De Mei Indiaantjes Mama's 2011 - DEEL 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Bloemmm, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    S slaapt trouwens nie tmeer in de box. Hij wil gewoon in zijn bed liggen. Prima!

2. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Hi meiden,

Heb even pauze, gaan een broodje eten in de stad. Tot vanavond!

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mira slaapt ook niet meer in de box, ook niet meer op mijn arm..
    Ook niet op visite :p ze wilt gewoon haar bed..
    Soms wel lastig!

@Mutsie; Ik geloof dat ze niet komen, heb er niets meer van gehoord.. Heb even duidelijk gemaakt dat ik tijd met mijn gezin wil.. Wonder boven wonder was het dit keer geen ruzie en ook geen reactie, dus ik ga ervan uit dat hij me begrijpt.
    @Palmpje; Soms heb je inderdaad goedkopere dingen bij Lidl, maar meestal vind ik daar buiten de groente en fruit om niets lekker!
    @Lovely; Succes nog even op werk!

Ik wacht op manlief en dan even boodschappen doen.

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat eten we vanavond meiden? :D
    Ik heb trek in pasta met Boursin Cuisine....
    En ik ga dit keer Zalm halen denk ik, heb er al dagen trek in.

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Manlief wilt Lasagne, ook goed :p

6. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    @palma: he gelukkig geen eczeem! Dat is zo naar.
    @eten: wij eten pannekoeken!!
    @lovely: ik dacht dat jullie gezond gingen doen? :D hahaha

hier hangt de cv ketel! wiehoee! Hij is lekker stil! scheelt enorm! die oude loeide enorm als je warm water ging gebruiken. Lucas heeft er vanmorgen keurig door heen geslapen! Maar smiddags slaapt hij nu dus al voor de 3e dag op rij slecht (en vandaag helemaal niet dus) Misschien minder slaap nodig en sochtends korter slaapje doen ofzo zodat hij smiddgs ook nog wil slapen? Denk je weer een ritme gevonden te hebben.. haha! zo blijven we bezig!

@c1000 ik vind dat echt een prut winkel, ik ga er alleen heen voor de aanbiedingen (die ze dus meestal niet hebben) Verder alles bij AH omdat dit het dichts in de buurt is. 1x per maand naar de Aldi voor voorraad en heeeel af en toe naar de Lidl voor de lekkere wiskey cream daar:D Maar die zitten dus een eind verderop waar ik niet met de kinderwagen kom... Das wel jammer!

ik ga even strijken (jaaa ik strijk dus wel en heel veel:p)
    tot later!

7. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hoi meiden

Hier even een snel berichtje. Ik moet tot 4 uur werken, maar ben nu al klaar. Heb geen zin om extra werkjes te gaan zoeken dus ben er maar even bij neer geploft. Man waar ik werk is in de tuin aan de gang;)

Hier eten we Burrito's vanavond.
    Mutsie wat naar van day ongeluk. Wat heftig ook zeg! Veel sterkte meid dikke knuf!

Meiden even zeuren sorry, maar ik zit al even niet zo lekker in mn vel. Ik voel me ongelukkig met mezelf. Ik heb het idee dat qua kleding niets me meer. Leuk staat. Ik ben al veel en veel te dik en heb de disipline niet om af te vallen. Iiedere poging draaid uit op een flop. Ik voel me niet happy.
    Van de week savonds wilde vriendlief isexen maar ik voelde me gewoon ongemakkelijk naar hem toe om bloot te zijn.
    Misschien dat dit na-zwangerschapse hormonen zijn hoor maar moest even mn ei kwijt.

8. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier vanavond frietjes :D

Hier komen een paar foto's.

Hier steekt hij zijn tong uit naar de camera. Bij oma (mijn moeder) op de arm.

9. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Spelen met een knuffelhond die hij van mijn ouders gekregen heeft.
    Ik dacht die vind hij veel te groot, maar hij heeft het grootste plezier :)

10. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Serieus naar papa kijken

11. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Lekker in het water.

12. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Zo ziet het er onder water uit :)

13. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Even poseren met zijn allen.

14. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Helemaal uit zijn dak in het bubbelbad :)
    Dat vond hij echt gaaf!

15. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    @Monika
    Wat een leuke foto's!!!

@meimamma
    Herken het wel hoor... ik heb echt elke dag dat ik denk, ik voel me niet lekker in deze kleding. En ik probeer elke keer wat anders aan te trekken maar het zit voor mijn gevoel gewoon niet.
    Nu moet ik op me werk veel bewegen, en bukken enzo en dan zit het helemaal irritant allemaal.

@Iekjeee
    Jaaaaaaaaaa idd!!! We zouden gezond doen.. maar de collega die het initiatief nam die had vrij deze week dus was minder gemotiveerd ;) maandag gaat het vast beter

Eten;
    Hier ook iets met pasta, kipfilet en boursin... Ben benieuwd, moeder heeft het gemaakt en heb het nog nooit op.

Verder wel weer lekker gewerkt, Lynn slaapt soms niet zo veel en als ik haar dan even pak legt ze meteen haar hoofdje op mn schouder, zo schattig!
    Heb haar net in bad gedaan en ze ligt nu op bed, nog niet te slapen dus ga zo even kijken en dan me eten opwarmen.
    Zit nog even ATWT van gisteren terug te kijken en dan die van vandaag, haha...
    Vanavond lekker GTST en The Voice kijken..

Dit weekend nog niet veel plannen, er is feest hier in de stad 3 dagen, misschien ga ik kijken morgen avond maar weet het eigenlijk nog niet zeker...

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Monika; Geweldige foto's! En ik vind G. echt een heel knap jongetje :D
    @Lovely; En heeft het gesmaakt?
    @Iekje; Succes met strijken, dat haat ik echt! En fijn dat de nieuwe CV nu klaar is.
    @meimamma; Ik wil je even een dikke knuffel geven hoor! Alle mama's zijn mooi. We hebben mooi wel een kind gedragen 9 maanden en die op de wereld gezet.. Alleen al daarom zijn we prachtig :p

Ik ga snel eten (ja nog niet kunnen doen) en douchen!
    Tot straks meiden.

17. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Hee Bloem,
    Ja was best lekker hoor!

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Gelukkig Lovely!

Ik ben met manlief tv aan het kijken.
    Tot later meiden!!

19. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    ohhh wat een leuke foto;s van gabriel!!!!

hier een stomme vent die voetbal inside moet en zal zien. bah, ik wilde the voice zien maar nee voetbal moet op! niet dat hij dan de tv boven eens aansluit op de kabel.

20. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Leuke fotoos Monika!!!

Wat is dat toch met kerels en voetbal inside? Gelukkig vind ie van mij the voice ook leuk. Anders had ie echt vette pech! Dan was ie zondag avond 19 uuur de eerste met zn voetbal!

Morgen hebben we een BBQ van R zn werk. R zn zusje komt hier dan oppassen. Best wel even zin in een avondje gezelligheid;)

Hier dus The Voice aan t kijken.
    Bij Luna was dr melk verkeerd gevallen. Echt alles tot de laatste drup kotste ze uit. Gelukkig bij papa op schoot:p

Dus Luna helemaal afgesopt schone pyama aan op nieuw een fles en mevrouw ligt nu alweer een uur in bed.

Deel Deze Pagina