de taart maken en lucas voeden etc! Dan badkamer doen en beneden stofzuigen/dweilen... Zucht en dan vanavond nog hapjes maken, gehakbtalletje bakken, zalm wraps maken, etcetc!! Tot late1rrrrr
Zooooo ik praat die 9 paginas wel vol hoor hahaha! Ik heb me klaargemaakt. S. Is om 14.00 thuis dus dan kunnen we lekker naar buiten! Ik neem zaterdag ook Mira's geboorte kaartje mee!
Ik ook Bloemm! Heb in ieder geval me cadeaubon opgemaakt. Even een setje van Noppies, hup 40 euro. Ach gelukkig had ik die bon
mooi weer????!! Wat hebben jullie zon dan? Hier is het grijs en bewolkt.... de taart staat in de koelkast op te stijven. Mijn overheerlijke, supermakkelijke chocoladetruffeltaart! Goddelijk!!!! En vanavond nog even een monchou taart maken. Oooh ik wil ook shoppen! Heb echt al heel lang niet geshopt! Ook niet voor lucas!! Best trots zag bij esprit zo'n leuk setje voor lucas, maarja 75euro voor vest/truitje/BROEKKE viND (JA IK KRIJG MN FROTE LETTERS NIET UIT, SORRY!!) MAAR DAT VIND IK EEN BEETJE PRIJZIG VOOR EEN SETJE VAN ESPRIT. Voor het zelfde geld (heee nu gaat hij automatisch uit ) koop ik een setje van imps&elfs of een ander mooi merk dat veel langer mooi blijft. Dus dat doe ik maar niet nu ben ik lucas voeden, daarna zelf eten en weer aan de gang....
Pfff hier een mannetje met eenheel rode dikke bovenkaak waar de tandjes door moeten komen. Hij huilt erg veel vandaag voor zijn doen. Net zowaar een fles leeggedronken zonder protest. Zo ken ik mijn mannetje niet.
Oh arme G. Ik hoop dat zijn tandjes snel door zijn!! @Iekje; Nu heb ik trek in taart, bedankt! *Nodigt iedereen bij Iekje uit vanavond * Hahahahahhahaha
hahahaha bloemie!! Morgen mag er pas gesmuld worden van mijn overheerlijke chocoladetaart! Echt een calorie bom, maar zoooooo lekker!!! hahaha en super simpel! Je hebt alleen witte choco, bruine choco en slagroom en boter en koekjes nodig en een koelkast want daar moet hij lang in