ok lf = opgelost.... nu reageren.... is het niet zo dat als je de pil niet slikt dat het dan allemaal op gang moet komen of was het bij jou al wisselend????
oooooow bloemmie wat lief van Mira!!! geef haar maar een dikke knuffel van mij omdat ze zo verschrikkelijk goed heeft geslapen dames wat gaan jullie vandaag allemaal doen??? hier straks ff wat boodschapjes doen... frisse neus halen met de voorspelling van 24 graden
Palmie succes vandaag meid!!!! Bloemmmie wat lief van Mira dat je langer mocht slapen. Ze denkt met je mee Muts en heeft ie dan nu een lamme hand Luna net weer in bed gelegd die viel in slaap in de box Net even gauw wat gestreken en straks wil ik eigenlijk even naar naar mn oma en zusje vandaag
Mijn eisprong was altijd al wisselend. Maar had altijd een lf van 9 dagen. Ook na de zwangerschap, en nu ineens dus 12 dagen. Zo net G. ff lekker in badje gedaan. Nu ik zo nog ff lekker douchen. Het is mistig hier.
Irritant is dat wisselende he monika. Mijn cyclus zelf schommelde toen ik stopte met de pil heel erg. Vond het altijd zo vervelend dat je de klok er niet gelijk op kon zetten
ik heb altijd een cyclus van netjes 28 dagen gehad... kon er de klok op gelijk zetten... iedere ochtend met de ochtendplas pffff dames het is nog vroeg en ik heb nu al nergens zin in.... EN IK VERVEEL ME!!!
Hahaha nu al? De dag is net begonnen. En om nu de hele dag achter de pc te zitten.. Nee ga straks nog even lekker boodschapjes doen.
ja monika boodschapjes ga ik straks ook doen... maar heb gewoon geen zin..... helemaal nergens in......
@Senna; Iew muggen, ik haat ze zo! Daarom spray ik elke dag @Monika; Aan de ene kant wel balen dat het vals alarm was.. Maar aan de andere kant kan je nog even van G. genieten! @Iekje; Hier ook een was aangezet, manlief zijn voetbal kleren stonken door het hele huis! Grrrrrr @Meimamma; Luna 4 maanden!!! De tijd vliegt.. @Palma; Succes bij het gesprek straks! Ik duim voor je! @Cylcus; Hier voor de zwangerschap een cyclus van 28, ik kon ook de klok erop zetten. Nu een cyclus van 30. Ik verwachtte echt een drama cyclus na de zwangerschap, maar het is nu al 4x 30. Ik heb een wasje aangezet en even een afwasje van gisteren gedaan. Want ik was hier te druk bezig om dat afwasje te doen gisteren hahaha Mira pakt haar speen en doet 'm zelf in haar mond!!!!!!!!!!!!! Zo leuk om te zien, eerst zoekt ze hoe ie in haar mond moet en het lukt haar elke keer weer. Wij eten vanavond makkelijk macaroni (heb gisteren uitgebreid gekookt, dus vandaag echt geen zin) dus boodschappen hoef ik niet te doen. Maar het is zo mooi weer dat we wel even naar buiten gaan! Mira's boekjes moeten terug naar de bieb en misschien even naar de winkels. Ik wacht eerst maar even op manlief, die zal vast ook wel een luchtje willen scheppen. Kunnen we mooi samen om 2uur.
Haha, ja! En ze praat ook altijd met de TV. Wij gaan voor het eerst morgen met Mira zwemmen. De meiden die al een keer hebben gezwommen met de kleintjes; Wat moet ik kopen? Wat moet ik mee?
Zwemluiers. Verder had ik gewoon een badcape en hydrofiel bij me om hem af te drogen. Ik heb dan een zwemband voor baby's met zo'n zitje in het midden dat als je even niet het hoofdje wil ondersteunen en helpen zwemmen, kan je haar daarin zetten. Verder had ik niks speciaals bij me. Ja iets warmere kleding (maar ja was vorige week ook niet zo warm), omdat ze toch iets afkoelen. Als je de kans hebt, ga dan even lekker in het bubbelbad. Dat is warmer. Wij zijn eerst gewoon gaan zwemmen en daarna gaan bubbelen. Dan krijgen ze het iets warmer.
Zwemluiers heb ik trouwens van Kruidvat eigen merk en die bevallen mij prima. Zijn broekjes, maar die blijven goed zitten.
Die kosten geloof ik iets van 3 euro voor 6. Je hebt ze ook van Huggies en daar betaal je 7,50 voor 8 als ik me niet vergis, maar ken ze verder ook niet.