Gekke, lieve, melige, gestoorde Mei-mama-indianen oliebollendag!!! 19 of 26 november? Omgeving Utrecht! 19 november Lovely2011 Bloemmm Muts Monika LaPalma Iekje (twijfelgevalletje ) 26 november Lovely2011 Bloemmm Muts Monika LaPalma
Gekke, lieve, melige, gestoorde Mei-mama-indianen oliebollendag!!![/SIZE][/B] 19 of 26 november? Omgeving Utrecht! 19 november Lovely2011 Bloemmm Muts Monika LaPalma Iekje (twijfelgevalletje ) 26 november Lovely2011 Bloemmm Muts Monika LaPalma Haha, weer tegelijk!
Gekke, lieve, melige, gestoorde Mei-mama-indianen oliebollendag!!! 19 of 26 november? Omgeving Utrecht! 19 november Lovely2011 Bloemmm Muts Monika LaPalma Iekjee (twijfelgevalletje ) 26 november Lovely2011 Bloemmm Muts Monika LaPalma wel met dubbel e he! tsss heb het maar even aangepast
Okeeeeeee.... ik ga nu ook echt naar bed.... Over 7 uurtjes gaat mijn wekker weer! Ik hoop dat het morgen rustig is, zodat ik eerder weg kan... dan kan ik thuis nog even wat doen! En anders "zie" ik jullie om 13.00 in me pauze Weltrustennnn!!!
jaa jij de groeten aan Sam (daar zat je op te wachten he) okeee nu ben ik weg! nog even een bestelling achterlaten bij mn zus van de Zara
Hahaha ik vertel Sam net huilend van het lachen waar we het over hadden vanavond.. Hij kijkt me echt heel raar aan en zegt; Heb je pillen geslikt foen? Ik vat 'm niet.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAH ik kan niet meer stoppen met lachen.
Nou. Dus ik had nog trek, maar niets in huis want ik wil minder snacken. Maar zo'n trek. Nu zit ik met blokjes oude kaas en mosterd in bed te zappen hahahhahaha. Gatsie. Als mijn man zo komt zal hij walgen van me
hahahha bloemiee! mijn man kijkt ook al zo van: huuuuuuuuuuuuuuh?! hahaha @palma: aaah baaaah meot je zo weer je tandenpoetsen anders krijg je gaatjes
Sam; Foen, zijn jullie meimamma's ook tegelijk ongesteld dan? Ik; Nee, hoe kom je daar nou weer bij? De een geeft bv en is daardoor nog niet ongesteld en de ander is 6weken na de bevalling ongesteld en de ander pas een paar maanden na de bevalling. Dus het kan nooit tegelijk zijn. Sam; Oh, degene die BV geven kunnen dus lekker doorknallen? Ik; Pardon? Sam; Als je ongesteld bent heb je toch een stop van een week.. Nu moet ik nog harder huilen van het lachen, ik kan echt niet meer. MIJN KAKEN DOEN LETTERLIJK PIJN