@Palma; He wat balen dat je denkt dat het gesprek niet goed ging.. Was het een sollicitatie voor lerares? Je zal het vast wel gezegd hebben, maar ik heb niet zo'n goed geheugen. Muts weet het antwoord misschien ook wel Hier geen muggen door het sprayen, moeten jullie echt doen! Ideaaaaaal. Ik zit nu pas en eet ook nu pas.. Mira wou niet slapen Ze slaapt nu gelukkig..
Gekke, lieve, melige, gestoorde Mei-mama-indianen oliebollendag!!! 19 of 26 november? Omgeving Utrecht! 19 november Lovely2011 Bloemmm Muts Monika LaPalma Iekje (twijfelgevalletje ) 26 november Lovely2011 Bloemmm Muts Monika LaPalma
HAAAAAAAAAAAAAI!!! Zoooo ik heb nu pas tijd voor jullie, erg he?! Heb gewerkt tot 16.00 (kon eerder weg) toen naar mijn oma waar mijn moeder met Lynn lekker in de tuin zat. S. kwam ons ophalen daar en toen naar huis, was inmiddels 17.00. Eten gemaakt, flesje gegeven. Richting MediaMarkt om de Fifa 12 te halen voor de playstation (Joehoe..... ) Toen door naar Rotterdam Alexandrium naar de Prenatal! Was natuurlijk wel druk onderweg dus duurde ietsjes langer... Lekker wat geshopt daar (dus mijn kinderbijslag is al bijna op voordat ik het binnen heb ) Heb de voetenzak besteld, was niet op voorraad, maar nu wel met 20% korting kunnen kopen. Een super stoer en schattig spijkerbroekje, 3 shirtjes, slaapzak, fles, speentje, spenen voor de flessen. Toen moest ik van mezelf stoppen want ik zal vast van het weekend ook nog wat kopen. Heb maar wel gelijk maat 74 gekocht want als het zo doorgaat duurt het niet lang meer... hopen dat ze wel wat langer met die maat gaat doen haha... Okeeee... ik ga even jullie avonturen van vandaag doorlezen
Lovely; hoe vaak ben je in de buurt van Alexandrium? Ik kom er ook vaak. Daar had ik ook een gesprek vandaag Maar goed meissies, lekker genoten van het weertje today?? Hopelijk wel. Ik baalde flink van dat gesprek, maar goed toen ik mijn kleine poppie zag, was het allemaal weer goed. En dan word ik het misschien niet.. DAN NIET! Morgen maar weer verder brieven versturen!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.. Dus om het leed te verzachten, heb ik maar nieuwe schoenen gekocht Echt hele leuke.
WAAROM ZITTEN TRINNIE EN SUSANNAH ALTIJD AAN MENSEN HUN BORSTEN? sorry hoor, ik irriteer mij er zo aan. |Dat iedereen dat maar pikt zeg.
@Palmpje; was het ook geen leuke plek? qua werken? @Lovely; Ik heb vandaag ook maat 74 gekocht hoor.. Het gaat nu wel erg snel
Even algemeen; Las iets over zwemluiers... Ik weet niet welke ik heb... maar vind ze wel klein vallen! Gaan zo stroef aan... Lagen op me werk nog een paar grotere, alhoewel denk ik dat die weer te groot zijn maar goed ik kijk wel even. We zullen van het weekend wel een paar keer gaan zwemmen in Centerparcs. Veel plezier alvast Bloem!! Ben benieuwd hoe het gaat, en natuurlijk naar haar bikinieetje Slapen; Hier ook nog geen pyjama's. Ga van het weekend wel wat halen. Ook gewoon voor luie dagen in huis, wel lekker om aan te doen. Nu slaapt ze in een rompertje en shirtje met lange mouwen en mouwloze slaapzak. Deed er eerst nog een lakentje over maar ze trekt hem nu steeds over haar hoofd, ongeacht hoe ik hem opmaak en ze voelt wat klammig soms, dus doe nu alleen de slaapzak (is ook best een dikke).
@LaPalma Ik woon met de auto ongeveer een kwartier/20minuten van Alexandrium vandaan dus kom er wel regelmatig. Vind het wel makkelijk, je hebt alle winkels daar, het is overdekt, en parkeren niet zo bizar duur als in het centrum.