Gekke, lieve, melige, gestoorde Mei-mama-indianen oliebollendag!!! 19 of 26 november? Omgeving Utrecht! 19 november Lovely2011 Bloemmm Muts Monika LaPalma 26 november Lovely2011 Bloemmm Muts Monika LaPalma Jij was me al voor
hihi! 26e kan ik sowieso niet! ivm mn verjaardag en de 19e weet ik nog niet... willen in Nov. weekendje of midweek weg nl.... dusse... twijfel geval oke? goedgekeurd?
Dat is te zien aan het aantal posts in de topics ja En moet je nagaan, ik ben nog een tijdje modje geweest.
Bloemmm 187 Iekjee 98 mutsevluts 90 Lovely2011 79 Monika 58 La Palma 46 meimamma 43 Misschien heeft manlief gelijk en heb ik geen leven
hahaha bloemie! Waar haal je dat dan vandaan?! *jaa ik ben hier dus helemaal niet thuis, vandaar ook geen plaatje of onderschrift ofzo hahah* Misschien dat ik me er morgen eens in verdiep
Gekke, lieve, melige, gestoorde Mei-mama-indianen oliebollendag!!! 19 of 26 november? Omgeving Utrecht! 19 november Lovely2011 Bloemmm Muts Monika LaPalma Twijfel; Iekje 26 november Lovely2011 Bloemmm Muts Monika LaPalma
Je kletst iig voor 2 Manlief komt ook ff uit bed om te kijken wat ik doe. Zijn reactie: Zit je nu nog altijd achter die pc
Ik ga zo maar mijn bed in hoor.. Mira zal wel weer om 3 uur komen, dan vind ik het vast niet zo fijn dat ik hier om deze tijd nog zat
Maar ik ga ook mijn bedje opzoeken, ben de hele dag al moe, omdat manlief er vroeg uit moest voor werk, dus kan mijn slaap goed gebruiken.