November.... Tjah zolang ik geen baan heb ben ik vrij natuurlijk, maar ja zonder baan geen inkomen en zonder inkomen geen benzine.... Dus dat wordt lastig!!!
Jemig meiden, jullie denken zeker dat ik niks beters te doen heb. 20 pagina's lezen om bij te zijn. Palma, hij bijt inderdaad wel eens op zijn vinger en schrikt dan en dan doet hij het nog een keer. Hij heeft het zelfs al gepresteerd om zichzelf een stomp tegen zijn lip te geven, waardoor het tandje net zijn lipje kapot maakte. Klein bloedlipje. Jippie!!! Het is tijd voor een feestje! Gabriël draaide vanavond van rug naar buik, terug naar rug en nog een keer naar buik. Als hij nu 1x per toeval gedraaid was was het echt toeval geweest, maar zoals hij het deed was het geen toeval meer. Ben trots op mijn mannetje. Heb manlief vandaag ook maar verteld dat ik overtijd ben. Hij zegt wacht nog maar ff wie weet is het wel niks, wat is nu 2 dagen overtijd. Maar als het raak is he, dan laat ik er gelijk een knoop in leggen. En dan moeten we verhuizen, want wil wel dat ze allebei een eigen kamer hebben. Heb vroeger altijd mijn kamer moeten delen en dat wil ik voor mijn kinderen niet.
hahahahahahahaha ik pies bijna in de broek!!!! stel dat je na de sex helemaal vol energie zit en helemaal gloeit..... en je houdt tegen je sterretje een gloeilamp... zou ie dan gaan branden
Gekke, lieve, melige, gestoorde Mei-mama-indianen oliebollendag!!! 19 of 26 november? 19 november Lovely2011 26 november Lovely2011
Sorry dames, ik voel me erg op mijn gemak bij jullie dus ben daar heel open in, maar zal me voortaan inhouden!!! allemaal weer tegelijk zwanger GEZELLIG... alleen wordt een beetje lastig om dat van te voren te voorspellen. Ik ga nu echt!! Manlief wordt ongeduldig whahhahaha! Liefs
Gekke, lieve, melige, gestoorde Mei-mama-indianen oliebollendag!!! 19 of 26 november? 19 november Lovely2011 Bloemmm 26 november Lovely2011 Bloemmm
whahahha nouu als we allemaal ons best gaan doen vanavond.... oke, ik en monika hoeven miss neit meer hahaha