Meiden willen we deel 3 halen moeten we toch wel wat drukker gaan kletsen Ik wil ook een foto zien lovely!
............Maar ik zat nog niet vol, dus we hebben een broodje shoarma besteld. Haha! Ik ben zo erg!!!! @Iekje; Ben je niet moe?? Je bent al de hele dag bezig! @Marjan; Ja nog even!!! Ik sta klaar om deel 3 te openen hoor
haha jaaa bloem ik ben best kapot, maar goed, het moet af! heb morgen geen tijd om wat te doen Hapjes heb ik wel uitgesteld naar morgen, maar die taart moet echt vandaag nog af, want morgen ochtend red ik dat niet. Smiddags gaan we lekker lunchen en de stad in met zn 3tjes, dus dan is het ook alweer eind van de dag als we terug komen, en savonds zit het huis vol maar ik moet al aan de gang zijn, maar ik blijf maar plakken hier en lucasje moet zo weer gevoed worden, dus het wordt een latertje denk ik
Hee meiden, morgen ga ik de dokter bellen, A. krijgt zo weinig lucht en hij klinkt als een zeehondje! Enne ik verdenk een meelezer, dus vanaf nu af aan wordt het M. en A.
Ik heb ook nog nooit een naaimachine aangeraakt. (Lovely en ik zijn ook gewoon helemaal het zelfde) Geduld heb ik er niet voor, dus denk ook niet dat ik het ooit zal doen (Ik herinner me nog wel heel goed dat Monika de gordijnen voor Gabriël zijn kamer aan het naaien was Goed he van mij Monika!!!!!!
Heel goed bloemmie!! Dat heb ik inderdaad gedaan. Ook gerdijnen voor onze eigen slaapkamer. Maar moet zeggen, zo'n grote klus doe ik niet meer. Heb geloof ik 2 a 3 weken niet goed meer kunnen zitten.
Gtje is niet helemaal lekker vandaag. Vanmiddag na zijn middagslaapje even naar de winkel geweest. Op de terugweg (iets van een 30 minuutjes verder) begint hij te jengelen. Thuis nog wat fruit gegeten en gelijk in de ogen wrijven. Om 4 uur naar bed gebracht en nu nog slapen.... Hoop dat het niets ernstigs is.
ik heb ook nog nooit een naaimachine aangeraakt, maar zou het wel heel graag willen kunnen!!! Vooral voor Lucas heb ik veel laten maken door webwinkeltjes omdat ik niks leuks in de winkels kon vinden... Als ik kon naaien kon ik het dus zelf ook maken nou ik ga eens even bij mijn taart in de koelkast kijken! tot zo in deel 3
Arme G... Hoop dat het morgen wat beter gaat. Mira moest ook niets hebben van haar groente vandaag De fles heeft ze net ook voor de helft laten staan..
Iekje jij bent heel optimistisch dat we hem ook 'even' vol kletsen en jij zo verder in kan springen in deel 3